رویداد آنلاین معرفی پرچمداران افسانه‌ای هوآوی اخبار

رویداد آنلاین معرفی پرچمداران افسانه‌ای هوآوی

رویداد جدیدی در راه است

در تاریخ یکشنبه 29 خرداد 1401 رویداد آنلاین هوآوی با نام Launching the possibilities  به صورت زنده در اینستاگرام و آپارات هوآوی موبایل فارسی پخش خواهد شد. در این رویداد پرچمداران سری P هوآوی به همراه محصولات جدید سنجش سلامت در دسته پوشیدنی‌ها و همین طور یک گوشی میان رده به بازار ایران معرفی خواهد شد. 

این رویداد آنلاین نیز همچون رویدادهای پیشین با سورپرایزهای هیجان‌انگیزی همراه خواهد بود. سورپرایز اول این رویداد وجود یک مسابقه در آپارات برای تماشاگران برنامه زنده است. به این صورت که مشارکت کنندگان با نوشتن هشتگ P50Family در بخش کامنت‌ها وارد لیست مسابقه خواهند شد. در انتهای برنامه به قید قرعه به یک نفر ازکامنت گذاران، یک گوشی هوآوی هدیه داده می‌شود.

 

اگر هنوز به اینستاگرام و آپارات Huaweimobilefarsi نپیوستید، همین الان اقدام به عضویت کنید، تا با تماشای رویداد آنلاین در تاریخ یکشنبه 29 خرداد 1401 از اولین نفراتی باشید که با اعضای جدید خانواده هوآوی آشنا می‌شود و همین‌طور در قرعه‌کشی یک دستگاه گوشی هوآوی، شرکت داده می‌شود. 

سورپرایز دوم این رویداد اعلام تخفیف‌های ویژه، کوتاه مدت و تکرار نشدنی بر روی لوکس‌ترین و جدیدترین گوشی‌های هوآوی است. در حین رویداد و پس از آن، مجموعا به مدت 3 ساعت، امکان خرید گوشی‌های اعلامی با تخفیفی باورنکردنی وجود دارد.

سورپزایز سوم این رویداد آنلاین مهمانان ویژه آن است که از مطرح‌ترین رسانه‌های دیجیتال ایران (زومیت، دیجیاتو و دیجی‌کالا مگ) دورهم آمده‌اند تا به معرفی محصولات جدید بپردازند. 

این رویداد با اجرای شهروز چورکچی، بلاگر حوزه تکنولوژی، برگزار خواهد شد. و یکی از خوانندگان نامی کشور در این رویداد اجرای زنده خواهد داشت.

رویداد آنلاین رونمایی از اعضای جدید خانواده هوآوی

 

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!