هوآوی یک «واحه فناوری (Tech Oasis)» ایجاد می‌کند تا نمایشگاه MWC 2023 را با تجربیات نوآورانه شگفت‌زده کند اخباررویدادها

هوآوی یک «واحه فناوری (Tech Oasis)» ایجاد می‌کند تا نمایشگاه MWC 2023 را با تجربیات نوآورانه شگفت‌زده کند

گروه فناوری‌های نوآورانه هوآوی، محصولات شاخص، اکوسیستم و غیره خود را  در کنگره جهانی موبایل 2023 (MWC 2023)، که از 27 فوریه تا 2 مارس 2023 با موضوع «راهنمای دنیای هوشمند» در بارسلون برگزار شد، به نمایش گذاشت.

در این نمایشگاه طیف متنوعی از محصولات نوآورانه شامل HUAWEI Mate 50 Pro، HUAWEI WATCH Buds و HUAWEI WATCH GT Cyber به نمایش گذاشته شده ​​است. هوآوی در این نمایشگاه فعالیت‌های تبادل برند و فناوری، گفتگوهای عمیق با صنعت جهانی و شرکای زیست‌محیطی و نمایش آخرین نوآوری‌ها و استراتژی‌های آینده خود را به نمایش گذاشت.

به گفته کوین هو، مدیر عامل گروه تجاری مصرف کننده هوآوی ، حضور هوآوی در نمایشگاه MWC 2023  به ارائه تجارب و خدمات نوآورانه با ارزش برای مصرف‌کنندگان جهانی، فناوری‌های نوآورانه و محصولات با کیفیت بالا منجر خواهد شد. کوین هو معتقد است “هوآوی با حرکت رو به جلو، نتایج تحقیق و توسعه بیشتری را به اشتراک می‌گذارد و محصولات و خدمات نوآورانه‌تری را برای کاربران در سراسر جهان ارائه می‌دهد.”

نوآوری‌های گوشی های هوشمند از جمله سری هوآوی Mate 50

در سال 2022، هوآوی با موفقیت‌آمیز HUAWEI Mate Xs 2، HUAWEI Mate 50 Series و HUAWEI nova 10  پیشتازی در  نوآوری گوشی‌های هوشمند را حفظ کرد. در MWC 2023، این محصولات پیشرو برای نشان دادن قابلیت‌های تصویربرداری هوآوی، فناوری تاشو پیشرو و درک نیازهای کاربران جوان‌تر به نمایش گذاشته شدند.

سری HUAWEI Mate 50 با چندین پیشرفت تکنولوژی همراه است. از سیستم تصویربرداری XMAGE گرفته تا شیشه Kunlun فوق‌العاده قابل اعتماد، تجربه نوین از تکنولوژی نهایی را ارائه می‌دهد. Mate Xs 2 فوق‌العاده سبک، مسطح و بادوام است، همراه صفحه‌نمایش تاشو را به سطح جدیدی سوق می‌دهد. سری 10 nova همچنان به پیشروی نوآوری در فناوری تصویربرداری دوربین سلفی گوشی‌های هوشمند ادامه می‌دهد و ویژگی‌هایی مانند دوربین پرتره، دوربین سلفی دوگانه و فوکوس نمایشی را ارائه می‌کند.

هوآوی توسعه فناوری تصویربرداری دوربین موبایل را به صورت پیشرفته ادامه می دهد. در 26 فوریه، در سالن HUAWEI XMAGE هوآوی از “گزارش روند 2023 HUAWEI XMAGE” پرده برداری و از کارشناسان دعوت کرد تا در مورد نتایج تحقیقات بحث کنند و رابطه در حال تکامل بین فناوری و سازندگان را بررسی کنند.

رونمایی از ساعت‌های هوشمند مختلف در راستای توسعه فناوری دیوایس‌های پوشیدنی‌

سال گذشته، پوشیدنی‌های هوشمند هوآوی از طریق نوآوری‌هایی در طراحی، فرآیند تولید، و عملکردهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، تجربه محصول بهتری را برای مصرف‌کنندگان در سراسر جهان به ارمغان آورد. در نمایشگاه MWC امسال، هوآوی دو محصول پوشیدنی را معرفی کرد که نوآوری‌های پیشرفته را در فناوری پوشیدنی نشان می‌دهد. Huawei WATCH Buds ویژگی‌های هدفون TWS و ساعت هوشمند را ترکیب می‌کند و با ادغام این دو دستگاه در یک واحد، راحتی بیشتری را به کاربران ارائه می‌دهد. HUAWEI WATCH GT Cyber ​​ساعت هوشمندی با قابلیت تغییر سریع قاب ساعت را ارائه می‌کند که برای پاسخگویی به نیازهای چند سناریویی کاربران جوان و تمایل آنها برای ابراز وجود طراحی شده است.

هوآوی علاوه بر محصولات سخت افزاری بسیار نوآورانه خود، پیشرفت‌هایی در قابلیت‌های نرم افزاری نیز داشته است. از طریق نوآوری‌های خود توسعه‌یافته مانند HUAWEI TruSeen™، HUAWEI TruSport™، HUAWEI TruSleep™، پوشیدنی‌های هوآوی نظارت حرفه‌ای سلامت و ورزش را برای کاربران در سراسر جهان ارائه می‌کنند.

در حرکت رو به جلو، پوشیدنی‌های هوآوی به ادغام قابلیت‌ها و مزایای خدمات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری ادامه می‌دهند تا تجربه ورزشی و سلامتی نهایی را برای مصرف‌کنندگان در سراسر جهان به ارمغان بیاورند.

پلتفرم سراسری که از مزیت اکوسیستم HMS بهره می‌برد

نمایشگاه اکوسیستم سرویس‌های موبایلی هوآوی (HMS)،  قابلیت‌های کامل را به توسعه‌دهندگان جهانی نشان داد. از توسعه برنامه، توزیع، رشد عملیات گرفته تا کسب درآمد از مشتری، اکوسیستم HMS در حال تسریع توانمندسازی توسعه‌دهندگان برنامه‌های کاربردی است تا خدمات کاملی را به توسعه‌دهندگان ارائه نماید.

اپ گالری هوآوی به بیش از 170 کشور و منطقه در سراسر جهان خدمات ارائه کرده است، با 580 میلیون نفر کاربر فعال ماهانه، این اپلیکیشن  به و حفظ رشد شرکای خود کمک می‌کند تا با ارائه منابع تبلیغاتی با کیفیت بالا به توزیع کارآمد دست یابند. به علاوه این اپلیکیشن، برنامه‌های متنوعی را برای پاسخگویی به نیازهای زندگی دیجیتال مصرف‌کنندگان جهانی در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد.

Petal Ads ترافیک رسانه ای خاص خود را دارد و تاکنون به 100 میلیون مخاطب در 11 کانال مختلف رسیده است. این برنامه به بیش از 53000 کانال رسانه در سراسر جهان دسترسی دارد که بیش از 190 صنعت را پوشش می‌دهد و به بیش از 730 میلیون کاربر دستگاه‌ها و برنامه‌های Huawei در سراسر جهان خدمات ارائه می‌دهد. شما به راحتی می‌توانید از طریق آن به تعداد زیادی کاربر و کانال‌های رسانه‌ای دسترسی پیدا کنید.

تعهد به تحقیق و توسعه فناوری و پیش‌بینی پیشرفت پایدار در سال 2023

هوآوی در تعداد درخواست‌های ثبت اختراع جهانی پیشتاز است و در استراتژی مالکیت معنوی به نتایج چشمگیری دست یافته است. طبق داده‌های منتشر شده توسط IFI CLAIMS Patent Services، ارائه‌دهنده پایگاه داده ثبت اختراع جهانی، هوآوی در دو سال گذشته شاهد ثبت اختراعات ثابتی بوده است که از رتبه نهم در سال 2020 به رتبه چهارم در سال 2022 رسیده است. هوآوی با کسب 2836 پتنت، با رشد  2 درصدی توانست تبدیل به یکی از بزرگترین دارندگان پتنت در سطح جهان شود. هوآوی در دهه گذشته، بیش از 845 میلیارد یوان در هزینه‌های تحقیق و توسعه سرمایه گذاری کرده است.

 

 

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!