برنامه کامل هواوی برای بروزرسانی دستگاه‌ها به سیستم‌عامل هارمونی اعلام شد اخبار

برنامه کامل هواوی برای بروزرسانی دستگاه‌ها به سیستم‌عامل هارمونی اعلام شد

اوایل ماه جاری بود که هواوی در جریان رویدادی سیستم عامل هارمونی را معرفی کرد. در کنار معرفی محصولات جدید، هواوی ثابت کرده که محصولات قدیمی را فراموش نمی‌کند به همین سبب این شرکت برنامه‌ای جامع برای ارتقای این قبیل محصولات را در نظر گرفته که در ادامه با لیست محصولات واجد شرایط به همراه زمان دریافت آپدیت سیستم‌عامل هارمونی آشنا می‌شویم.

همچنین هواوی در جریان رویداد هارمونی از نسل جدید تبلت‌های میت‌پد پرو در کنار ساعت‌های هوشمند سری واچ 3 رونمایی و اعلام کرده این محصولات اولین دستگاه‌هایی هستند که به سیستم‌عامل HarmonyOS مجهز می‌شوند. در ادامه هواوی به زمان‌بندی آپدیت محصولات خود هم اشاره کرده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

گام اول: آغاز بروزرسانی از روز رویداد (12 خرداد)

گام اول بروزرسانی هواوی شامل چهار محصول پرچم‌دار از قبیل گوشی‌های سری میت 40، سری P40، سری میت 30 و تبلت میت پد پرو (نسل اول) بوده که از همان روز اول به سیستم‌عامل هارمونی مجهز می‌شوند.

گام دوم: سه‌ماهه سوم 2021

در قدم بعدی نوبت به گوشی‌های محبوبی مانند سری Mate 20، نوا 6، نوا 7 و نوا 8 در کنار تبلت هواوی MatePad می‌رسد که در سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی به هارمونی مجهز شوند.

گام سوم: سه‌ماهه چهارم 2021

در گام سوم نوبت به تلویزیون‌های هوشمند هواوی سری V و  Sمی‌رسد که در کنار گوشی‌های سری Mate 20 X به نسخه جدید سیستم‌عامل هارمونی مجهز شوند.

گام چهارم: نیمه اول 2022

در نیمه اول سال 2022 میلادی و در گام نهایی گوشی‌های قدیمی‌تر مانند سری میت 10، میت 9، نوا 5، پی 20، پی 10 و تبلت M5در کنار نسل‌های قدیمی‌تر سری V به سیستم‌عامل هارمونی مجهز خواهند شد.

برنامه کامل هواوی برای هارمونی

ناگفته نماند بر اساس گزارشات منتشر شده سیستم‌عامل هارمونی با استقبال خوب کاربران مواجه شده و در همین مدت کوتاه چیزی حدود 10 میلیون محصولات مختلف هواوی به این سیستم‌عامل مجهز شده‌اند که آمار فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود. علاوه بر این هواوی اعلام کرده در جریان آپدیت HarmonyOS 2.0 اطلاعات دستگاه شما حذف نخواهد شد پس کاربران بدون هیچ‌گونه نگرانی نسبت به ارتقای سیستم‌عامل خود اقدام نمایند.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!