ساعت هوشمند هواوی Watch GT Runner ؛ بهترین همراه دوندگان اخبار

ساعت هوشمند هواوی Watch GT Runner ؛ بهترین همراه دوندگان

ساعت‌های هوشمند در سال‌های اخیر جای پای مستحکمی در جهان فناوری پیدا کرده و به دستیارانی قابل اتکا برای کاربران عادی و حتی ورزشکاران حرفه‌ای تبدیل شده‌اند. هواوی نیز به تازگی ساعت هوشمند Watch GT Runner را به ترکیب محصولات خود در این حوزه اضافه کرده که با ظاهری شکیل و زیبا و با انبوهی از قابلیت‌های ورزشی، به دوندگان در سرعت بخشیدن به پیشرفت‌شان کمک خواهد کرد.

هواوی در سال‌های گذشته با ترکیب طراحی مینیمال و چشم‌نواز با قابلیت‌های سلامتی و ورزشی دقیق توانسته محبوبیت فراوانی در بازار ابزارهای پوشیدنی پیدا کرده و به دومین عرضه‌کننده برتر ساعت هوشمند در جهان بدل شود. در این بین ساعت‌های سری Watch GT را باید نمونه‌ای کامل از رویکرد این شرکت در ساخت این گجت‌های پوشیدنی دانست که حالا بعد از ساعت واچ GT 3 که برای اولین بار در این سری به سیستم عامل اختصاصی هارمونی مجهز شده بود، در واچ GT Runner نیز قصد دارد اوج ارائه قابلیت‌های کاربردی را پیاده کند.

ساعت هوشمند واچ GT Runner از طراحی ظاهری با قالب ورزشی زیبایی برخوردار بوده که در آن  بدنه دستگاه با پلیمرهای بسیار مقاوم و سرامیک با پرداخت عالی ساخته شده است. در بالا و سمت راست فریم دستگاه نیز یک دکمه فیزیکی تعبیه شده که جنسی از آلیاژ سبک آلومینیوم و تیتاتیوم دارد.

استفاده از این مواد سبک، باکیفیت و در عین حال ماندگار باعث شده تا هواوی بتواند وزن ساعت هوشمند واچ GT Runner در 38.5 گرم محدود نماید. این وزن سبک در ورزش‌هایی مانند دو میدانی که حتی کوچک‌ترین فاکتورها نیز می‌توانند در زمان و عملکرد شما تاثیر بگذارند، مزیت بسیار مهمی به شمار می‌آید.

هواوی برای نمایشگر این ساعت هوشمند از یک پنل 1.43 اینچی AMOLED استفاده کرده که در کنار حاشیه‌های تیتانیومی ظاهری لوکس و جذاب به آن بخشیده و قادر است تصاویر را با رزولوشن 446 در 446 پیکسل برای کاربران به نمایش بگذارد.

ساعت هوشمند Watch GT Runner برای ورزش دو طراحی شده و می‌دانیم که برای رهگیری رکوردها و معیارهای عملکردی در این ورزش، اندازه‌گیری دقیق مسیر و مسافت پیموده شده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین دلیل هواوی برای این ساعت هوشمند پشتیبانی از 5 سیستم جهت‌یابی اصلی را در نظر گرفته و آن را به GNSS دو بانده مجهز کرده تا موقعیت‌یابی شما با سرعت و دقت بیشتری به انجام برسد.

Watch GT Runner با استفاده از حسگر اندازه‌گیری ضربان قلب و فناوری TruSeen 5.0 می‌تواند اطلاعات سلامت قلب شما را در طول روز با دقتی 97 درصدی نسبت به تجهیزات پزشکی حرفه‌ای اندازه‌گیری نموده و گزارش کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم  این حسگر نیز مصرف انرژی بسیار کم آن است که حتی در حالت عملکرد فعال 24 ساعته نیز تأثیر بالایی روی شارژدهی مجموعه ساعت نمی‌گذارد.

به لطف بهینه‌سازی‌های متعدد در مصرف انرژی که با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی دقیق هواوی ممکن شده، باتری 455 میلی‌آمپرساعتی ساعت هوشمند می‌تواند حتی در زمان استفاده مداوم از تمامی حسگرها و GPS، تا 7 روز بدون نیاز به شارژ مجدد کار کند. مدت زمان شارژدهی باتری این ساعت در سناریوهای استفاده عادی تا 14 روز گزارش شده است. باتری ساعت هوشمند GT Runner را می‌توان با گوشی‌های هوشمند و به صورت بی‌سیم نیز شارژ کرد.

مهم‌ترین خصوصیت ساعت هوشمند واچ GT Runner را باید برخورداری از سخت‌افزاری قدرتمندی دانست که امکان استفاده از قابلیت‌هایی همچون HUAWEI TruSport را برای آن فراهم می‌آورد. این قابلیت تمامی حرکات و اطلاعات دوره تمرین دو از جمله شدت تمرین، شرایط بدنی و تکنیک دویدن را با دقت ثبت نموده و حتی پیشنهادهایی برای بهبود آن به شما ارائه نماید.

علاوه بر وزرش حرفه‌ای، ساعت هوشمند واچ GT Runner با ظاهری شیک و امکاناتی همچون دریافت تماس‌ها و پخش موسیقی دوست خوبی برای فعالیت‌های روزمره شما نیز خواهد بود.

در انتها باید به این نکته اشاره کنیم که ساعت هوشمند واچ GT Runner به حافظه داخلی 4 گیگابایتی، سیستم اندازه‌گیری فشار هوا برای هشدار شرایط آب و هوایی نامساعد و گواهی ضد آب IP68 نیز مجهز شده که دامنه کاربردهای آن را به استفاده در شرایط مختلف آب و هوایی نیز گسترش می‎‌دهد.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!