آموزش اتصال دستبند یا ساعت هوشمند هواوی به آیفون یا آیپد مقاله و آموزش

آموزش اتصال دستبند یا ساعت هوشمند هواوی به آیفون یا آیپد

ساعت‌های هوشمند و دستبندهای سلامتی به آسان شدن زندگی ما بسیار کمک کرده و رهگیری اطلاعات ورزشی یا ثبت 24 ساعته فاکتورهای سلامتی را ممکن ساخته‌اند. با این حال برای استفاده از حداکثر قابلیت‌های بیشتر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار، نیاز داریم تا آن‌ها را به گوشی خود متصل نماییم. در ادامه این مطلب امکان و نحوه اتصال دستبدها و ساعت‌های هوشمند هواوی با گوشی‌های آیفون را مورد بررسی قرار خواهیم  داد.

شرکت هواوی در سال‌های اخیر ساعت‌های هوشمند و دستبندهای سلامتی جذابی به بازار فرستاده و همین امر آن را به دومین شرکت بزرگ عرضه کننده این محصولات در جهان تبدیل کرده است. علاوه بر طراحی زیبا، برخورداری از قابلیت‌های روز، کارایی بالا، قیمت مناسب و تنوع گزینه‌ها نیز باعث شده تا بسیاری از کاربران گوشی‌های اندرویدی و حتی آیفون‌ها، ساعت‌ها و دستبندهای هواوی را به دیگر برندها ترجیح دهند. از این رو هواوی علاوه بر اندروید، امکان اتصال ساعت‌های هوشمند خود به دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل iOS را نیز فراهم کرده است.

 

برای برقراری ارتباط و اتصال گوشی آیفون و ساعت هوشمند هواوی که پیش از این به دستگاهی دیگر وصل شده، نیاز دارید تا ابتدا ساعت را از لیست اتصال تمامی دستگاه‌های متصل شده قبلی حذف کرده و سپس از لیست دستگاه‌های اپلیکیشن Huawei Health نیز خارج نمایید.

سپس باید از طریق آیفون خود به Settings مراجعه کرده، به بخش Bluetooth بروید و با کلیک روی آیکون ظاهر شده در کنار نام ساعت هوشمند، گزینه Forget This Device را انتخاب کنید. پس از طی این مراحل، می‌توانید به اتصال دو دستگاه اقدام نمایید.

نحوه اتصال ساعت‌های هوشمند Watch GT2 و Watch GT2 Pro هواوی به گوشی آیفون

  1. ابتدا از طریق اپ‌استور اپلیکیشن Huawei Health را دانلود کنید.
  2. به بخش Setting و سپس Bluetooth رفته و بعد از انتخاب ساعت هوشمند، آن را تأیید نمایید.
  3. با مراجعه با اپ Huawei Health و لمس گزینه + در بالا و سمت راست صفحه، ساعت هوشمند خود را از لیست ظاهر شده انتخاب نمایید.
  4. روی Pair کلیک و سپس از میان دستگاه‌های بلوتوث فعال، ساعت هوشمند هواوی خود را لمس کنید.
  5. حال باید بار دیگر روی نمایشگر ساعت خود «» را انتخاب نموده و روی آیفون نیز اتصال را تایید کنید.

نحوه اتصال سایر ساعت‌های هوشمند هواوی به گوشی آیفون

  1. ابتدا از طریق اپ‌استور اپلیکیشن Huawei Health را دانلود کنید.
  2. با مراجعه با اپ Huawei Health و لمس گزینه + در بالا و سمت راست صفحه، ساعت هوشمند خود را از لیست ظاهر شده انتخاب نمایید.
  3. روی Pair کلیک و سپس از میان دستگاه‌های بلوتوث فعال، ساعت هوشمند هواوی خود را لمس کنید.
  4. حال باید بار دیگر روی نمایشگر ساعت خود، گزینه «√» را انتخاب نموده و روی آیفون نیز اتصال را تایید کنید.

حال می‌توانید بسیار از امکانات ساعت هوشمند خود را روی گوشی‌های آیفون نیز در اختیار داشته باشید و از واچ‌فیس‌های مختلف بسته به سلیقه خود استفاده کنید. باید به این نکته اشاره کنیم که همه حالت‌های ورزشی ساعت‌های هوشمند و دستبندهای سلامتی هواوی روی دستگاه‌های مجهز به iOS کار می‌کنند و حسگرهای سنجش اکسیژن خون و ضربان قلب نیز کار خود را به راحتی به انجام می‌رسانند.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!