بازی‌های محبوب PUBG Mobile و Call of Duty به HarmonyOS هوآوی آمدند اخبار

بازی‌های محبوب PUBG Mobile و Call of Duty به HarmonyOS هوآوی آمدند

هواوی برای تحکیم اکوسیستم HarmonyOS از همان ابتدا با توسعه دهندگان و سازندگان سخت افزار وارد همکاری شده است که ثمره آن این روزها به خوبی در موفقیت‌های HarmonyOS 2 مشهود است. در تازه‌ترین آنها شاهد اضافه شدن بازی pubg mobile برای هارمونی است. البته طرفداران Call of Duty نیز نگران نباشند زیرا این روزها خبرهای اضافه شدن بازی Call of Duty Mobile برای هارمونی را نیز در آخرین اخبار توسعه اکوسیستم هواوی می شنویم.

پیش از این نیز توسعه دهندگان و ناشران بازی‌های محبوب دیگری چون Glory of the King از اکوسیستم HarmonyOS استقبال کرده بودند و حالا بسیاری از محبوب‌ترین بازی‌های موبایل در HarmonyOS Zone در دسترس کاربران است. نسخه HarmonyOS بازی‌های مزبور از هر نظر مشابه نسخه اندروید هستند و تفاوتی از نظر ترافیک اینترنت، حجم دانلود یا کیفیت گرافیکی ندارند.

بازی pubg mobile برای هارمونی

بازی pubg mobile برای هارمونی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. حتی برخی گیمرها خبر از سرعت لود بالاتر نسخه HarmonyOS بازی‌ها داده‌اند و به برتری‌های دیگری چون عملکرد روان‌تر و کیفیت بهتر هم اشاره کرده‌اند. همچنین پنجره شناور در بازی‌ها بهبود یافته است و کاربران می‌توانند برنامه‌هایی چون WeChat بر روی پنجره بازی‌ها اجرا کنند.

سیستم عامل موبایل HarmonyOS 2.0 توانسته است به شدت مورد توجه کاربران قرار بگیرد و با سرعت محبوبیت بالایی که دارد، توسعه دهندگان نیز می‌کوشند برنامه‌ها و بازی‌های بیشتری را در دسترس میلیون‌ها کاربر HarmonyOS قرار بدهند که خود نوید آینده بسیار بهتری را می‌دهد.

سیستم عامل موبایل HarmonyOS 2.0 ده‌ها نوآوری و قابلیت جدید دارد که همین اخیراً قابلیت تشخیص شارژرهای فست شارژ تقلبی مورد توجه کاربران و رسانه‌ها قرار گرفته است. این سیستم عامل تنها برای گوشی‌های موبایل طراحی نشده است و بر روی طیف مختلفی از وسایل دیجیتال چون ساعت‌های هوشمند، تبلت، تلویزیون و لوازم هوشمند قابل اجرا خواهد بود.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!