هشت دلیل برای خرید هدفون بی‌سیم دور گردنی Huawei FreeLace راهنمای خرید

هشت دلیل برای خرید هدفون بی‌سیم دور گردنی Huawei FreeLace

برخی از کاربران ترجیح می‌دهند به جای استفاده از ایربادزها، به سراغ هدفون‌های دور گردنی بروند که هواوی در این زمینه هم گوی سبقت را از سایرین ربوده و با تلفیق هنرمندانه فناوری و زیبایی، هدفون دورگردنی FreeLace را طراحی کرده است. در ادامه به بررسی ویژگی های فری لیس هواوی پرداخته و به شما می­گوییم چرا هدفون دورگردنی FreeLace یک محصول ایده آل برای شما است.

شاید بتوان هدفون‌Huawei FreeLace  را یکی از بهترین هدفون‌های دور گردنی تو گوشی موجود در بازار دانست که علاوه بر ظاهری زیبا، دارای کیفیت صدای عالی و شارژدهی بالای باتری بوده و به گزینه‌ای با ارزش بالا برای خریداران تبدیل شده است.

رنگ‌بندی متناسب با سبک پوشش شما

از ویژگی های فری لیس این است که در رنگ‌های زیبا و متنوعی عرضه شده‌اند تا بتوان آنها را به راحتی با سبک خود ست کرد. از نظر ظاهری هم قسمت کنترل هدفون هواوی فری‌لیس از آلومینیوم ساخته شده‌اند که حس خوبی را در کنار استحکام بالا برای کاربران فراهم می‌کند. کابل‌های آن نیز دارای روکش سیلیکونی بسیار لطیف هستند. این کابل هرگز گره نمی‌خورد و با خیال آسوده می‌توان آن را جمع کرد.

علاوه بر ظاهر، کیفیت ساخت این هدفون دورگردنی هم بسیار خوب بوده و وزن 27 گرمی به خوبی روی تمامی قسمت‌ها توزیع شده تا کاربران هنگام استفاده از آن دچار مشکل نشوند. هدفون دور گردنیFreeLace  هواوی در رنگ‌های زیبای سبز و نارنجی و مشکی در دسترس خریداران قرار گرفته که برای فعالیت‌های ورزشی مانند دویدن نیز بسیار مناسب‌ هستند.

ویژگی های هدفون فری لیس هواوی

تجربه فراگیر در پخش موسیقی

درایورهای 9.2 میلی‌متری هدفون دور گردنیFreeLace  می‌توانند صدای بسیار بلندی تولید کرده و به طرز باورنکردنی عملکرد صوتی شفافی ارائه دهند. این هدفون با عرضه صدای باس و تریبل غنی لذت موسیقی را دو چندان کرده به‌طوری‌که کاربران هنگام استفاده از هدفون FreeLace احساس راحتی کرده و از گوش کردن به موسیقی خسته نمی‌شوند.

اتصال هوشمند با فناوری Huawei HiPair

یکی از ویژگی های فری لیس که کاربران هنگام خرید بدان توجه دارند، قابلیت اتصال سریع و بدون دردسر آن به گوشی هوشمند است. FreeLace دارای اتصال USB-C بوده که از فناوری HiPair توسعه‌ داده ‌شده توسط هواوی بهره می‌برد. به عبارت دیگر هنگامی که هندزفری FreeLace به گوشی‌های هواوی متصل می‌شود، فناوری HiPair باعث اتصال آنی هدفون به گوشی کاربر و شارژ شدن آن می‌شود. با استفاده از فناوری HiPair دیگر نیازی به Pair کردن دستگاه از طریق بلوتوث نبوده و بدین شکل این دستگاه به طور خودکار به گوشی هواوی شما متصل می‌شود. علاوه بر این امکان اتصال از طریق بلوتوث نیز برای کاربران در نظر گرفته شده است.

ویژگی های فری لیس

شارژ سریع و عمر طولانی باتری

شاید بتوان دوام بالای باتری هدفون‌های فری‌لیس هواوی را به عنوان یکی از مهم‌ترین ویژگی های هدفون هوآوی FreeLace ذکر کرد. این هدفون از یک باتری لیتیومی باکیفیت با ظرفیت 120 میلی آمپر ساعت بهره برده و قادر به پخش موسیقی به مدت 18 ساعت متوالی است. نکته جالب توجه اینکه تنها با 5 دقیقه شارژ هدفون FreeLace می‌توان تا 4 ساعت دیگر نیز به موسیقی گوش فرا داد. همچنین باتری FreeLace در حالت استندبای تا 12 روز دوام می‌آورد و زمان شارژ کامل این هدفون هم کمتر از 15 دقیقه برآورد شده است.

کابل حافظه فلزی انعطاف‌پذیر

بدنه هدفون هواوی FreeLace با آلیاژ نیکل-تیتانیوم و سیلیکون مایع پوشانده شده است تا راحتی و تناسب آن با گردن کاربران احساس شده و بتوان آن را به‌راحتی جمع کرد تا برای جابجایی آن نیاز به جای کمتری باشد و و سیم‌های آن به هم گره نخورد. همچنین استفاده از کابل تخت با پوشش سیلیکونی بسیار نرم یکی از ویژگی های هدفون بلوتوث هواوی فری لیس است که باعث راحتی استفاده از این هدفون توسط کاربران شده است.

روشن و خاموش شدن هوشمند

یکی از ویژگی های هدفون فری لیس هواوی استفاده از یک حسگر مغناطیسی برای تشخیص استفاده از هدفون است. ایربادهای هدفون دورگردنی FreeLace از طریق یک آهنربا به هم متصل شده تا نگه‌داری آن‌ها برای کاربر آسان‌تر شود. در این میان هواوی سنسورهایی را درون این گوشی­ها تعبیه کرده که تا پس از اتصال به یکدیگر به طور خودکار هدفون خاموش ‌شود تا از اتلاف انرژی جلوگیری شده و با جدا کردن ایربادها، FreeLace دوباره فعال شده و می‌توان به موسیقی گوش کرد.

ویژگی های هدفون فری لیس هوآوی

Wind Noise Reduction برای برقراری تماس‌های واضح و شفاف

قابلیت جالب دیگری که هواوی در FreeLace خود تعبیه کرده وجود دو میکروفن Wind Noise Reduction برای کاهش صدای باد است. این قابلیت با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته به طور چشمگیری از نویز محیط می‌کاهد تا کاربر بتواند مکالمه‌ای شفاف و راحت داشته باشد.

گواهی IPX5 برای آسودگی خیال

هدفون FreeLace هواوی دارای گواهی IPX5 بود و با مقاومت در برابر نفوذ آب و عرق بدن، کاربران می‌توانند با خیال آسوده و بدون هیچ نگرانی از هدفون بی‌سیم FreeLace هواوی در هنگام ورزش یا روزهای بارانی استفاده کنند.

جمع‌بندی

در این مطلب به بررسی ویژگی های فری لیس هواوی پرداختیم. هدفونFreeLace  هواوی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و از کابل‌های مجهز به پوشش سیلیکونی بسیار لطیف و درایورهای با کیفیت 9.2 میلی‌متری بهره می‌برد. همچنین استفاده از یک باتری با شارژدهی بالا باعث شده این هدفون به یک گزینه عالی در میان کاربران تبدیل شود. همچنین کیفیت و بلندی صدای این هدفون بسیار مناسب بوده و در عین حال از ظرافت و زیبایی خاصی به لطف طراحی هنرمندانه بهره می‌برد. علاوه بر این زمان شارژ هدفون FreeLace بسیار کم بوده و تنها با 5 دقیقه شارژ آن می‌توان تا چهار ساعت از آن استفاده کرد.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!