هواوی ساعت‌های هوشمند Watch 3 و Watch 3 Pro را معرفی کرد اخبار

هواوی ساعت‌های هوشمند Watch 3 و Watch 3 Pro را معرفی کرد

هواوی که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فناوری جهان در ساخت و عرضه طیف گسترده‌ای از محصولات فعالیت می‌کند، در آخرین رویداد خود از ساعت‌ها هوشمند واچ3 و واچ 3 پرو رونمایی کرد. این دو ساعت می‌توانند با اتکا به ویژگی‌های جذاب و ارائه قابلیت‌های کاربردی، ضمن پوشش دادن نیازهای متنوع کاربران، لذت استفاده از دستگاهی پیشرفته را به آن‌ها هدیه کنند.

سری ساعت‌های Watch 3 را می‌توان نشانه‌ای از بلوغ هواوی در تولید گجت‌های پوشیدنی هوشمند دانست، زیرا که این ساعت‌ها با توجه به جزئیات، نیازهای معمولی و خاص کاربران  و باکیفیت بالا طراحی شده‌اند. ساعت‌های سری واچ 3 قرار است در نسخه پایه و استاندارد و با برچسب‌های قیمتی متفاوت به بازار جهانی عرضه شوند.

زیبا و مقاوم

هواوی برای ساعت‌های واچ 3 از طراحی کلاسیک دایره‌ای شکل استفاده کرده است و سعی دارد با ارائه آن‌ها در ابعادی مناسب، امکان استفاده از این دستگاه‌ها برای سلایق مختلف و ساختارهای فیزیکی متفاوت را فراهم آورد.

قرار گرفتن مواد باکیفیت در کنار یکدیگر با طراحی زیبا می‌تواند کاربران خاص پسند هواوی را راضی نگه دارد. این شرکت در ساخت بدنه نسخه استاندارد Watch 3 از فولاد ضد زنگ و سرامیک بهره برده و برای نسخه پرو، از سرامیک و تیتانیوم استفاده کرده است. مشتریان همچنین این امکان را در اختیار خواهند داشت که Watch 3 pro را با بندهای چرمی و تیتانیومی خریداری کنند؛ برای بند نسخه استاندار واچ 3 نیز بندهایی از جنس سیلیکونی، چرمی و استیل در نظر گرفته شده است. این ساعت‌های هوشمند امکان ارزیابی فاکتورهای سلامتی شما در هنگام شنا را فراهم می‌آورند، زیرا قابلیت محافظت در برابر نفوذ آب تا عمق 5 متر تحت استاندارد 5ATM را نیز دارند.

هواوی در طراحی خلاقانه ساعت‌های هوشمند جدید خود، از یک دکمه چرخان نیز استفاده کرده است تا کاربران بتوانند به راحتی بین منوها و ویژگی‌های بی‌شمار در نظر گرفته شده برای آن‌ها جابه‌جا شوند. علاوه بر این، شما می‌توانید دستگاه خود را به وسیله فرمان‌های حرکتی مچ دست و صفحه لمسی نیز کنترل کنید.

نمایشگر با کیفیت AMOLED

نمایشگر همواره یکی از نقاط قوت اکثر محصولات هواوی بوده است و سری Watch3 نیز از این قاعده مستثنی نیست. پنل صفحه نمایش 1.43 اینچی این دستگاه با فناوری ساخت AMOLED تولید شده است و می‌تواند محتوا را با رزولوشن 466 در 466 پیکسل به نمایش بگذارد. این امر به معنی تراکم پیکسلی 326 اینچ مربعی است که موجب یک تجربه بصری لذت بخش برای کاربران می‌شود.

برای محافظت از این صفحه نمایش زیبا و باکیفیت، از پوششی به جنس شیشه مقاوم به ضربه و خراشیدگی استفاده شده است تا کاربر بتواند با خیال راحت و به وسیله عملیات لمس، کشیدن انگشت، ضربه (آهسته) زدن یا فشردن و نگه داشتن انگشت روی صفحه نمایش، به راحتی با رابط کاربری سیستم‌عامل هارمونی کار کند.

واچ فیس‌های متنوع یا اختصاصی

30 واچ فیس زیبا و متنوع به صورت پیش فرض روی Watch 3 نصب شده است و این امکان نیز وجود دارد که شما بتوانید با مراجعه به فروشگاه نرم‌افزاری HUAWEI Watch Face Store، تم یا واچ فیس مورد نظر خود را از بین هزاران گزینه جذاب انتخاب کنید.

علاوه بر این، می‌توانید یک ویدئوی کوتاه پنج ثانیه انتخاب و با قرار دادن آن به عنوان واچ فیس، حال و هوای رابط کاربری خود را کاملاً شخصی‌سازی کنید.

پکیج کاملی از ارتباطات

انتظار این است که بزرگ‌ترین شرکت ارتباطات دنیا بتواند محصولات خود را به بهترین قابلیت‌ها در این حوزه مجهز کند و باید گفت که ساعت‌های هوشمند واچ 3 از این مزیت هواوی کاملاً بهره‌مند شده‌اند. این ساعت‌ها از قابلیت سیم‌کارت الکترونیم یا eSIM برخوردارند تا ضمن رها کردن شما از دغدغه تعویض سیم‌کارت، امکان استفاده از آن به عنوان یک دستگاه مستقل برای برقراری تماس، دانلود نرم‌افزار یا پخش موسیقی را فراهم شود. این ویژگی از طرف هواوی در کشورهای مختلف جهان از جمله ایران پشتیبانی می‌شود.

قابل ذکر است که واچ 3 به دلیل وجود هارمونی OS و پشتیبانی از قابلیت‌های حاصل از یکپارچگی آن، می‌تواند از اپلیکیشن بسیار جذاب MeeTime برای برقراری تماس تصویری با کیفیت بالا استفاده کند و همچنین امکان دریافت و پاسخ تماس‌های دریافتی ساعت، توسط گوشی یا تلویزیون هوشمند نیز وجود خواهد داشت.

از دیگر امکانات ارتباطی این دستگاه همه‌کاره می‌توان به فناوری‌های وای فای و بلوتوث اشاره کرد. باید تاکید کنیم که قابلیت‌های یکپارچه پلتفرم هارمونی، Watch 3 را قادر خواهد ساخت به اقیانوسی از امکانات توزیع یافته مانند کنترل و پخش محتوای صوتی دلخواه از طریق اتصال به اسپیکر هوشمند، تلویزیون یا گوشی دسترسی پیدا کند.

تکامل نرم‌افزار همراه با سازگاری کامل سخت‌افزار

دستیار هوشمند Celia دیگر قابلیت جذاب این ساعت است. بدون نیاز به گوشی هوشمند تمامی دستورات صوتی شما با سلیا اجرا یا راهکاری برای انجام آنها پیدا می‌شود. تنها کافی است سلیا را صدا بزنید و از او بخواهید برایتان یک تاکسی خبر کند، ساعت هشدار تنظیم نماید، با دوستتان تماس بگیرد و حتی اوضاع آب و هوای شهری که قصد مسافرت به آن دارید را بررسی کند.

البته هواوی پا را از این هم فراتر گذاشته و توانایی کنترل و تغییر تنظیمات گوشی‌ هوشمند از طریق ساعت را نیز فراهم آورده است تا بتوانید عکاسی پویا و سریع را به شیوه‌ای جدید تجربه کنید.

شایان توجه است که تعداد بسیار زیادی نرم‌افزار مختلف اختصاصی برای واچ 3 طراحی شده است که می‌توانید از مسیر فروشگاه App Gallery به نصب آن‌ها اقدام کنید.

پایش شاخص‌های سلامتی، هوشمندتر از همیشه

ساعت‌های هوشمند در طول سالیان اخیر به یکی از مهم‌ترین وسایل دیجیتال برای اندازه‌گیری و پایش فاکتورهای سلامتی تبدیل شده‌اند. هواوی نیز با کمک تجربه چندین ساله خود در ارائه ابزارهایی از این دست و همچنین بهره‌گیری از حسگرهای دقیق و الگوریتم‌های هوش مصنوعی پیشرفته، یکی از بهترین و قابل اعتمادترین نام‌ها در این حوزه است.

ساعت‌های هوشمند هواوی Watch 3 می‌توانند ضربان قلب و سطح اکسیژن خون شما را به صورت دائمی و 24 ساعته تحت نظر بگیرند و با ارائه گزارش‌های کامل و روزانه، از سلامت قلب شما اطمینان حاصل کنند.

هواوی با درک درست نیازهای کاربران و با در نظر گرفتن مبارزه جهان با یک همه‌گیری تنفسی، امکان اندازه‌گیری دمای بدن را نیز به ساعت‌های سری واچ 3 افزوده است.

قابلیت‌هایی مانند سنجش روند خواب، نوار قلب، اندازه‌گیری میزان استرس و تشخیص هوشمند افتادن از ارتفاع (و در صورت نیاز تماس با مراکز امدادی) از دیگر ویژگی‌های سلامتی این ساعت هستند.

هواوی یک مربی کامل ورزشی با قابلیت شناسایی 19 حالت تمرینی (نوع ورزش) و بیش از 100 حرکت ورزشی را فراهم کرده است که در همه حالات امکان گزارش‌گیری و پایش کامل فرایند را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

شارژدهی تا 21 روز

قدرت سیستم عامل هارمونی و اکوسیستم هواوی در استفاده بهینه از سخت‌افزار و امکانات دستگاه باعث شده است تا ساعت‌های هوشمند جدید این شرکت از شارژهای پرتعداد باتری بی‌نیاز باشند. طبق تست‌های انجام شده در آزمایشگاه هواوی، Watch 3 و Watch 3 Pro به ترتیب تا 3 و 5 روز در حال فعالیت‌های عادی و روزمره شارژ نگه می‌دارند.

البته در صورت استفاده از یک حالت ویژه صرفه‌جویی در مصرف انرژی به نام Ultra-Long Battery Life Mode، مدت زمان شارژ دهی نسخه پایه تا 14 و نسخه پرو تا 21 روز افزایش می‌یابد. برای شارژ این ساعت‌ها نیز از شارژر بی‌سیم همراه دستگاه استفاده می‌شود. همچنین امکان شارژ با استفاده از قابلیت شارژ معکوس توسط گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها نیز وجود خواهد داشت.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!