HUAWEI WATCH GT 3 Pro برنده جایزه بهترین ساعت هوشمند EISA سال 2022 اخبار

HUAWEI WATCH GT 3 Pro برنده جایزه بهترین ساعت هوشمند EISA سال 2022

جایزه بهترین محصول ساعت هوشمند EISA که آخرین جایزه از یک سلسله طولانی جوایز فناوری مصرف‌کننده است، HUAWEI WATCH GT 3 Pro را به عنوان یک پیشرو در صنعت معرفی می‌کند.

گروه تجاری مصرف کننده هوآوی (CBG) اخیراً جایزه‌ای از انجمن تصویربرداری و صدا (EISA) برای آخرین ساعت هوشمند خود، HUAWEI WATCH GT 3 Pro دریافت کرده است. EISA متشکل از بیش از 60 مجله معتبر بین المللی تخصصی لوازم الکترونیکی مصرفی، وب سایت‌ها و روزنامه نگاران، هوآوی واچ GT 3 Proرا بر اساس بررسی‌های فنی مستقل اعضای خود، «بهترین محصول ساعت هوشمند برای سال‌های 2022-2023» نامید. هوآوی برای سومین سال متوالی موفق به دریافت این جایزه شده است. این جایزه در پی چندین جوایز انتشارات دیگر برای HUAWEI WATCH GT 3 Pro، که جوایز صنعت معتبری را از جمله Android Headlines، Tech Advisor و PhoneArena نیز دریافت کرده است، به دست می آید.

در نظرات داوران، EISA از HUAWEI WATCH GT 3 Pro به عنوان «براق‌ترین و کامل‌ترین ساعت هوشمند هوآوی تا به امروز» یاد شده و «کلاسیک بودن» و «طراحی مجلل» آن را ستایش کردند که شامل «پوشش تیتانیومی، پشت سرامیکی و صفحه شیشه‌ای یاقوت کبود» و صفحه نمایش AMOLED واضح و رنگارنگ هوآوی می‌باشد. «سیستم عملیاتی پیشرفته» و «انبوهی از برنامه‌ها و ویژگی‌ها» از جمله نظارت بر سطح اکسیژن خون، تست استرس، مقاومت در برابر آب و عمر باتری ” استثنایی ” یاد شده است.

آخرین نسخه از سری بسیار محبوب HUAWEI WATCH GT هوآوی، ساعت هوشمند HUAWEI WATCH GT 3 Pro ساعت هوشمند پرچمداری است که هدف آن تلفیق ساخت نفیس با زیبایی شناسی بالا است و به کاربران امکان می‌دهد تا سلامت و تناسب اندام خود را به سطحی بالاتر ارتقا دهند و به به لطف 5ATM و حفظ خاصیت ضدآب بودن تا 30 متر ضد آب، غواصی آب‌های کاملا ناشناخته را تجربه نمایند. HUAWEI WATCH GT 3 Pro با ظاهری ممتاز و نئوکریستالی در گزینه‌های رنگ‌بندی تیتانیوم یا سرامیکی، بهترین همراه تمرینی است که هوش مصنوعی هوآوی و استراتژی 1+8+N را بیشتر نشان می‌دهد.

HUAWEI WATCH GT 3 Pro با عمر باتری قوی‌تر و زمان شارژ 30 درصد سریع‌تر نسبت به نسل گذشته، مجموعه‌ای از ویژگی‌های ردیابی تخصصی را نیز ارائه می‌کند که می‌تواند به کاربران در بهبود عادات زندگی روزمره خود کمک کند. این شامل 100 حالت تمرین به علاوه دستگاه و تجزیه و تحلیل ECG2 تا پایش ضربان قلب هوشمند و ردیاب خواب HUAWEI TruSleep 2.0 است. مطابق با فلسفه اتصال بی‌وقفه هوآوی، کاربران می‌توانند HUAWEI WATCH GT3 Pro را با سایر دستگاه‌های هوشمند، از جمله محصولات هوآوی، و هم‌چنین گوشی‌های iOS و اندروید جفت کنند.

کوین هو، مدیر عملیاتی هوآوی اظهار داشت: «همه ما در هوآوی بسیار مفتخریم که بهترین ساعت هوشمند EISA 2022-2023 را برای HUAWEI WATCH GT 3 Pro دریافت می‌کنیم، به خصوص که این سومین سال متوالی است که یک دستگاه هوآوی جایزه معتبر ساعت هوشمند EISA را دریافت نماید. به گفته مدیر بخش تجاری- عملیاتی هوآوی، این شرکت متعهد شده است که از فناوری برای بهبود و ساده‌سازی زندگی روزمره استفاده کند و به ما این امکان را می‌دهد تا به اهداف شخصی و حرفه‌ای خود به گونه‌ای دست پیدا کنیم که حس خود را تقویت کنیم. ساعت HUAWEI WATCH GT 3 Pro با انبوهی از ویژگی‌های ردیابی سلامت و تناسب اندام، نمونه کاملی از این پرسش است که چگونه فناوری مصرف‌کننده هوآوی به ما کمک می‌کند تا نسخه بهتر و شادتر از خودمان باشیم.

EISA که شامل رسانه‌های خبره در سراسر طیف کامل لوازم الکترونیکی مصرفی از بیش از 30 کشور جهان است، به شش گروه خبره تقسیم می‌شود که شامل دستگاه‌های تلفن همراه، Hi-Fi، صدای سینمای خانگی و لوازم الکترونیکی داخل خودرو می‌شود. هر سال، اعضای EISA لیستی از محصولاتی را معرفی می‌کنند که آنها را به عنوان مجریان برجسته در هر یک از این گروه‌های خبره مشخص می‌نماید. این نامزدها سپس در AGM EISA ارائه می‌شوند، جایی که اعضا قبل از رأی دادن به برنده هر دسته، بررسی عمیقی را انجام می‌دهند. این جایزه معتبر EISA به فهرست طولانی و برجسته جوایزی اضافه می‌شود که HUAWEI WATCH GT 3 Pro اخیراً دریافت کرده است.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!