ساعت GT 3 SE هوآوی، به راحتی نفس بکش که هواتو داره! اخبارراهنمای خرید

ساعت GT 3 SE هوآوی، به راحتی نفس بکش که هواتو داره!

ساعت هوشمند GT 3 SE هوآوی در نوامبر 2022 رونمایی شد.

این مدل ساعت هوشمند جدید هوآوی مانند سایر مدل‌های سری GT هوآوی دو هفته عمر باتری برای نظارت بر شرایط سلامت و ورزش دارد که با توجه به وزن سبک و ویژگی‌های هوشمند، توجه هرکسی را به خود جلب می‌کند. در ادامه به برخی نکات و ترفندهای مهم این ساعت می‌پردازیم تا شما بتوانید بهترین استفاده را از ساعت هوشمند GT 3 SE خود بکنید.

بی‌نهایت فیس‌واچ‌ برای آراستن مچ دست شما

اولین چیزی  که بعد از اتصال ساعت GT 3 SE هوآوی به تلفن همراه خود خواهید داشت ست کردن فیس‌واچ ویژه خودتان خواهد بود که با هر بار بالا آوردن دست‌ خاطره خاصی را برای شما یادآوری کند. به لطف فیس‌واچ‌های فراوان، پرتره و استایل‌های متمایز هیچ محدودیتی در انتخاب فیس‌واچ مورد علاقه خود نخواهید داشت. برای استفاده از این ویژگی کافی است یک عکس بگیرید، آن را آپلود کنید وبه طیف وسیعی از فیس‌واچ‌ها بر اساس رنگ‌ها و عناصر موجود در تصویر مثل رنگ‌های جامد، متن، خطوط، منحنی‌ها، گل‌ و حیوانات دسترسی داشته باشید. فیس‌واچ‌های پرتره جلوه‌های عمق میدان خیره‌کننده‌ای ایجاد و سوژه را برجسته می‌کند. با چرخش مچ دست سوژه و حالت نمایش زمان روی نمایشگر تغییر می‌کند و جذابیت خاصی به ساعت شما می‌دهد.

دستیار زندگی هوشمند

ساعت هوشمند GT 3 SE هوآوی یک شاتر از راه دور دارد که بدون ‌سیم و به‌ سادگی با گوشی هوآوی کار می‌کند. برای استفاده از این ویژگی، کافی است گوشی هوآوی خود را روی سه‌پایه ثابت کنید، ژست بگیرید، دکمه روی صفحه نمایش ساعت را فشار دهید و عکس بگیرید. بدین ترتیب همه دوستان خود را بدون وابستگی به کمک کسی در عکس جا دهید. حتی می‌توانید تایمر آن را تنظیم کنید تا با شمارش معکوس به شما زمان بیشتری برای بهترین ژست بدهد.

 

با ساعت هوشمند GT 3 SE راحت‌تر از همیشه گوشی هوآوی خود را پیدا کنید. کافی است Find Phone را بزنید تا گوشی گم شده‌تان در هر حالتی (صدا، ویبره و بی‌صدا) زنگ بخورد. تا زمانی که گوشی شما در محدوده بلوتوث ساعت قرار داشته باشد، می‌توانید آن را در کمترین زمان پیدا کنید! با Watch GT 3 SE هوآوی و با استفاده از بلوتوث می‌توانید تماس‌های خود را هر جا (شرکت، باشگاه، حتی داخل ماشین) که باشید پاسخ دهید. حتی می‌توانید پیغام‌های واتساپ، تلگرام، لاین، مسنجر، فیس‌بوک و سایر پلتفرم‌ها را به راحتی و از روی مچ خود پاسخ دهید.

سلیا، دستیار صوتی هوشمند هوآوی، همیشه در خدمت شماست. ساعت هوشمند خود را به گوشی همراه هوآوی وصل کنید، دکمه Down را فشار داده و چند لحظه‌ای نگه دارید تا سلیا بیدار شود و بتوانید کانتکت‌ها را پیدا کنید و تماس بگیرید. همچنین می‌توانید دستگاه‌های خانه هوشمند را با این ساعت کنترل کنید.

پخش موسیقی برای ورزشی انرژی‌بخش

HUAWEI WATCH GT 3 SE از تکنولوژی TruSleep ورژن 3.0 برخوردار است که قابلیت تشخیص وضعیت حرکت چشم سریع (REM) و حرکت چشم آرام (NREM) در خواب را دارد. همچنین ارزیابی کیفیت خواب عمیق، تشخیص خر و پف و حرف زدن در خواب از دیگر ویژگی‌های این ساعت دراپلیکیشن Huawei Health است که صدای خواب شما را از طریق میکروفون گوشی ضبط می‌کند.

این ساعت جدید هوآوی بیش از 100 حالت ورزشی متفاوت و 18 حالت ورزشی پیشرفته شامل دو، دوچرخه سواری، شنا، و کوهنوردی با تشخیص خودکار تمرینات و راهنمای صوتی برای حفظ تناسب اندام دارد. طراحی میله فنری توخالی این ساعت قابلیت تنفس بیشتر و مقاومت در برابر تعریق را دارد به شکلی که آن را به یک دیوایس پوشیدنی راحت تبدیل کرده است.

مادامی که ساعت GT 3 SE از طریق بلوتوث به گوشی هوآوی وصل باشد، ذخیره و پخش آهنگ‌های مورد علاقه شما بدون نیاز به در دست داشتن گوشی و یا کم و زیاد کردن صدا با آن امکان‌پذیر است.

باتوجه به دلایل فوق و موارد دیگر، WATCH GT 3 SE همان دستیار هوشمند و همه‌کاره‌ای است که مدت‌ها آرزویش را داشتید و سطح زندگی روزمره شما را از خواب تا تناسب اندام، سرگرمی و غیره بالا می‌برد.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!