بالش هوشمند Smart Latex Pillow هواوی معرفی شد؛ خواب راحت و هوشمند! اخبار

بالش هوشمند Smart Latex Pillow هواوی معرفی شد؛ خواب راحت و هوشمند!

بالش هوشمند Smart Latex Pillow هواوی به طور رسمی معرفی شد. بالش لاتکس هوشمند هواوی قادر به پایش خواب و ثبت اطلاعاتی چون ضربان قلب و تنفس کاربر حین استراحت یا خوابیدن است. در ادامه می‌توانید با بالش هوشمند هواوی و قابلیت‌های شگفت انگیز آن آشنا شوید.

بالش هوشمند Smart Latex Pillow هواوی از ساختار دو لایه بهره می‌برد. این بالش دارای یک لایه داخلی 9 سانتی متری از جنس لاتکس است اما یک لایه 2 سانتی متری اضافی به منظور تنظیم ارتفاع از سوی کاربر هم دارد. ارتفاع این بالش به آسانی برای افراد مختلف قابل تغییر است تا نهایت حس راحتی را حین استراحت داشته باشند.

 

بالش لاتکس هوشمند

خواب خوب و راحت با بالش هوشمند Smart Latex Pillow هواوی

ساختار داخلی بالش هواوی دارای ده‌ها هزار منفذ کوچک به منظور گردش هوا و حفظ حس تازگی است. همچنین نتایج آزمایش SGS نشان می‌دهد ساختار داخلی این بالش با اطمینان 99 درصد ضد قارچ و کنه است. این در حالی است که در ساخت بالش هوشمند هواوی از ماده سمی فرمالدهید به هیچ وجه استفاده نشده است. همچنین طراحی جالب این بالش باعث کاهش فشار بر روی گوش‌های کاربر حین خواب می‌شود تا یک خواب راحت را در طول شب فراهم کند.

بالش هوشمند هواوی از لاتکس طبیعی محصول تایلند با خلوص 93 درصد ساخته شده است. استفاده از لاتکس طبیعی موجب شده است بالش هوشمند هواوی خاصیت ارتجاعی بالایی داشته باشد و به خوبی با شکل گردن کاربر انطباق پیدا کند. همچنین این ویژگی بی نظیر باعث می‌شود بالش لاتکس هوشمند به خوبی گردن و شانه کاربر را پوشش دهد که موجب کاهش فشار به آنها و احساس راحتی بیشتر حیت خواب یا استراحت می‌شود.

بالش Smart latex هواوی دارای حسگرهای بسیار نازکی است که قادر به ثبت اطلاعاتی چون ضربان قلب، تنفس، چرخه خواب، تعداد چرخه‌های خواب، تعداد دفعات برخاستن از خواب و پایش جامع خواب در طول شب هستند.

بالش هوشمند Smart Latex Pillow هواوی

در نهایت کاربر می‌تواند از طریق اپلیکیشن Huawei Smart Life به اطلاعات جمع آوری شده توسط بالش دسترسی پیدا کند تا گزارش‌های روزانه، هفتگی یا ماهانه تهیه شوند. این اپلیکیشن با استفاده از اطلاعات دریافتی از بالش هوشمند هواوی به بهبود کیفیت خواب کمک می‌کند.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!