هواوی اولین تصویر از گوشی تاشو Mate X2 را به نمایش گذاشت اخبار

هواوی اولین تصویر از گوشی تاشو Mate X2 را به نمایش گذاشت

هواوی بالاخره از گوشی تاشدنی مورد انتظار خود یعنی Mate X2 پرده‌برداری کرد. تصویر گیف منتشر شده روی صفحه‌‌ی مجازی رسمی هواوی در پلتفرم چینی Weibo نشان می‌دهد نسخه‌ی جدید گوشی‌های تاشدنی این شرکت قرار است طراحی نو و مکانیزم جدید یکپارچه‌ای را به همراه داشته باشد.

همان‌طور که پیش‌تر شایعه شده بود، گوشی Huawei Mate X2 همانند مدل‌های تاشدنی رقبا، دارای مکانیزم تاشوندگی از داخل به بیرون است که این موضوع به کاربر اجازه می‌دهد گوشی هوشمندی با دو نمایشگر داخلی و بیرونی در اختیار داشته باشد.

همچنین طراحی «یکپارچه» گوشی Mate X2 باعث می‌شود دیگر شاهد خط واصلی میان دو بخش نمایشگر نباشیم و با صفحه‌نمایشی یک‌دست روبرو شویم. ویژگی دیگر قابل مشاهده از طراحی گوشی تاشدنی جدید هواوی در این تصویر متحرک، قابلیت‌ مکانیزم تاشوندگی گوشی است که می‌تواند چرخش 360 درجه‌ای داشته باشد و پشت و روی گوشی را با صفحه‌نمایش پوشش دهد.

این گوشی به نمایشگر 8.01 اینچی تاشوی OLED مجهز خواهد بود که توسط تولیدکننده‌ی بزرگ چینی (شرکت BOE) دراختیار هواوی قرار خواهند گرفت و انتظار می‌رود رزولوشن 2480×2220 پیکسلی با تراکم 414 پیکسل بر اینچ مربع را به کاربر ارائه دهد. همچنین صفحه‌نمایش اصلی 6.45 اینچ این گوشی، نمایشگری AMOLED با رزولوشن 1160×2700 پیکسل خواهد بود.

Mate X2 هواوی قرار است باتری 4.400 میلی‌ آمپرساعتی را در خود جای دهد که از شارژ سریع 66 وات و احتمالاً شارژ وایرلس 50 وات (همچون گوشی هواوی میت 40 پرو) بهره می‌برد.

در بخش دوربین نیز گوشی تاشدنی میت X2 هواوی دارای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و ماژول دوربین چهارگانه در پشت است که دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی واید، سنسور 8 مگاپیکسلی Telephoto، حسگر 16 مگاپیکسلی اولترا واید و یک لنز 12 مگاپیکسلی را در خود جای می‌دهد.

گوشی تاشوی هواوی Mate X2 قراراست در تاریخ 22 فوریه (4 اسفند ماه) با تراشه‌ی Kirin 9000 و سیستم‌عامل اندروید 10 به بازار عرضه شود تا جایگزینی برای نسل قلبی گوشی‌های تاشدنی Mate X هواوی باشد.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!