چکیده ‌ای از بررسی  گوشی nova 7i توسط رسانه شهر سخت افزار در رسانه

چکیده ‌ای از بررسی  گوشی nova 7i توسط رسانه شهر سخت افزار

شهر سخت افزار در مطلبی به طور مفصل به بررسی  گوشی nova 7i پرداخته است اما در ادامه ما به طور مختصر به نتایج بررسی مشخصات گوشی nova 7i توسط این رسانه می پردازیم. از شما دعوت می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

برای خرید یک گوشی عالی همیشه نباید دست به جیب شده و هزینه بالایی را در نظر گرفت. برخی محصولات که از نظر فنی و قیمتی پرچمدار نیستند اما توان بالاتری نسبت به بسیاری از میان‌رده‌ها دارند را می‌توان بهترین محصولات برای بسیاری از کاربران عنوان کرد که انتظاراتی معقول و البته بالاتر از حد معمول از گوشی خود دارند. گوشی هواوی nova 7i یکی از این محصولات است که می‌تواند مفهوم تعادل همراه با قدرت به خوبی منتقل کند.

در ادامه به چکیده‌ای از محتوای بررسی  گوشی nova 7i از دیدگاه رسانه شهر سخت افزار می‌پردازیم.

تفکر تولید محصولات با طراحی مینیمال، سیاستی است که هواوی طی سالیان گذشته آن را به خوبی دنبال کرده و به کار بسته است. استفاده از نمایشگری تمام صفحه در یک سمت برای nova 7i که برای بخش دوربین سلفی از یک حفره استفاده می‌کند نیز موجب رسیدن به نسبت نمایشگر به بدنه بالا خواهد شد که نتیجه آن یک گوشی جمع و جور با نمایشگر بزرگ است که به دور از هر آلایشی، با چاشنی سادگی و زیبایی طراحی شده است.

بررسی هواوی nova 7i این ساختار تمام صفحه تنها ویژگی نمایشگر 6.39 اینچی IPS LCD این گوشی نیست و باید رزولوشن بالا همراه با کیفیت رنگ بسیار مطلوب که در عین حال نور زمینه مناسبش امکان استفاده در هر ساعت شبانه‌روز و هر مکان داخلی و خارجی را میسر می‌سازد در بخش ویژگی‌های مثبت این گوشی درج کنیم.

بررسی هواوی nova 7i از نظر دوربین و کیفیت عکاسی در مجله شهر سخت افزار

به پشت دستگاه که بیاییم نیز ماژول چهارگانه دوربین را مشاهده می‌کنیم که ترکیبی کامل از سنسورهای 48 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی Ultra-Wide، 2 مگاپیکسلی عمق میدان و 2 مگاپیکسلی ماکرو است که به کاربر اجازه می‌دهد با چاشنی هوش مصنوعی از هر سوژه‌ای که می‌خواهد بهترین عکس‌ها را ثبت کند.

از دیدگاه کارشناسان شهر سخت افزار، پس از بررسی نمونه‌های خروجی دوربین این گوشی می‌توان به این نتیجه رسید که کیفیت رنگ بالا، تمایز مناسب سطوح نوری همراه با کیفیت بالای ثبت جزئیات که ناشی از به‌کارگیری صحیح الگوریتم‌های هوش مصنوعی است، به هواوی نوای 7 آی کمک کرده که یکی از بهترین عملکردهای دوربین در میان رقبای هم‌رده خود را داشته باشد.

بررسی مشخصات nova 7i

نتایج بررسی مشخصات فنی گوشی nova 7i در رسانه شهر سخت افزار

استفاده از تراشه پردازشی Kirin 810 را نیز باید یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این گوشی دانست. تراشه‌ای که همراه با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی سریع از نوع UFS 2.1 دستگاه، امتیازات بالایی در آزمون‌های تخصصی به دست آورده و با انجام تست‌های بازی و عملکرد دنیای واقعی نیز مشاهد می‌شود که در هیچ عملکردی از خود ضعف نشان نداده و حتی با انجام سنگین‌ترین بازی‌ها و نرم‌افزارها نیز خللی در کارکرد آن دیده نمی‌شود.

به گفته وبسایت شهر سخت افزار، هوش مصنوعی یکی از مهمترین بخش‌های این گوشی است که به جز بخش عملکرد دوربین و سخت‌افزار، با تنظیم نحوه دسترسی به منوها و همچنین میزان بار پردازشی و استفاده از منابع سخت‌افزاری، به مدیریت مصرف باتری و افزایش زمان شارژدهی آن نیز کمک شایانی می‌کند.

بررسی مشخصات گوشی nova 7i

البته این گوشی با داشتن باتری 4200 میلی‌آمپر ساعتی که مسلماً بیش از یک روز همراه کاربر بوده و شارژر 40 واتی که تنها ظرف 65 دقیقه آن را شارژ می‌کند در این بخش مشکل خاصی نداشته، ولی استفاده سیستم‌عامل اندروید با سرویس‌های HMS، که بسیار سبک و هماهنگ با تراشه کار می‌کند، می‌تواند همه احتیاجات کاربر را با فروشگاه نرم‌افزاری App Gallery و موتور جستجوی Petal Search ارائه نموده و هر نوع نگرانی بابت عملکرد دستگاه را از بین ببرد.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!