آغاز ثبت نام برای دسترسی زودهنگام به آپدیت HarmonyOS اخبار

آغاز ثبت نام برای دسترسی زودهنگام به آپدیت HarmonyOS

هواوی چندی پیش از سیستم عامل HarmonyOS 2.0 رونمایی کرد؛ این سیستم عامل به کاربران دستگاه‌های هوشمند هواوی اجازه می‌دهد که از یک پلتفرم جدید و پیشرفته‌تر از اندروید برخوردار شوند و در عین حال، امکان نصب نرم‌افزارهای اندرویدی را نیز داشته باشند. اکنون کاربران می‌توانند تا زمان ارائه آپدیت رسمی، از طریق اپلیکیشن My Huawei برای دریافت HarmonyOS ثبت‌نام کنند.

ثبت نام برای آپدیت HarmonyOS

در حال حاضر این امکان تنها برای کاربران چینی فراهم شده است، اما امکان دارد در روزهای پیش رو، هواوی این امتیاز را برای دارندگان محصولات هواوی در سایر نقاط جهان نیز در نظر بگیرد. در این صورت می‌توانید با مراجعه به صفحه Update در اپلیکیشن My Huawei و انتخاب گزینه Upgrade early adopter، برای ثبت‌نام دسترسی زودهنگام به HarmonyOS اقدام کنید.

هواوی قرار است در قدم اول، گوشی‌ها و تبلت‌های پرچم‌دار خود را به سیستم عامل HarmonyOS 2.0 بروزرسانی کند. در ادامه می‌توانید لیست اولین دستگاه‌های دریافت کننده این سیستم عامل را مشاهده کنید:

  • Huawei Mate 40 Series
  • Huawei Mate X2
  • Huawei P40 Series
  • Huawei Mate 30 Series
  • Huawei MatePad Pro
  • Huawei MatePad Pro 5G

باید به این نکته اشاره کنیم که هواوی قصد دارد بسیاری از دستگاه‌های قدیمی خود را نیز به HarmonyOS 2.0 مجهز کند، پس اگر نام گوشی شما در لیست بالا نیست، جای هیچ نگرانی وجود ندارد و باید کمی بیشتر صبر کنید.

بسیاری از کاربرانی که هم‌اکنون به نسخه آزمایشی HarmonyOS 2.0 دسترسی پیدا کرده‌اند، اعتقاد دارند که هواوی توانسته با تمرکز بر افزایش کارایی، استفاده بهینه از سخت‌افزار و رابط کاربری پایدار دارای طیف گسترده‌ای از قابلیت‌های جدید، عملکرد بهتری از EMUI 11 برای این سیستم عامل به ارمغان بیاورد. همچنین گفته می‌شود که هارمونی OS 2.0 عملکرد بهتری در اجرای بازی‌های سنگین به نمایش می‌گذارد.

آپدیت زودهنگام HarmonyOS

گزارش‌های کاربران به مصرف بسیار بهینه‌تر باتری و روان بودن کار با نسخه جدید سیستم عامل هارمونی نیز اشاره کرده‌ا‌ند و اعتقاد دارند که نسخه نهایی هارمونی او اس 2 با استقبال بسیار گسترده کاربران روبرو خواهد شد.

هواوی هارمونی OS 2.0 را به هدف دستیابی به پلتفرمی یکپارچه و امکان برقراری ارتباط بین تمام محصولات هوشمند دارای نمایشگر ارائه کرده است و موفق شده با جلب نظر بسیاری از شرکت‌های بزرگ برای استفاده از این پلتفرم، گام‌های مهمی در تحقق رویای HarmonyOS بردارد.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!