ساعت‌های هوشمند هواوی WATCH 3 ؛ برخورد دو نسل متفاوت اخبار

ساعت‌های هوشمند هواوی WATCH 3 ؛ برخورد دو نسل متفاوت

همین چند سال قبل ساعت‌های کلاسیک نمادی از شیک بودن و جایگاه والای اجتماعی افراد داشت ولی ساعت‌های هوشمند به سرعت توانستند با قیمت‌های بسیار کمتر این جایگاه را مال خود کنند. هواوی سری واچ 3 از آن دسته ساعت‌های هوشمندی است که توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند.

ساعت‌های هوشمند در واقع یک  امروزی هستند که با بسته شدن بر روی مچ حس تکمیل بودن و آراستگی و شیک بودن را به کاربر و اطرافیان وی القا می‌کند. شیشه هواوی سری واچ 3 دارای لبه‌های خمیده 3D بوده که ساعت‌ها توسط دستگاه‌های مخصوص پولیش خورده و از یک پوشش نانو نیز بهره برده که موجب دوام و استحکام بالای ساعت می‌شود و در عین حال ظاهر آن را بسیار شیک و جالب و جذاب می‌کند. اما استیل ضد زنگ بدنه این ساعت را تشکیل داده که در مقابل ساییدگی و خط و خش و عرق کردن بسیار مقاوم است.

همچنین نسخه WATCH 3 Pro هم از شیشه سافایر در ترکیب با فلز تیتانیوم بهره می‌برد که دوام و استحکام صد در صدی آن را تضمین کرده و به خوبی در برابر شرایط جوی مانند گرما و رطوبت مقاوم است.

این در حالی است که قاب پشتی ساعت HUAWEI WATCH 3 از جنس سرامیک بوده و از فناوری پیشرفته بهره می‌برد به‌طوری‌که برای ساخت آن 42 مرحله طی شده است. و همین موجب شده این ساعت به راحتی با پوست انسان سازگار شود البته این قاب مشکلی برای سنسورهای تعبیه شده در زیر ساعت مانند حسگر ضربان قلب ایجاد نمی‌کند.

ساعت‌های هوشمند HUAWEI WATCH 3 از حاشیه نمایشگر چرخان بهره می‌برد که می‌توان از آن برای جابجایی بین منوها و تنظیمات و یا زوم کردن در تصاویر و موارد دیگر با دقت بالا استفاده کرد.

هواوی سری واچ 3 با ظاهری جذاب‌تر و بندهای نوآورانه

این ساعت فقط برای بستن به مچ دست نبوده و در عین زیبایی باید با پوست دست کاربران سازگار باشد و حساسیت ایجاد نکرده و موجب عرق کردن پوست دست هم نشود. بنابراین مهم است که بندهای این ساعت از چه موادی ساخته شوند. کیفیت در کنار زیبایی و راحتی و دوام از خاصیت‌های بندهای این ساعت هستند.

هواوی سری واچ 3

هواوی برای احترام به سلائق مختلف کاربران ساعت های هوشمند هواوی واچ 3 در شش نسخه مختلف تولید و روانه بازار کرده است که این نسخه‌ها شامل نسخه اکتیو با بندهای از جنس فلوئوروالاستومر (نوعی لاستیک مصنوعی)، نسخه کلاسیک با بند چرمی و نایلونی و نسخه الیت با بند ساخته شده از فولاد ضد زنگ بوده و ساعت هوشمند واچ 3 پرو نیز در نسخه کلاسیک با بند چرمی قهوه‌ای و نسخه الیت با بند تیتانیومی ساخته شده است.

رنگ‌بندی بند فلوئوروالاستومر (لاستیک مصنوعی) بسیار متنوع بوده و می‌تواند گزینه مناسبی برای کسانی باشد که به ظاهر خود اهمیت می‌دهند. از خصوصیات این بندها می‌توان به مقاومت در برابر تعریق و آب اشاره نمود به‌طوری‌که می‌توان از آنها در باشگاه‌های ورزشی استفاده کرد و جنس مخصوص این بندها با پوست انسان سازگار بوده و حساسیتی برای آن ایجا نمی‌کند.

در مقام مقایسه با بندهای مرسوم باید گفت که بندهای فلوئوروالاستومر هواوی سری واچ 3 بسیار راحت‌تر، نرم‌تر، با دوام‌تر و سازگارتر با پوست دست بوده و علاوه بر این شاهد عرضه این بندها در رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی هستیم که برای همه گروه‌های سنی و جنسیت‌های مختلف مناسب بوده و در برابر آب مقاوم بوده به‌طوری‌که می‌توان بدون دغدغه از این ساعت در هنگام شنا و دویدن استفاده کرد.

از طرفی اگر نگاهی به بندهای چرمی طبیعی هواوی سری واچ 3 داشته باشیم متوجه خواهیم شد که این بندها علیرغم کیفیت بالای ساخت خود و دوام بالا بسیار نرم و راحت بوده و کاربر موقع استفاده از آن هیچ گونه احساس ناراحتی و ناخوشایندی نخواهد کرد.

HUAWEI WATCH 3 از بند کشی یا همان نایلونی هم عرضه می‌شود که تنوع رنگی گسترده‌ای دارد. این بندها با انعطاف‌پذیری بالایی که دارند موجب می‌شوند بتوان به راحتی آنها را تنظیم کرده و مجهز بودن این بندها به مواد ضد باکتری از رشد انواع و اقسام باکتری‌ها و قارچ‌ها بر روی بندها جلوگیری کرده و مانع از ایجاد بوی نامطبوع ساعت می‌شود.

ساعتهای هوشمند هواوی واچ 3

علاوه بر این بندهای فلزی فولادی و تیتانیومی ساعت‌های هوشمند هواوی واچ 3 ظاهری بسیار شیک را به آنها بخشیده و دارای طراحی پیچیده بوده که 300 مرحله برای ساخت آنها طی شده است این بندها را به آسانی می توان از طریق دکمه تعبیه شده بر پشت آنها تنظیم کرد. علاوه بر این بندهای فلزی و تیتانیومی به سگگ مخصوص هواوی مجهز شده‌اند که با خود بند یکی شده و ظاهری شیک را در کنار راحتی بیشتر برای کاربر به ارمغان می‌آورد. هواوی سری واچ 3 در کنار هوشمندی خارق‌العاده خود ظاهری کلاسیک و جذاب را برای کاربران به ارنغان آورده و در ترکیب با فناوری‌های نوین برای یک زندگی هوشمندانه زیبایی را هم به کاربران هدیه می‌کند.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!