هواوی در امارات رویداد معرفی محصول برگزار کرد اخبار

هواوی در امارات رویداد معرفی محصول برگزار کرد

رویداد مهم منطقه‌ای شرکت هواوی برای معرفی برخی از جدیدترین دستاوردهای این شرکت به ویژه گوشی جدید Nova 9 روز گذشته در کشور امارات برگزار گردید. این اقدام هواوی علاوه بر آشنایی کاربران با جدیدترین محصولات این شرکت، از نگاه ویژه هواوی به بازار خاورمیانه خبر می‌دهد. در ادامه سعی شده به مهم‌ترین نکات ارویداد هواوی در امارات پرداخته شود.

رویداد هواوی در امارات در 31 اکتبر (9 آبان) در کشور امارات برگزار گردید و این شرکت محصولات و خدمات متنوعی را برای عرضه در بازار خاورمیانه در نظر گرفته بود را معرفی کرد. البته هواوی هدف خود از برگزاری چنین رویدادی را اعلام حضور مؤثر خود در این منطقه عنوان کرد اما در جریان این مراسم محصولات متنوعی مانند ساعت‌های هوشمند سری HUAWEI Watch 3 و هدفون‌های گردنی فری‌لیس و گوشی nova 9 به صورت رسمی به کاربران این منطقه معرفی شدند.

گوشی هواوی نوا 9 محصولی رده‌بالا به حساب می‌آید که به یک نمایشگر 120 هرتزی نوع OLED با وضوح 1080 در 2340 پیکسل مجهز شده و از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 778G در کنار 8 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. همچنین طراحی بدنه شیشه‌ای با ظاهری جذاب، پشتیبانی از شارژ سریع 66 وات، استفاده از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در ترکیب با دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی از دیگر مشخصات این اسمارت‌فون اقتصادی محسوب می‌شوند. این گوشی در دو نسخه 128 یا 256 گیگابایتی عرضه شده و مطابق سلیقه کاربران کشورهای مختلف است.

رویداد هواوی در امارات

هواوی با حضور در منطقه خاورمیانه چه اهدافی را دنبال می‌کند؟

اما هواوی به دنبال معرفی چند دستگاه در بازار محصولات دیجیتال خاورمیانه نبوده و برگزاری چنین رویدادی آن‌هم مختص کشورهای خاورمیانه خود گواهی بر این مدعا محسوب می‌شود. به‌عبارت‌دیگر هواوی به دنبال شناخت کامل از ذائقه کاربران کشورهای این منطقه بوده و قصد دارد حضور و فعالیت خود را در این گستره جغرافیایی گسترش دهد.

احترام و دیده شدن کاربران منطقه خاورمیانه هدفی است که هواوی به دنبال تحقق آن است. چیزی که بیشتر تولیدکنندگان مطرح دنیا بدان توجه نداشتند و این باز در رویداد هواوی در امارات درصدد تحقق آن برآمده است.
این رویکرد می‌تواند کشورهای منطقه را میزبان بسیاری از فناوری‌های پیشرفته روز دنیا کرده و پای هواوی را به کشورهای حاشیه خلیج باز کند. این امر باعث می‌شود بسیار از فناوری‌های متعلق به شرکت هواوی درزمینه اینترنت اشیا و یکپارچگی وسایل دیجیتال به این منطقه جغرافیایی گسیل شود.

Super Device راهکار ویژه هواوی برای ارتباط ابزارهای هوشمند آینده

البته پاسخ این سؤال که کدام فناوری‌های هواوی می‌تواند تا این حد در زندگی ساکنان این منطقه تاثیرگذار باشد را باید در پلتفرم یکپارچه هارمونی که یکی از چشم‌اندازهای بزرگ شرکت هواوی است، جستجو کرد. هارمونی بستری است که می‌تواند تمامی وسایل دیجیتالی را به همدیگر متصل کرده و تجربه‌ای هیجان‌انگیز و یکپارچه را در اختیار کاربران قرار دهد.
رویداد هواوی در امارات

یکی از زیرمجموعه‌های اکوسیستم Harmony، قابلیتی بانام Super Device بوده که پلتفرمی برای ایجاد یک زبان مشترک میان دستگاه‌های مختلف دیجیتال با توانایی‌های متفاوت طراحی‌شده است. به‌عبارت‌دیگر دستگاه‌های هوشمند قابلیت اتصال به یکدیگر و یا شبکه‌های متفاوت را داشته ولی بستر مناسبی که این ارتباطات را سازماندهی کند و برای برقراری ارتباط بین آنها از زبان واحدی استفاده کند نیازمند یک پلتفرم یکپارچه بوده که اکوسیستم هارمونی و قابلیت Super Device آن به بهترین نحو این کار را انجام می‌دهد.

هواوی با تکمیل اکوسیستم هارمونی و پلتفرم یکپارچه سوپر دیوایس قصد دارد امکانات بی‌بدیلی را در اختیار کاربران خود در منطقه خاورمیانه قرار دهد.

درواقع گوشی هوشمند می‌تواند با بهره‌گیری از قابلیت Super Device به‌راحتی به مانیتور متصل شده و یا با اتصال به یک اسپیکر هوشمند آهنگ موردعلاقه شما را پخش کند. همچنین اتصال تلویزیون و گوشی هوشمند به یک مکالمه تصویری به‌یادماندنی منتج شده و ترکیب آن با ساعت هوشمند می‌تواند باعث نمایش اعلان‌های دریافتی روی این گجت هوشمند شود.

همچنین امکان اشتراک‌گذاری آنی محتوا میان دستگاه‌هایی که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند هم وجود داشته و این عمل توسط یک کنترل‌گر به‌عنوان دستگاه اصلی و یک تا چند وسیله دیگر به‌عنوان دستگاه مجری امکان‌پذیر است به‌طوری‌که می‌توان با انجام یک عمل کشیدن و رها کردن، محتوا را میان دستگاه‌های متصل به‌راحتی جابجا کرد.

سخن پایانی

در انتها باید گفت که برنامه‌های هواوی برای کاربران خود در منطقه خاورمیانه و ایران آنقدر مفصل بوده که نیازمند ساعت‌ها زمان برای تشریح آنها است. اما به‌صورت خلاصه می‌توان گفت که رویکرد هواوی درزمینه ارائه فناوری‌های جدید و مهم برای کاربران این خطه زرخیر تغییریافته و در آینده شاهد عرضه محصولات و سرویس‌های جالب‌توجهی در این منطقه خواهیم بود.

عرضه این محصولات می‌تواند زندگی کاربران را دگرگون کرده و آسایش و رفاه را برای ساکنین این کشورها به ارمغان بیاورد. این اتفاق میمون و مبارکی است که می‌توان هواوی را یکی از مهم‌ترین شرکت‌ها درزمینه تحقق آن به‌حساب آورد. محصولاتی مانند گوشی هوشمند nova 9، ساعت‌های هوشمند سری HUAWEI Watch 3 و قابلیت‌هایی مانند Super Device هم از مهم‌ترین گام‌های تحقق این رویکرد به شمار می‌روند.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!