هوآوی چگونه تکنولوژی سلامت ساعت های هوشمند را با گجت‌های پوشیدنی مُد روز خود بازطراحی می‌کند؟ اخبار

هوآوی چگونه تکنولوژی سلامت ساعت های هوشمند را با گجت‌های پوشیدنی مُد روز خود بازطراحی می‌کند؟

همه ما می دانیم که وقتی صحبت از ساعت هوشمند مدرن می‌شود، همه چیز به طور کامل به عملکرد خلاصه می‌شود و شکل و طراحی آن در اولویت‌های بعدی قرار می‌گیرد.  معمولاً از نظر طراحی، طرح‌ها مینیمالیستی و تقریباً بالینی حفظ می شود، به این معنا که تناسب آن با استایل به راحتی نادیده گرفته می شود که ممکن است برای بسیاری از کاربران پذیرفته شده باشد، زیرا ساعت هوشمند عمدتاً برای ویژگی های ردیابی سلامتی به کار گرفته شده است. این موضوع دقیقاً همان چیزی است که گجت‌های پوشیدنی هوآوی را کمتر به عنوان یک وسیله جانبی و بیشتر به یک ابزار مبتنی بر عملکرد درست تبدیل می کند.

عصر جدیدی که در آن فَشن و مراقبت های سلامت شخصی دست به دست هم می دهند

هوآوی در کنفرانس رونمایی بارسلونا در سپتامبر 2023، چشم انداز جدید خود را برای گجت‌های پوشیدنی به صورت رسمی با شعار Fashion Forward آغاز کرد. به گفته هوآوی، ادغام تکنولوژی و فشن و ارتقای آن به سطح بالاتر، به کاربران امکان می‌دهد تا ماجراجویی‌های ورزشی و سلامتی خود را شخصی‌سازی کنند.

هوآوی با طراحی نوآورانه در DNA گجت‌های خود، طراحی زیبایی الهام‌گرفته از فشن و استایل را با فناوری خود ترکیب می‌کند. با این تفاوت که این مورد تنها به زیبایی شناسی خلاصه نمی‌شود نیست، بلکه معرفی ویژگی های سلامت و تناسب اندام به مخاطبان را نیز در بر می‌گیرد.

ساعت هوشمند HUAWEI WATCH GT 4 که به تازگی رونمایی شده است، نمونه ای از طرح جدید هوآوی است. این ساعت نه تنها طراحی نوینی را در نمای بیرونی خود دارد، بلکه ویژگی های مراقبت های بهداشتی و سلامتی پیشرفته‌ای را نیز معرفی می کند. در هسته خود، ویژگی HUAWEI TruSeenTM 5.5+ ارتقا یافته که دقت ثبت اطلاعات را تا 30 درصد بهبود یافته است. هم‌چنین با بهبود تحلیل‌های مربوط به مدیریت خواب ساعت هوشمند، مدیریت چرخه قاعدگی و برنامه‌های مدیریت کالری Stay Fit، نظارت کامل‌تری بر مراقبت‌های بهداشتی ارائه می‌کند.

شبانه روز مراقب سلامتی خود باشید

اجازه ندهید نگرانی‌هایتان سبک زندگی شما را تحت تأثیر قرار دهد – ساعت هوشمند HUAWEI WATCH GT 4 با نظارت شبانه‌روزی سلامت، برای شما آرامش به ارمغان می‌آورد. از اندازه‌گیری منظم ضربان قلب تا انجام تجزیه و تحلیل دقیق ضربان قلب، کاربران حالا می‌توانند از حضور یک محافظ قوی از سلامت قلب که قابلیت تشخیص خطرات فیبریلاسیون دهلیزی را دارد، لذت ببرند. این ساعت هوشمند می‌تواند نظارت دقیق، ارزیابی کیفیت و توصیه هایی برای بهبود سلامت خواب را ارائه دهد. این امر به کاربران امکان می دهد که از عادات و الگوهای خواب خود آگاهی داشته باشند.

با استفاده از فناوری حسگر LED، ساعت می‌تواند خوانش PPG را برای اندازه‌گیری تغییرات در هر نقطه از روز انجام دهد و داده‌های حیاتی در مورد ضربان قلب، ریتم و منظم بودن کاربر را ثبت کند. این فناوری غیرتهاجمی به HUAWEI WATCH GT 4 اجازه می‌دهد تا در صورت شناسایی یک قسمت مشکوک فیبریلاسیون دهلیزی به کاربران هشدار دهد و سیستم هشدار اولیه‌ای را ارائه دهد که به افراد کمک می‌کند از خطرات احتمالی آگاه شوند.

این ساعت ردیابی هوشمند چرخه قاعدگی را بهبود می بخشد و از دمای پایه بدن، تعداد تنفس و ضربان قلب برای ارزیابی جامع تر استفاده می‌کند. اکنون در نسخه 3.0، ویژگی ساعت 33 درصد دقت بالاتری در پیش‌بینی‌های دوره اول در مقایسه با ساعت‌های رایج در بازار دارد. این امر کمک می کند تا کاربران برای تغییرات فیزیکی در هر زمانی از ماه آماده باشند و به آنها اجازه می دهد رژیم غذایی، ورزش، مدیریت استرس را با توجه به نیازهای در حال تغییر بدن خود مدیریت کنند.

سرمایه‌گذاری در آینده سلامت

چنین پیشرفت‌های مراقبت سلامتی بدون سال‌ها تحقیق و توسعه امکان‌پذیر نیست. هوآوی سالانه بخش قابل توجهی از سرمایه‌گذاری‌های خود را به امر تحقیق و توسعه اختصاص می‌دهد. در رابطه با پژوهش‌های صورت گرفته در گجت‌های پوشیدنی هوآوی، با بیش از 100 موسسه حرفه‌ای در سراسر جهان برای انجام بیش از 200 پروژه همکاری کرده است.

هوآوی اکنون برخی از مطالعات بهداشت جهانی را با همکاری بیمارستانی در چین رهبری می‌کند، از جمله تحقیقات سلامت قلب که بیش از 5 میلیون کاربر را شامل می شود و به شناسایی زودهنگام خطرات برای 25000 کاربر کمک می‌کند. هم‌چنین تحقیقات مربوط به آپنه خواب را با بیش از 3 میلیون شرکت کننده برگزار می‌کند.

در سال‌های آینده، هوآوی در نظر دارد مشارکتی برای تحقیقات سلامت قند خون در اروپا ایجاد کند تا به کاربران امکان دهد خطرات قند خون بالا را پیش از موعد، شناسایی کنند. به علاوه به زودی گجت‌های پوشیدنی هوآوی در زمینه‌های مختلفی مانند معدن زغال‌سنگ، هوانوردی و حمل‌ونقل، ارائه قابلیت‌ها و خدمات مدیریت دیجیتال سلامت به مشاغل پرخطر و دسترسی فوری به این کارگران برای پشتیبانی مراقبت‌های بهداشتی، معرفی خواهند شد.

 

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!