حالت Expedition ساعت هوشمند هوآوی WATCH Ultimate، بهترین همراه شما در فضای باز مقاله و آموزش

حالت Expedition ساعت هوشمند هوآوی WATCH Ultimate، بهترین همراه شما در فضای باز

ساعت‌های هوشمند به دلیل راحتی و عملکردشان محبوبیت زیادی پیدا کرده است و برای استفاده در ماجراجویی‌های روزمره، گزینه مناسبی محسوب می‌شوند. در گذشته، ماجراجویی در در فضاهای باز به برنامه‌ریزی قبلی بیشتری نیاز داشت یا با ریسک بیشتری در مواجهه با خطرات احتمالی همراه بود.به علاوه برای کوهنوردان و کوهنوردان دور از انتظار نبود که به دلیل از دست دادن سیگنال یا پس از تحمل مسائل غیرمنتظره سلامتی یا صدمات در بیابان گرفتار شوند. برای پاسخ به روحیه ماجراجویانه کاربران، ساعت هوشمند هوآوی WATCH Ultimate حالت کاملاً جدید Expedition Mode را ارائه می دهد. هدف این حالت جدید برآورده کردن نیازهای ماجراجویی در فضای باز است و ابزارهایی را برای استفاده‌کنندگان فراهم می‌کند تا اوقاتی امن و لذت بخش را تضمین کنند.

GPS دقیق که موقعیت شما را روی نقشه قرار می‌دهد

هنگامی که شما صرفاً به ناوبری GPS وابسته هستید، زمانی که سیگنال از دست می‌رود می‌تواند شرایط را به یک کابوس مطلق تبدیل کند. شرایطی که ندانید به کجا می‌روید یا نتوانید ردیابی کنید که از کجا آمده‌اید، می‌تواند باعث سردرگمی شما شود و باعث شود که از مسیر اولیه منحرف شوید و احتمالاً در موقعیت‌های خطرناک قرار بگیرید.

در صورت بالقوه از دست دادن سیگنال، حالت Expedition ساعت ساعت هوشمند هوآوی WATCH Ultimate همچنان از ردیابی دقیق موقعیت شما از طریق قابلیت‌های موقعیت‌یابی GPS دو بانده آن اطمینان حاصل می‌کند. حتی در حالت آفلاین، دستگاه می‌تواند موقعیت مکانی شما را مشخص و شما را در مسیر مورد نظر هدایت کند. حالت Expedition حتی یک رکورد دقیق از مسیر تمرین شما را با استفاده از نقاط علامت گذاری ارائه و به شما امکان می دهد مشخص کنید که از کجا شروع کرده اید و در کجا هستید.

هنگام دویدن یا پیاده روی در مسیرهای جدید، به ناوبری خود اطمینان داشته باشید و مطمئن باشید که با خیال راحت به حساب می آیید. با عملکرد منحصربه‌فرد «بازگشت»، می‌توانید نقطه‌ای را که می‌خواهید به آن بازگردید مشخص کنید، و ساعت هوشمند هوآوی WATCH Ultimate شما را با خیال راحت به نقطه شروع خود هدایت و ماجراجویی در فضای باز را ایمن‌تر می‌کند.

با نمایش داده‌های جامع آگاه و هوشیار باشید

توجه دقیق به سلامت جسمانی و محیط اطراف یکی دیگر از نکات مهم در انجام فعالیت های طولانی مدت است. با توانایی رسیدگی به هر گونه مشکل سلامتی بالقوه – مانند فعالیت بیش از حد و حساسیت‌های ناشی از افزایش ارتفاع – به طور بالقوه می‌توانید از مشکلات جدی بعدی جلوگیری کنید. محیط‌های ناآشنا نیز می‌توانند با مجموعه‌ای از خطرات خاص خود همراه باشند. کوهنوردان می‌توانند با استفاده از ویژگی‌های هوشمند از خود محافظت کنند.

حالت Expedition ساعت، اطلاعات حیاتی را نشان می‌دهد تا به شما کمک ‌کند از سلامت فیزیکی و محیط اطراف خود به خوبی مطلع شوید. شما می توانید با نظارت دقیق بر ضربان قلب، سطوح SpO2 و ردیابی مدت زمان اکتشاف یا فعالیت های دویدن، بینشی در مورد وضعیت بدنی خود به دست آورید و از ادامه دادن فعالیت‌های پرریسک جلوگیری کنید.

داشتن اطلاعات در مورد زمان‌بندی طلوع/غروب خورشید، فشار هوا، ارتفاع و هشدارهای هوای شدید می‌تواند هنگام پیمایش در محیط‌های جدید و ناآشنا مفید باشد، چراکه می‌تواند به شما کمک کند از موقعیت‌های بالقوه خطرناک اجتناب کنید.

همراه با این عملکردهای هوشمند مفید ارائه شده توسط Exploration Mode می تواند در دفعات بعدی که در طبیعت گردی یا کمپینگ بیابان گردی هستید، مفید واقع شوند.

کاوش بی حد و حصر در طول روز و شب

با این حال، به عنوان یک دستگاه کوچکتر، مشاهده اطلاعات روی ساعت‌های هوشمند، به خصوص در محیط های تاریک یا بارانی، دشوار است. بدون مشاهده مناسب، بار دیگر ممکن است از مسیر اصلی منحرف یا سردرگم شوید یا احتمال مواجه با خطر افزایش یابد.

برای کمک به ارائه تجسم مناسب در چنین شرایطی، صفحه نمایش حالت شب در حالت Expedition با رابط و نمایشگر بصری، مشاهده را برای چشم‌ها آسان‌تر می‌کند. این حالت پس از غروب خورشید به طور خودکار فعال می شود. این حالت بیشتر توسط صفحه نمایش LTPO AMOLED پشتیبانی می شود تا همیشه صفحه نمایش شفاف و روشن را تضمین کند.

ساعت هوشمند هوآوی WATCH Ultimate با عمر باتری بادوام که می‌تواند تا 2 هفته دوام بیاورد، به طور کامل مجهز شده است تا همراهی ایده‌آل برای ماجراجویی در فضای باز باشد.

اشتیاق شما را برای ماجراجویی، همواره بالا نگه می‌دارد

رفتن به یک مسیر پیاده‌روی چالش برانگیز یا شرکت در پیاده‌روی‌های جهانی می‌تواند محدودیت‌های شما را از بین ببرد. برای دستیابی به اهداف تناسب اندام، داده‌های سازماندهی شده در مورد پیشرفت شما می تواند بسیار کمک‌کننده باشد. با استفاده از این ساعت هوشمند می توانید به راحتی پیشرفت خود را پیگیری کرده و برای رسیدن به اهداف تناسب اندام خود انگیزه داشته باشید.

همراه با برنامه HUAWEI Health ، می‌توانید آمار ثبت‌شده پیاده‌روی یا دویدن اخیر خود را با جزئیات بیشتری دریافت کنید. این برنامه حتی به شما امکان  می‌دهد که با به اشتراک گذاری این آمار با دوستان خود، آنها را به چالش دعوت کنید.

برای اطمینان از یک ماجراجویی امن و غنی در فضای باز، روی ویژگی ها و عملکردهای متمایز حالت اکتشاف ساعت هوشمند هوآوی WATCH Ultimate حساب کنید. چه در حال کمپینگ باشید چه پیاده‌روی یا دویدن، مطمئن باشید که حالت Expedition HUAWEI WATCH Ultimate همراه قابل اعتماد شما خواهد بود.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!