یک دهه پیشرفت در گجت‌های پوشیدنی هوآوی:مرزهای ورزش و سلامتی بازتعریف می‌شود اخبار

یک دهه پیشرفت در گجت‌های پوشیدنی هوآوی:مرزهای ورزش و سلامتی بازتعریف می‌شود

در سال 2014، هواوی با بند هوشمند دو در یک خود یعنی HUAWEI TalkBand B1، به بازار گجت‌های پوشیدنی هوآوی وارد شد. از آن زمان تاکنون که هوآوی از آخرین سری ساعت‌های هوشمند خود یعنی سری هوآوی WATCH GT 4 رونمایی کرده است، فناوری گجت‌های پوشیدنی هوآوی پیشرفت قابل توجهی داشته است. فناوری نوآورانه، طراحی منحصر به فرد محصول، مواد درجه یک و مدل کسب‌وکار مشترک در مجموعه متنوع گجت‌های پوشیدنی هوآوی به کار گرفته شده است. این دستگاه‌ها به کاربران در رفع نیازهای روزانه خود کمک می‌کنند. نظارت بر ورزش و سلامت، ارزیابی ریسک و مدیریت مداوم شاخص‌های سلامتی به طور مداوم به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند تا سبک زندگی سالمی داشته باشند.

در دهه گذشته، هوآوی به ارائه بهترین محصولات پوشیدنی هوشمند با استفاده از آخرین فناوری‌ها به مصرف‌کنندگان ادامه داده است. هوآوی با تمرکز بر تحقیق و توسعه خود محور و تحقیقات علمی بنیادی، راه‌حل‌های نوآورانه‌ای مانند حسگرها، الگوریتم ها و قابلیت‌ها را ارائه کرده است. از سال 2016، هوآوی اولین فناوری اختصاصی نظارت بر علائم حیاتی نوری یعنی، HUAWEI TruSeen™ 1.0 را راه اندازی کرد. به دنبال آن، سال بعد راه‌حل های حسگری خود را توسعه داد و گجت‌های هوشمند را قادر ساخت تا از شش نوع پایش ضربان قلب پویا پشتیبانی کنند. در سال 2018، TruSeen™ 3.0 به طور قابل توجهی به تکنولوژی نظارت مداوم ضربان قلب 24 ساعته دست یافت. در سال 2020، یک حسگر ECG با کارایی بالا در ماژول سخت‌افزار TruSeen™ 4.0 گنجانده شد تا با قابلیت‌های تشخیص الکتروکاردیوگرام درجه پزشکی و عملکردهای نظارت مداوم اکسیژن خون، زمینه جدیدی را ایجاد کند. جدیدترین TruSeen™ 5.0+ اکنون دقت تشخیص بهبود یافته‌ای را ارائه می دهد و از تحقیقات بهداشتی بیشتر برای ارزیابی خطر پشتیبانی می‌کند. گجت‌های پوشیدنی هوآوی در ابتدا تنها از تشخیص ضربان قلب پشتیبانی می کردند اما در طول 8 سال گذشته، با پیشرفت مداوم فناوری‌های هوآوی، ویژگی‌هایی مانند TruSleep™، TruRelax™ و TruSport™ که نظارت بر ضربان قلب، نظارت بر اکسیژن خون، و ردیابی استرس را فراهم می‌کنند، مدیریت جامع شاخص‌های سلامتی را روی مچ دست کاربران به راحتی امکان‌پذیر کرده‌اند.

HUAWEI Health به‌عنوان یکی از بزرگترین مشارکت‌کنندگان ثبت اختراع در جهان، برای بیش از 800 پتنت درخواست داده و 8 نتیجه تحقیقات ESC را تحت دستورالعمل ESC 2020 در مورد فیبریلاسیون دهلیزی در 8 سال گذشته منتشر کرده است. در سال 2022، HUAWEI WATCH D در سطح جهانی عرضه شد و گواهینامه CE را دریافت کرد که آن را برای استفاده در 33 کشور در اروپا در دسترس قرار داد. این ساعت، اولین گجت پوشیدنی هوآوی در صنعت بود که از فناوری اندازه‌گیری فشار خون ترکیبی استفاده می‌کرد و به کاربران اجازه می‌داد فشار خون خود را از طریق فشار میکرو پمپ اندازه‌گیری کنند. فناوری هایبریدی در 3 سال گذشته در خط مقدم صنعت بوده است و با معرفی آخرین سری HUAWEI WATCH 4 که بر عملکردهای مدیریت سلامت پیشرو این برند تمرکز دارد، عملکرد Health Glance سری 4 HUAWEI WATCH 7 شاخص فیزیولوژیکی را شناسایی می‌کند و شامل پایش دقیق ضربان قلب، تشخیص ECG، تجزیه و تحلیل آریتمی PPG و چک‌های تنفسی است که ارزیابی سلامتی مناسبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. سری HUAWEI WATCH 4 که آخرین سری پرچم‌دار معرفی شده است، نه تنها ویژگی‌های سلامتی پیشرفته‌ای را ارائه می‌کند، بلکه سایر قابلیت‌های پیشرو در صنعت را نیز شامل می‌شود که بار دیگر مرزهای فناوری ساعت‌های هوشمند را به افق‌های جدیدی سوق می‌دهد.

هوآوی با هدف ارائه بهترین عملکردهای پوشیدنی به مصرف کنندگان، با شرکای زیست محیطی برای بهبود راه‌حل‌های نظارت بر سلامت و بررسی احتمالات جدید برای پیشگیری از بیماری‌های مزمن همکاری می‌کند. از طریق برنامه HUAWEI Health، از قبل توصیه‌های ورزشی و سلامتی شخصی‌سازی شده ارائه می‌شود که سناریوهای مختلفی مانند خواب، رژیم غذایی، سلامت کلی، ورزش و احساسات را پوشش می‌دهد.

هوآوی همچنان به همکاری با شرکای خود ادامه می‌دهد تا تحقیقات لازم برای حل چالش‌های عمده سلامتی مانند اختلالات خواب، بهبودی ورزش، رشد دوران کودکی و توسعه راه‌حل‌های جامع مراقبت‌های سلامت دیجیتال را ادامه دهد.

در  طول 10 سال گذشته، هوآوی رشد جهانی تحقیقات حرفه‌ای خود را در زمینه فناوری پوشیدنی سرعت بخشیده است. این برند دارای 10 موسسه تحقیقاتی و 3 آزمایشگاه تناسب اندام و سلامت در سراسر چین است در سال 2023 نیز اولین آزمایشگاه‌ سلامتی خود را در اروپا راه‌اندازی کرده است. میزان صادرات ساعت‌های هوشمند هوآوی از مرز 130 میلیون دستگاه در سراسر جهان فراتر رفته است و اپلیکیشن  HUAWEI Health بیش از 450 میلیون کاربر فعال در سراسر جهان دارد. ساعت‌های هوشمند هوآوی، بیش از نیمی از بازار چین را در 4 سال متوالی به دلیل تحقیقات این برند در مورد قابلیت‌های نظارت بر ورزش و سلامت در اختیار داشته‌اند.

 

آقای ژانگ وی، مدیر عامل تیم سلامت هوآوی، مدیر بخش محصولات پوشیدنی و سلامت هوشمند بخش مصرف‌کننده هوآوی در کنفرانس توسعه دهندگان هواوی (HDC) در سال 2023 گفت: «دستاوردهای چشمگیر هوآوی تنها از طریق تلاش‌های مشترک ما با کارشناسان صنعت و دانشگاه‌هایی که راه‌حل‌های نوآورانه‌ای را برای ساعت‌های هوشمند ما ارائه کرده‌اند ممکن شده است.

در طول 10 سال گذشته، هواوی همواره به بهبود پیشگیری از بیماری و غربالگری خطر، متعهد بوده است. کاربران ساعت‌های هوشمند قادرند از طریق عملکردهای ساعت، به طور مداوم سلامت فیزیکی خود را کنترل کنند. همکاری بیش از 100 موسسه حرفه‌ای در سطح جهان و مشارکت بیش از 13 میلیون کاربر، به هواوی اجازه داده است تا راه را برای نظارت بر سلامت در گجت‌های پوشیدنی هموار کند. برنامه تحقیقاتی HUAWEI بیش از 200 مطالعه بهداشتی را در بر می‌گیرد که شامل تحقیقات در مورد موضوعاتی مانند سلامت قلب، آگاهی از تنفس در خواب، سلامت تنفسی، سلامت عروق، مدیریت قند خون و موارد دیگر می‌شود. هوآوی در نظر دارد که سایر قابلیت‌های پایش سلامت را برای ردیابی سلامت تخمدان، سلامت عاطفی و فشار خون در حین ورزش در نظر بگیرد. هوآوی خود را متعهد می‌کند که به سرمایه‌گذاری در قلمروهای جدید ادامه دهد و قلمرو برنامه‌های بهداشتی ساعت‌های هوشمند را جابه‌جا کند.

هوآوی داده‌های سلامتی بیش از 5 میلیون کاربر را برای سلامت قلب، 810,000 نفر برای سلامت عروق، حدود 800,000 برای مطالعات سلامت تنفسی، بیش از 300 میلیون برای تحقیقات آگاهی تنفس در خواب و نزدیک به 300,000 برای تحقیقات سلامت فشار خون را مورد مطالعه قرار داده است.

در توسعه نظارت بر سلامت دیجیتال، ساعت‌های هوشمند نقشی استراتژیک در حمایت از مدیریت فعال سلامت دارند. با این حال، در مورد دقت ساعت های هوشمند هنوز چیزهای زیادی برای بهبود وجود دارد. برای افزایش دقت تشخیص بیماری مزمن، هوآوی متعهد به همکاری با موسسات و شرکای متخصص است. هدف این تلاش استراتژیک، پرورش توسعه راه‌حل‌ها و الگوریتم‌ها، حصول اطمینان از خوانش‌ها و نتایج دقیق‌تر است. به نظر می‌رسد هواوی تجربه نظارت بر سلامت پیشرفته‌ای را برای کاربران فراهم می‌کند که در پیشرفت مستمر دستگاه‌های پوشیدنی هوشمند پیشرو است.

 

 

محصولات مرتبط

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!