با هوآوی nova 9 SE عکاس شوید مقاله و آموزش

با هوآوی nova 9 SE عکاس شوید

هوآوی nova 9 SE 

گوشی هوآوی nova 9 SE جدیدترین عضو خانواده نوا هوآوی است. این گوشی به تازگی در بازارهای جهانی معرفی و به صورت رسمی در بازارهای ایران نیز موجود شده است. این گوشی از قابلیت‌های جذابی در زمینه دوربین، طراحی بدنه، صفحه نمایش، شارژر و پشتیبانی‌های نرم‌افزاری بهره می‌برد. این قابلیت‌ها آن را به یک همراه همیشگی تبدیل کرده است. به ترتیبی که می‌توانید در هر شرایطی روی عملکرد خوب این گوشی هوآوی در زمینه‌های مختلف حساب باز کنید و با اطمینان از کیفیت ساخت بالای آن، مدت‌ها بدون نگرانی از تمام امکانات آن بهره ببرید.

دوربین چهارگانه 

از تاریکی شب تا زیر تابش خورشید، هوآوی nova 9 SE تصویری شگفت انگیز ثبت خواهد کرد. ترکیب دوربین اصلی 108 مگاپیگسل، دوربین عریض 8 مگاپیگسل، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسل و دوربین عمق‌سنج 2 مگاپیکسل همه چیز را برای یک عکاسی خاطره انگیز با موبایل فراهم می‌آورد.

امکانات ویژه عکاسی

یکی از امکانات ویژه عکاسی Aperture است که پیش زمینه تصویر را مات می کنند تا روی سوژه عکاسی تاکید شود. در قسمت عکاسی پرتره نیز می توان یک روتوش ساده و طبیعی روی عکس ایجاد کرد و یا از امکان Bokeh  بهره برد. این دوربین در قسمت عکاسی در شب امکان زوم تا 10X را ایجاد می‌کند. با این گوشی می توان به صورت Pro عکاسی کرد و تجربه عکاسی به صورت حرفه‌ای داشت. برای طرفدارن عکاسی پانوراما امکان این عکاسی نیز فراهم شده است. تنها مدتی تجربه عکاسی با این گوشی می تواند لذت عکاسی را در ذهن تثبیت نماید.

 

امکانات ویژه فیلم‌برداری

این گوشی می‌تواند یک سرگرمی جدید تحت عنوان Vlog در فیلم‌برداری ایجاد کند. این گوشی با امکان DUAL-VIEW به طور همزمان یک ویدئو با دو دوربین ثبت می کند. وابسته به نیاز ثبت کننده فیلم می توان از دو دوربین پشت گوشی و یا یک دوربین پشت و دوربین سلفی برای ثبت تصویر بهره برد. از دیگر ویژگی‌های رکورد فیلم با این گوشی قابلیت TIME-LAPSE است که کمک می کند هیچ خاطره‌ای ثبت نشده باقی نماند.

 

قیمت و مراکز خرید هوآوی nova 9 SE

در یک کلام با این گوشی به یک عکاس تبدیل شوید. شما همواره میتواند با مراجعه به مراکز خرید حضوری هوآوی با تمام محصولات از نزدیک آشنا شوید. و یا اگر تمایل ره خرید آنلاین محصولات دارید در همین سایت لیست مراکز خرید آنلاین را مشاهده کنید. برای مشاهده قیمت هوآوی nova 9 SE اینجا را ببیند.

 

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!