تبلت Huawei MatePad 11 با صفحه نمایش 120 هرتزی، اسنپدراگون 865 و HarmonyOS 2 معرفی شد اخبار

تبلت Huawei MatePad 11 با صفحه نمایش 120 هرتزی، اسنپدراگون 865 و HarmonyOS 2 معرفی شد

هوآوی به طور رسمی تبلت Huawei MatePad 11 را با ویژگی‌های برجسته‌ای چون چپیست اسنپدراگون 865 کوالکام سیستم عامل HarmonyOS 2.0 و صفحه نمایش 120 هرتزی 2.5K معرفی کرد که از آن به عنوان تحولی جدید در بازار تبلت ها اسم برده می‌شود.

میت پد 11 هوآوی به یک صفحه نمایش 10.95 اینچی 2.5K با نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز مجهز است که در دنیای تبلت ها و حتی گوشی‌های موبایل نمونه مشابهی ندارد. چنین صفحه نمایش پرسرعتی به عملکرد روان‌تر در اجرای بازی‌ها، مشاهده ویدئو، کار با رابط کاربری، مطالعه و ورق زدن اسناد و تصاویر می‌انجامد. همچنین این صفحه نمایش دارای تأخیر بسیار ایده آل 2 میلی ثانیه است و حتی از قلم نسل دومی HUAWEI M-Pencil پشتیبانی می‌کند.

صفحه نمایش سریع و باکیفیت تبلت Huawei MatePad 11 قادر به نمایش کامل رنگ‌های فضای رنگی سینمایی DCI-P3 است که آن را به گزینه‌ای بی نظیر برای تماشای فیلم‌ها و سریال‌ها تبدیل می‌کند. همچنین این تبلت دارای تأییدیه معتبر TUV Rheinland است و از نور زمینه بدون لرزش و صفحه نمایش بدون نور آبی مضر برای چشم‌ها بهره می‌برد.

هوآوی توجه ویژه‌ای هم به علاقه‌مندان به موسیقی و فیلم داشته است و میت پد 11 از بلندگوی چهارتایی تیون شده توسط Harman Kardon بهره می‌برد تا کاربران از صدای رده حرفه‌ای برخوردار شوند.

تبلت جدید میت پد 11 هواوی دارای ضخامت بسیار کم 7 میلی متر است و با داشتن نسبت صفحه نمایش به پنل جلویی 86 درصد، طراحی شکیل و چشم نوازی دارد. تبلت Huawei MatePad 11 با ابعاد  253.8×165.3×7.25 میلی متر 485 گرم وزن دارد و در سه رنگ سبز، نقره‌ای و آبی عرضه می‌شود.

میت پد 11 هواوی در بخش سخت افزار بسیار پرقدرت است و از چیپست Snapdragon 865 کوالکام با 6 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. این تبلت در ظرفیت‌های 64، 128 و 256 گیگابایت عرضه می‌شود و می‌توان تا 1 ترابایت کارت حافظه MicroSD نصب کرد.

تبلت Huawei MatePad 11 از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی با فلش LED بهره می‌برد. دوربین پشتی این تبلت دارای گشودگی دیافراگم f/1.8 است که به گرفتن تصاویر شفاف‌تر با جزئیات بالاتر کمک می‌کند. این تبلت دارای  چهار میکروفن است و کاربران می‌توانند از حذف نویز بسیار کارآمد برخوردار شوند.

از دیگر ویژگی‌های این تبلت 120 هرتزی می‌توان به باتری با ظرفیت 7250 میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 واتی و شارژ معکوس، بلوتوث 5.1، وای فای 6 و پشتیبانی از OTG اشاره کرد. کاربران افزون بر قلم M-Pencil می‌توانند از کیبورد آهن ربایی برای دست یابی به تجربه نزدیک به لپ تاپ‌ها استفاده کنند.

تبلت Huawei MatePad 11 با سیستم عامل HarmonyOS 2 عرضه می‌شود که ویژگی‌های ممتازی برای استفاده بهینه‌تر از صفحه نمایش بزرگ تبلت ها دارد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به امکان اجرای دو پنجره از یک برنامه و اجرای دو برنامه در کنار یکدیگر استفاده کرد. همچنین این سیستم عامل بهینه سازی های متعددی برای استفاده بهتر از ماوس و کیبورد با خود دارد.

HarmonyOS 2 از قابلیت‌های کاملاً جدیدی بهره می‌برد که هنوز نمونه مشابه آنها در اندروید یا iOS یافت نمی‌شود. برای نمونه با قابلیت Parallel Vision می‌توان پنجره‌های متعددی از اپلیکیشن ها را به طور هم زمان اجرا کرد.

همچنین سیستم عامل HarmonyOS 2 قابلیت‌های ویژه‌ای برای تعامل با وسایل دیگر چون گوشی‌های هوشمند، لپ تاپ‌ها و مانیتورها دارد. کاربران می‌توانند تبلت Huawei MatePad 11 را در سه حالت mirroring, expansion و  sharing به یک PC متصل کنند.

HarmonyOS 2 برای استفاده بهتر از قلم نیز قابلیت‌های ویژه‌ای دارد و بهینه سازی های متعددی به خود داده است. موتور نرم افزاری Pencil Engine با بهره گیری از الگوریتم‌های پیش بینی، قادر است دقت و خوانایی دست نوشته‌های کاربر را افزایش دهد.

قیمت مدل 64 گیگابایتی این تبلت 386 دلار، قیمت مدل 128 گیگابایت آن 433 دلار قیمت و مدل 256 گیگابایتی آن 510 دلار گزارش شده است.

تبلت Huawei MatePad 11 نسل جدید تبلت ها است و صفحه نمایش سریع و باکیفیت را برای اولین بار به دنیای تبلت ها آورده است. همچنین این تبلت با بهره گیری از سیستم عامل انقلابی HarmonyOS، راه‌های جدیدی برای استفاده از مزایای صفحه نمایش بزرگ تبلت ها ارائه کرده است.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!