هفت دلیل کلیدی برای انتخاب و خرید لپ‌تاپ هواوی MateBook D14 2020 راهنمای خرید

هفت دلیل کلیدی برای انتخاب و خرید لپ‌تاپ هواوی MateBook D14 2020

در بازار لپ‌تاپ‌های سبک یا همان الترابوک‌ها دستگاه‌های متنوع فراوانی را می‌توان یافت که مشخصات نزدیک به هم دارند. با این حال برخی محصولات این گروه مشخصات جالب توجهی دارند که استفاده از آنها برای کاربر را با ارزش خرید و کارایی بالاتری میسر می‌کند. در ادامه به معرفی ویژگی‌ها و دلایل خرید لپ تاپ هواوی میت بوک D14 2020 از این گروه می‌پردازیم. لپ‌تاپی بسیار خوش ساخت و جمع و جور که قدرت و کیفیت قابل توجهی دارد.

برای بسیار از کاربران وزن کم و ابعاد جمع و جور از مهمترین عوامل برای انتخاب لپ‌تاپ هستند. حال اگر همین ویژگی‌ها با کارایی سطح بالا و نمایشگری باکیفیت هم همراه شود، نتیجه یک لپ‌تاپ همه فن حریف و عالی خواهد بود که می‌تواند با حفظ اصل راحتی در حمل و نقل، در هر شرایطی بهترین عملکرد را ارائه دهد.

هواوی در سال 2020 انقلابی در لپ‌تاپ‌های سبک خود ایجاد کرد و توانست با ساخت محصولاتی با کیفیت بالا، دو اصل راحتی حمل و نقل و ارتقای تجهیزات و قدرت سخت‌افزاری در آنها را نیز رعایت کند.

از دلایل خرید لپ تاپ هواوی میت بوک D14 2020، داشتن مشخصاتی مانند بدنه باکیفیت فلزی همراه با نمایشگر با حاشیه‌های اندک و همراه کردن آن با سخت‌افزار رده بالا، سیستم باتری کارآمد و درگاه‌های متعدد، به گزینه‌ای بسیار جذاب برای کاربران تبدیل کند. در ادامه اما قصد داریم به صورت ویژه و ریزبینانه‌تری به بررسی مشخصات بارز و نکات کلیدی قابلیت‌های این لپ‌تاپ جذاب بپردازیم.

دلایل خرید لپ تاپ هواوی میت بوک D14 2020

طراحی و کیفیت ساخت حرفه‌ای از دلایل خرید لپ تاپ هواوی میت بوک D14 2020

هنگام ملاقات با یک محصول جدید اولین عاملی که نظر کاربر را به خود جلب می‌کند ویژگی‌های ظاهری و طراحی آن است. در مورد لپ‌تاپ هواوی میت بوک دی 14 باید گفت که این لپ‌تاپ به صورت ویژه یک طراحی یک دست با در نظر گرفتن کلیه فاکتورهای سادگی و زیبایی را مد نظر قرار داده و محصولی در کلاس مینیمال تولید نموده است.

از دیگر مشخصات و دلایل خرید لپ تاپ هواوی میت بوک D14 2020 وزن سبک آن است. این لپ‌تاپ با داشتن وزن تنها 1.38 کیلوگرمی و ضخامت 15.9 میلی‌متری، یکی از سبک‌ترین و نازک‌ترین لپ‌تاپ‌های 14 اینچی بازار است که این مهم به لطف طراحی داخلی حرفه‌ای و رده بالای دستگاه میسر شده است. باید در نظر داشته باشید که هواوی در ساخت این لپ‌تاپ از آلیاژ آلومینیوم باکیفیت در بیشتر بخش‌ها استفاده کرده که موجب استحکام و مقاومت بیشتر آن در کاربری روزانه می‌شود.

نحوه طراحی بخش متحرک نمایشگر نیز به صورتی است که می‌توان درب لپ‌تاپ را تا 180 درجه باز کرده و برای هر زاویه کار کردن، آن را آماده نمود.

هواوی میت بوک D14 یک طراحی حرفه‌ای، کلاسیک، براق و جذاب دارد که همه فاکتورهای هنری و سادگی در آن مد نظر قرار گرفته‌اند. وزن دستگاه و ابعاد آن شرایط قابل حمل بودن را به بهترین شکل ایجاد می‌کنند تا در هر شرایطی با یک محصول مقاوم و بدون فاکتور مزاحم برای استفاده در مکان‌های مختلف روبرو باشیم.

مهمترین دلایل خرید لپ تاپ هواوی میت بوک D14 2020

نمایشگر با وضوح بالا و حاشیه بسیار کم

یکی از عواملی که باعث ابعاد بزرگ بسیاری از لپ‌تاپ‌ها می‌شود حاشیه‌های گسترده و پهن نمایشگر است که عمده دلیل این ساختار، افزایش استحکام فریم نمایشگر عنوان می‌شود. اما راهکار هواوی برای کاهش حاشیه نمایشگر انتخاب چاروچوبی مستحکم از فلز است که در نهایت این حاشیه‌ها را به یک سوم لپ‌تاپ‌های موجود (تنها 4.8 میلی‌متر) در بازار رسانده و در نهایت علاوه بر کوچکتر شدن ابعاد نهایی لپ‌تاپ، بر زیبایی آن نیز افزوده خواهد شد.

از طرف دیگر این نمایشگر زیبا وضوح بالای 1920 در 1080 پیکسل داشته و با توجه به استفاده از فناوری IPS LCD در ساخت آن و زاویه دید بسیار بالا 178 درجه‌ای، می‌توان در هر شرایط و زاویه‌ای از لپ‌تاپ استفاده کرد و دیگر نیازی به تنظیم چندین باره لید لپ‌تاپ جهت نمایش صحیح رنگ‌ها روی نمایشگر نیست.

مراقبت از چشم کارآمد

در کنار ویژگی‌های فوق، از دیگر دلایل خرید لپ تاپ هواوی میت بوک D14 2020 این است که هواوی موفق به کسب دو مجوز حرفه‌ای از موسسه TÜV Rheinland آلمان برای کاهش نور آبی و حذف اثر فیلکر نمایشگر شده است. کسب این دو مجوز بدان معناست که کاربر در استفاده بلند مدت از لپ‌تاپ با مشکلات سخت سیستم بینایی مانند خون افتادن و خستگی بیش از حد مواجه نخواهد بود. در نهایت این ویژگی به کاربر کمک می‌کند تا بتواند در مدت زمان بیشتری بدون مشکل از لپ‌تاپ خود استفاده کنند و نگرانی بابت عیوب انکساری چشم ایجاد نگردد.

سیستم پردازشی قدرتمند

هواوی این لپ‌تاپ را با دو نسخه پردازنده Core i7 و Core i5 نسل دهم اینتل در بازار عرضه می‌کند که توان پردازشی آنها بر همگان مبرهن است. همراه شدن با پردازشگر گرافیکی انویدیا GeForce MX250 و البته گرافیک داخلی Intel UHD نیز بدان معناست که شما حداقل برای انجام فعالیت‌های گرافیکی و بسیاری از بازی‌ها، مشکلی نخواهید داشت.

دلایل خرید لپ تاپ هواوی MateBook D14 2020

هواوی این لپ‌تاپ را با دو نسخه حافظه 8 یا 16 گیگابایتی از نوع DDR4 همراه کرده و برای بخش حافظه داخلی نیز دو ظرفیت 256 یا 512 گیگابایت از حافظه SSD با اتصال PCIe بیان کننده یک سیستم سریع خواهند بود که در هر سناریویی بالاترین کیفیت را به کاربر خود نشان می‌دهند.

در کنار این سیستم سخت‌افزاری، هواوی از سیستم خنک‌سازی اختصاصی خود موسوم به Shark Fan 2.0 استفاده کرده که با طراحی خاص خود، ضمن عملکردی بسیار بی سر و صدا و آرام، به راحتی، گرمای تولیدی پردازنده دستگاه را دفع نموده و شرایط را برای یک استفاده طولانی مدت و بدون درد و سر فراهم می‌کند.

شارژدهی و باتری فراتر از انتظار

یکی از معضلات همیشگی لپ‌تاپ‌ها و محصولات بسیار نازک، تعبیه باتری قدرتمند داخلی برای افزایش کارایی آنهاست. خبر خوب در این زمینه آن است که هواوی با استفاده از یک باتری قدرتمند 56 وات ساعتی و سیستم مدیریت توان پیشرفته خود شرایط کار طولانی مدت با لپ‌تاپ را فراهم کرده است.

طبق اعلام شرکت این باتری می‌تواند برای تماشای ویدئوی 1080p انرژی مورد نیاز دستگاه را برای مدت زمان 13.2 ساعت فراهم کند؛ زمانی که بسیار فراتر از حد انتظار و هیجان‌انگیز است.

نکته دیگر از دلایل خرید لپ تاپ هواوی میت بوک D14 2020، در مورد سیستم شارژدهی دستگاه قابلیت شارژ شدن آن با درگاه USB-C موجود روی بدنه لپ‌تاپ است که به شما اجازه می‌دهد با استفاده از شارژرهای ابزارهای دیگر مانند گوشی هوشمند نیز بتوانید لپ‌تاپ خود را شارژ کنید. البته به همراه دستگاه یک شارژر 65 واتی نیز عرضه می‌شود که ضرف مدت زمان کمتر از یک ساعت، لپ‌تاپ را به صورت کامل شارژ کرده و انرژی مورد نیاز برای کار طی یک روز کامل را ذخیره می‌کند.

ویژگی های لپ تاپ هواوی میت بوک D14 2020

طبق اعلام هواوی با تنها 30 دقیقه شارژ باتری این لپ‌تاپ، مقدار 46 درصد از ظرفیت آن پر شده و می‌توانید برای ساعت‌ها از MateBook D14 استفاده کنید.

احراز هویت بیومتریک با عوامل متنوع

یکی دیگر از ویژگی های جذاب و دلایل خرید لپ تاپ هواوی میت بوک D14 2020 می توان به وجود سنسور اثر انگشت آن اشاره کرد. این ویژگی برای سال‌‌های سال از دنیای ویندوز دور بوده ولی با تعبیه این حسگر در دکمه پاور دستگاه، هواوی با یک تیر دو نشان زده و هم‌زمان با باز کردن لپ‌تاپ، وضعیت دسترسی فرد مورد نظر به لپ‌تاپ را مورد بررسی قرار می‌دهد.

همچنین یک دوربین جلوی مخفی نیز کنار دکمه F7 کیبورد دستگاه پنهان شده که به کاربر اجازه می‌دهد تنها هنگامی که می‌خواهد از وبکم یا احراز هویت استفاده کند، آن را فعال نموده و راه بر هر گونه عملیات جاسوسی با استفاده از وبکم علیه ببندد.

ویژگی های لپ تاپ هواوی MateBook D14 2020

اشتراک‌گذاری سریع داده‌ها به صورت سیمی و بی‌سیم

هواوی روی این لپ‌تاپ از یک پورت USB-A 3.0، یک پورت USB-A 2.0، یک پورت USB-C و یک خروجی تصویر HDMI استفاده کرده که در کنار آنها یک جک استاندارد 3.5 میلی‌متری نیز قرار می‌گیرد.

در بخش ارتباطات رادیویی نیز وای فای نسخه ac به صورت دوبانده و بلوتوث نسخه 5.0 را مشاهده می‌کنیم که می‌توانند برای یک ارتباط سریع و حرفه‌ای بی‌سیم مورد استفاده قرار بگیرند.

ویژگی های لپ تاپ هواوی MateBook D14 2020

اما شاید جالب‌ترین قابلیت و ویژگی های لپ تاپ هواوی میت بوک D14 2020، استفاده از HUAWEI Share باشد. قابلتی که تنها با نزدیک کردن گوشی به کیبورد لپ‌تاپ، زمینه اتصال دو محصول به صورت کامل به یکدیگر را فراهم می‌کند. با استفاده از این قابلیت می‌توانید به صورت کامل گوشی خود را روی لپ‌تاپ ببنید، با چندین نرم‌افزار گوشی به راحتی کار کرده و حتی به برقراری تماس‌های صوتی و تصویری، بدون در دست گرفتن گوشی بپردازید.

 

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!