خلاصه مراسم معرفی محصولات جدید هواوی؛ از تبلت هیبریدی ویندوزی تا نسخه لاکچری گوشی Mate X2 اخبار

خلاصه مراسم معرفی محصولات جدید هواوی؛ از تبلت هیبریدی ویندوزی تا نسخه لاکچری گوشی Mate X2

چهار شنبه گذشته هواوی با برگزاری یک رویداد بزرگ به معرفی جدیدترین دست آوردهای خودپرداخت و شاهد محصولات جدیدی چون تبلت هیبریدی MateBook E، ساعت هوشمند Watch GT Runner برای ورزشکاران، هدست واقعیت مجازی VR Glass 6DoF، کامپیوتر یکپارچه MateStation X Silver و نسخه مخصوصی از گوشی تاشو Mate X2 بودیم. در ادامه این نوشتار به معرفی محصولات جدید هواوی می‌پردازیم.

طی سال‌های اخیر هواوی به‌شدت روند رو به رشدی را در پیش‌گرفته و روزبه‌روز بر تعداد و تنوع محصولات و حوزه‌های فعالیت این غول فناوری افزوده می‌شود. در رویداد اخیر هواوی 5 محصول جدید معرفی کرد که با استقبال رسانه‌ها و مصرف‌کنندگان روبرو شد.

تبلت هیبریدی MateBook E

یکی از محصولات جدید هواوی تبلت هیبریدی MateBook E است که با داشتن قابلیت پشتیبانی از متصل کردن صفحه‌کلید و قلم دیجیتال، به‌عنوان تبلت و لپ‌تاپ قابل‌استفاده است.

این تبلت زیبا تنها 709 گرم وزن دارد و ضخامت آن فقط 7.99 میلی‌تر است. هواوی تبلت MateBook E را در دو رنگ خاکستری و آبی با صفحه‌نمایش 12.6 اینچی OLED عرضه می‌کند که قادر به نمایش 100 درصدی رنگ‌های فضای رنگی P3 است.

برای تکمیل کسب عنوان بهترین تبلت هیبریدی ویندوزی، هواوی پردازنده‌های نسل 11 اینتل را نیز در این تبلت به‌کار گرفته و امکان شارژ سریع 65 واتی، سیستم صوتی چهار کاناله و انبوه قابلیت‌های نرم‌افزاری مانند پشتیبانی از ارتباط HUAWEI Share را نیز در این تبلت فراهم کرده است.

ساعت هوشمند ورزشی Watch GT Runner هواوی

هواوی در بازار ساعت‌های هوشمند نیز جزء محبوب‌ترین برندها است و محصولات این کمپانی برخی از کامل‌ترین امکانات و قابلیت‌ها را برای ورزشکاران در خود جای‌داده‌اند. ساعت جدید Runner یکی دیگر از محصولات تمام‌عیار هواوی برای ورزشکاران است.

محصولات جدید هواوی

ساعت هوشمند جدید هواوی از یک قاب بسیار سبک ساخته‌شده از فیبر کامپوزیتی بهره می‌برد که ضمن ضد آب بودن، بسیار مقاوم است. این محصول به‌راحتی تا عمق 50 متری آب را تحمل می‌کند. همچنین بندهای این ساعت ضد حساسیت است.

اما به‌جز ویژگی‌های فوق در محصولات جدید هواوی، قابلیت‌هایی مانند شارژ دهی بین 7 تا 14 روز (بسته به میزان استفاده)، نمایشگر 1.43 اینچی AMOLED و سیستم‌عامل هارمونی نیز بدان معنا هستند که در بخش عملکردی، همه‌چیز باید عالی باشد. انبوه نرم‌افزارهای مدیریت و پایش فعالیت ورزشی برای رصد شدت و کیفیت عملکرد فرد و قابلیت نصب نرم‌افزارهای ثالث نیز شمارا مطمئن می‌کند که هواوی Watch GT Runner یک دستیار ورزشی همه‌چیزتمام با انبوه قابلیت‌های گزارش‌دهی، برنامه‌های تمرینی و کاربردهای نظارتی است.

هدست واقعیت مجازی VR Glass 6DoF هواوی

امروزه واقعیت مجازی به سطح کاملاً تازه‌ای رسیده و حالا کاربردهای بسیار متنوعی دارد. هواوی این فناوری را هم فراموش نکرده و بسته VR جدید خود را معرفی کرده است.

معرفی محصولات جدید هواوی

هدست واقعیت مجازی جدید هواوی از طیف بسیار متنوعی از حسگرها و کنترلر دستی پیشرفته برای خلق یک تجربه بی‌بدیل از واقعیت مجازی بهره می‌برد.
جالب‌تر اینکه هواوی وعده قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه نسبت به محصولات مشابه را داده است.

کامپیوتر AiO هواوی MateStation X Silver

طی چند نسل اخیر کامپیوترهای آماده MateStation  نیز از محصولات جدید هواوی، حسابی با استقبال خریداران روبرو شده‌اند و هواوی نسخه‌های بروزتر، بهتر و کارآمدتری از آنها را با ظاهر زیبا عرضه می‌کند.

بررسی محصولات جدید هواوی

MateStation X Silver دارای یک صفحه‌نمایش 28 اینچی باکیفیت IPS 4K+ با توانایی نمایش 98 درصد رنگ‌های فضای رنگی DCI-P3 و دارای تأییدیه HDRTM 400 است. این کامپیوتر زیبا از پردازنده پرقدرت AMD Ryzen 7 5800H، حافظه رم پرسرعت 3200 مگاهرتزی و حافظه داخلی پرسرعت از نوع SSD بهره می‌برد.

در کنار ویژگی‌های فوق باید به سیستم صوتی با پشتیبانی از همکاری شرکت Devialet و الگوریتم اختصاصی هواوی Histen، Wi-Fi 6، انبوه درگاه‌های جانبی مانند USB-A 3.2 Gen 1، Type-C USB 3.2 Gen 1، جک هدفون 3.5 میلی‌متری و خروجی DisplayPort اشاره کرد که این کامپیوتر را به یک دستگاه کامل برای امور دفتری، تحصیلی و حتی طراحی در سطوح مشخص تبدیل می‌کند.

گوشی Mate X2 Collector Edition هواوی

هواوی نسخه جدیدی از گوشی تاشوی بسیار موفق میت ایکس 2 هم معرفی کرد که از بدنی چرمی در سه رنگ قرمز، مشکی و سفید بهره می‌برد. همچنین این نسخه دارای نانو لایه ویژه‌ای برای افزایش مقاومت صفحه‌نمایش است.

جدیدترین محصولات هواوی

این گوشی از صفحه 8 اینچی OLED، چیپست پرقدرت Kirin 9000 5G، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتوی 12 مگاپیکسلی، ماژول پریسکوپی 8 مگاپیکسلی و یک دوربین اولتراواید 16 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

گوشی جدید Mate X2 Collector Edition با سیستم‌عامل هارمونی OS عرضه می‌شود و از باتری با ظرفیت 4500 میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد که توسط شارژر پرسرعت 55 واتی شارژ می‌شود.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!