چکیده‌ای از بررسی گوشی هواوی Y9a توسط رسانه شهر سخت افزار در رسانه

چکیده‌ای از بررسی گوشی هواوی Y9a توسط رسانه شهر سخت افزار

رسانه شهر سخت افزار اخیراً اقدام به بررسی گوشی هواوی وای 9 ای (Y9a) نموده است. این رسانه Y9a را یک گوشی متعادل از هر نظر و همه فن حریف معرفی می‌کند. در نهایت نتیحه بررسی موبایل y9a  توانسته امتیاز خوبی از کارشناسان این رسانه دریافت کند و گوشی‌های گران‌تر را به چالش بکشد.

این رسانه با تمجید از طراحی شکیل و مُدرن Y9a، آن را یک گوشی زیبا برای هر سلیقه‌ای خوانده که بیشتر به گوشی‌های پرچم‌دار و گران قیمت نزدیک است. همچنین آنها با بررسی گوشی huawei y9a از نمایشگر تمام‌صفحه و بدون حاشیه آن تمجید کرده‌اند. صفحه نمایش بزرگ و بدون ناچ و کم‌حاشیه Y9a باعث می‌شود استفاده از آن راحت‌تر باشد و تجربه‌ای دلچسب‌تر را پدید آورد. این رسانه می‌گوید در این رده قیمتی نمی‌توان هیچ عیب و ایرادی از صفحه نمایش Y9a گرفت و عملکرد آن بسیار راضی‌کننده ارزیابی شده است.

مشخصات فنی گوشی y9a

بررسی گوشی هواوی Y9a از نظر مشخصات فنی در وبسایت شهر سخت افزار

بررسی هواوی y9a نشان داد نسخه مخصوص بازار ایران گوشی Y9a هواوی با شارژر بسیار پرقدرت 40 واتی عرضه می‌شود که نزدیک به دو برابر سریع‌تر از شارژر در نظر گرفته شده برای برخی مناطق دیگر است.

شهر سخت افزار با بررسی هواوی y9a، وجود دوربین سلفی از نوع پاپ آپ، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و انبوهی از قابلیت‌ها و امکانات، Y9a را به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های میان رده بازار معرفی کرده است.

گوشی Y9a در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و صورتی عرضه می‌شود که متخصص‌های موبایل شهرسخت افزار هر یک از آنها را جذاب عنوان کرده‌اند. این گوشی با داشتن فریم فلزی و قاب پشتی شیشه‌ای، توانسته حس یک گوشی گران قیمت را به ارمغان بیاورد.

مشخصات فنی هواوی y9a

در بررسی گوشی y9a از وجود حسگر اثر انگشت یکپارچه با دکمه خاموش-روشن به عنوان یک نکته مثبت یاد شده است. این حسگر امکان تعریف 5 اثر انگشت مختلف را می‌دهد. نکته جالب دیگری که کارشناسان شهرسخت افزار روی آن دست گذاشته‌اند، توزیع مناسب وزن اجزای داخلی گوشی است که باعث شده Y9a استعداد کمی در وارونه شدن و افتادن از دست کاربر داشته باشد.

صفحه نمایش گوشی Y9a در آزمون‌های تخصصی توانسته بسیار موفق ظاهر شود و یکی از بهترین صفحه نمایش‌های LCD کنونی بازار برشمرده شده است. همچنین کاربران به طیف گسترده‌ای از تنظیمات رنگی برای صفحه نمایش گوشی دسترسی دارند.

این رسانه از عملکرد بسیار خوب دوربین اصلی Y9a هم تمجید کرده و توانایی آن در ثبت جزئیات و رنگ‌ها را ستوده است. شهرسخت افزار می‌گوید هنگامی که قابلیت‌های HDR و AI فعال باشند، به ندرت می‌توان ایرادی از عملکرد دوربین Y9a گرفت.

دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی Y9a هم توانسته نمره قبولی بگیرد و عملکرد مناسبی از خود به نمایش گذاشته و با دارا بودن دقت رنگ و جزئیات بالا، مطلوب ارزیابی شده است.

بررسی گوشی هوآوی y9a

 

نتایج بررسی گوشی huawei y9a 

 

شهرسخت افزار درباره رابط کاربری Y9a هم می‌گوید عملکرد آن بسیار روان و کم نقص است و می‌تواند تجربه‌ای دلچسب از کار با اندروید را ارائه کند. این رسانه در بررسی موبایل y9a درباره سخت افزار آن هم می‌گوید هواوی توانسته با به‌کارگیری تجربه طولانی خود و تکنیک‌های نرم افزاری، کارایی بالایی از چیپست آن استخراج کند. جالب اینکه Y9a از نظر شارژدهی هم یکی از بهترین گوشی‌های کنونی بازار لقب گرفته است. این گوشی از شارژر کم نظیر 40 واتی بهره می‌برد که ظرف تنها بیست دقیقه باتری آن را تا 50 درصد شارژ می‌کند.

در نهایت این رسانه با بررسی گوشی هوآوی y9a و برشمردن ویژگی‌های مثبتی چون طراحی زیبا و بدنه باکیفیت، شارژ دهی طولانی با شارژ سریع 40 واتی، صفحه نمایش بی نقص، دوربین 64 مگاپیکسلی و نرم افزار به شدت بهینه، Y9a هوآوی را یکی از بهترین گوشی‌های میان رده بازار خوانده است. مشخصات فنی هواوی y9a موفق شده نشان Good Performance را از رسانه شهرسخت افزار دریافت کند که مهر تأییدی بر عملکرد خوب آن است.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!