نگاهی خلاصه‌ به بررسی ساعت هوشمند هواوی Watch FIT از دید وبسایت معتبر AndroidAuthority در رسانه

نگاهی خلاصه‌ به بررسی ساعت هوشمند هواوی Watch FIT از دید وبسایت معتبر AndroidAuthority

هواوی را باید این روزها یکی از خلاق‌ترین و پرمشغله‌ترین شرکت‌ها در حوزه ساعت‌ها و دستبندهای هوشمند بدانیم. بررسی ساعت هوشمند هوآوی Watch FIT شاید بتواند گوشه ای از این خلاقیت و نوآوری را به نمایش بگذارد. این شرکت در سبد محصولات خود، ساعت هوشمندی با مدل Watch FIT را دارد که در ادامه به بررسی هواوی Watch FIT از زبان سایت AndroidAuthority می‌پردازیم.

هواوی در ادامه روند رو به رشد و سریع خود در تولید ابزارهای پوشیدنی، ساعت هوشمند Huawei Watch Fit را معرفی کرده است. این ساعت هوشمند به عنوان یک محصول با طراحی ساده و مینیمال از ویژگی‌های جالب توجهی برخوردار است که می‌تواند آن را برای هر کاربری با هر سلیقه‌ای، به یک کالای جذاب و کاربردی تبدیل کند.

بررسی هواوی Watch FIT

طراحی زیبا، یکدست و مینیمال

هواوی از الگویی آشنا و بی‌آلایش برای طراحی این ساعت استفاده کرده و تنها یک دکمه فیزیکی را در سمت راست بدنه جای داده و بیشتر تعاملات با صفحه لمسی دستگاه انجام خواهد شد.

ترکیب رنگ‌های بدنه دستگاه با بندها نیز حالت یکتا نداشته و می‌توان یک بدنه را با رنگ‌های مختلف بند هماهنگ کرد. در نظر داشته باشید که به صورت اورجینال هواوی چهار رنگ صورتی، نارنجی، سبز و مشکی را برای بندهای این ساعت در نظر گرفته ولی همانطور که عنوان شد می‌توان برای هر تیپ و ترکیب پوششی، بند متناسب را انتخاب کرد تا هماهنگی نهایی ساعت با پوشش به راحتی ایجاد شود.

در کنار موارد فوق، میزان مقاومت بدنه و بند نیز در حالت قابل قبولی وجود دارد و با داشتن مقاومت در برابر آب تا فشار 5ATM می‌توان از این ساعت هوشمند در هنگام انجام ورزش‌های آبی و هواوی بارانی بدون دردسر استفاده کرد.

نمایشگر AMOLED و پوسته‌های جذاب

بررسی هواوی Watch FIT نتایج نشان داد، هواوی در ساعت هوشمند واچ فیت از نمایشگر 1.64 اینچی AMOLED با رزولوشن 456 در 280 پیکسل استفاده کرده که منتج به تراکم پیکسلی 326 پیکسل بر اینچ مربع شده است. این تراکم پیکسلی با توجه به سبک استفاده از ساعت‌های هوشمند به معنای وضوح HD و بالاتر آن است که منجر به نمایش محتوایی بسیار جذاب و با جزئیات بالا می‌شود.

از حیث عمق رنگ و شدت نور زمینه نیز هواوی عملکردی بسیار خوب را برای این ساعت رقم زده است که حتی برای استفاده در مکان‌های خارجی نیز کاربر را با چالشی مواجه نکرده و همواره محتوای آن بسیار خوانا و واضح به نظر خواهد رسید.

نقد و بررسی هواوی Watch FIT

اگر کاربر از جمله افراد علاقه‌مند به تغییر محتوای نمایشگر به دفعات باشد نیز هواوی فروشگاه نرم‌افزاری Watch Face Store را برای دانلود واچ‌فیس‌های بیشتر ارائه کرده و حتی کاربر می‌تواند از روی تصاویر ذخیره شده در گوشی خود نیز واچ‌فیس مناسب را برای ساعت خود طراحی کرده و مورد استفاده قرار دهد.

در کنار این ویژگی‌ها استفاده مناسب هواوی از فضای نمایشگر با ادبیات بسیار صحیح و کارآمدی در المان‌های UX همراه بوده و موجب می‌شود تا در یک نمای و صفحه روی نمایشگر، بیشترین اطلاعات مورد نیاز به کاربر ارائه گردد. استفاده از ژست‌های حرکتی نیز در بسیاری از نرم‌افزارها می‌تواند به خوبی اطلاعات و امکانات بیشتر نرم‌افزار را در اختیار کاربر قرار دهد که حرکتی روان و بدون جاماندگی را نیز پیش چشم کاربر قرار می‌دهد.

باتری عالی با شارژدهی 10 روزه

یکی از حرکات بسیار خوب هواوی در این ساعت هوشمند استفاده از سخت‌افزاری بسیار بهینه شامل تراشه پردازشی سفارشی‌شده DK3.5+ST در کنار نمایشگر کم‌مصرف و همراه کردن آنها با سیستم‌عامل بهینه و اختصاصی Lite OS است که پیش از این عملکرد بسیار خوب آن در دیگر ابزارهای پوشیدنی هواوی را دیده بودیم.

بررسی هوآوی Watch FIT

نتیجه بررسی هواوی Watch FIT نشان داد که، این بهینه‌سازی‌ها باتری 180 میلی‌آمپر ساعتی این گوشی عملکردی عالی با شارژدهی 10 روزه را تضمین می‌کند. این عملکرد در مقایسه با بسیاری از ساعت‌های هوشمند موجود در بازار در حد امکانات واچ فیت که نیاز به شارژ هر روزه یا یک روز در میان باتری دارند بسیار قابل توجه خواهد بود.

نرم‌افزارها و قابلیت‌ها

با خرید واچ فیت هواوی یکی از ویژگی‌های جالب توجه آن انبوه نرم‌افزار پیش‌فرض نصب شده است که می‌توانند همه نیازهای کاربران برای امور سلامتی، ورزشی، ارتباط با دستگاه‌های دیگر و … را به راحتی مرتفع کند. برخی از این نرم‌افزارها شامل سنجش ضربان قلب، سطح استرس، وضعیت هوا و منوی فعالیت‌های روزانه است.

استفاده به عنوان شاتر دوربین، پخش موسیقی از روی دستگاه‌های دیگر، شاتر فلاش LED، اعلان‌های تماس ورودی، پیام‌های ورودی گوشی و شبکه‌های اجتماعی (و نمایش سریع محتوای آن) و مهم‌تر از همه آنها هماهنگ شدن با هر دو گروه دستگاه‌های با سیستم‌عامل اندروید و iOS نیز از دیگر ویژگی‌های این ساعت هوشمند است.

عکس هوآوی Watch FIT

بستر فعالیت‌های روزانه شامل شمارش قدم‌ها، مدت زمان فعالیت‌ بدنی و تعداد ساعت فعالیت طی یک روز است که به صورت یک نوار دایره‌ای، اهداف ورزش روزانه کاربر را نشان دهد. ارائه برنامه تمرینی کامل با نمایش انیمیشنی انجام درست حرکات نیز از دیگر ویژگی‌های این ساعت هوشمند است که به کاربر کمک می‌کند با کمترین خطا و به بهترین وجه، حرکات تمرینی را انجام دهد.

جمع‌بندی

مجموع قابلیت‌های نرم‌افزاری این ساعت هوشمند نیز در زمینه سلامتی و کاربردهای روزمره برای بسیاری کاربران کافی و جامع است و می‌تواند همه امور روزانه آنها را به بهترین شکل انجام دهد.

بررسی ساعت هوشمند هواوی Watch FIT

اگر مجموع ویژگی‌های این ساعت هوشمند را در کنار قیمت آن قرار دهید نتیجه یک ارزش خرید بالاست. بررسی ساعت هوشمند هوآوی Watch FIT نشان داد که این ساعت در مقایسه با ساعت‌های هوشمند معروف بازار در این گروه که طراحی مشابهی دارند با قیمت بسیار کمتری ارائه شده و در مقابل عمر باتری بسیار طولانی‌تر و نمایشگری باکیفیت دارد.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!