گوشی هوآوی nova Y90 با نمایشگر بزرگ 6.7 اینچی تصاویری فراگیر و واضح را به شما ارائه می‌دهد اخبارراهنمای خرید

گوشی هوآوی nova Y90 با نمایشگر بزرگ 6.7 اینچی تصاویری فراگیر و واضح را به شما ارائه می‌دهد

صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند رفته رفته بزرگ و بزرگتر می‌شود. روند استفاده از گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش بزرگ، به‌ویژه در میان جوانان، تنها در حال رشد است. می‌توانید ویدیوها را تماشا کنید، خودتان را در بازی‌ها گم کنید یا با اشتباهات تایپی کمتری متن بنویسید. گوشی هوشمند جدید HUAWEI nova Y90 دارای صفحه نمایش و طراحی خیره کننده و همچنین ویژگی‌های هوشمند چشمگیر است تا تجربه کاربری روان و هیجان انگیزی را برای نسل جوان به ارمغان بیاورد.

صفحه نمایش تمام صفحه برای دید بدون مرز

این گوشی دارای صفحه نمایش جدید و بهبود یافته است. نمایشگر 6.7 اینچی تمام صفحه  بدون حاشیه امکان نمایش تصاویر، از عکس‌ها و ویدیوها گرفته تا بازی و پخش جریانی را در اندازه بزرگتر می دهد. طراحی صفحه نمایش شیک و کلاسیک است: کناره های صاف، بریدگی کوچکتر و حاشیه های بسیار باریک که تنها 1.05 میلی متر است. این دستگاه همراه با نسبت صفحه نمایش به بدنه بالای 94 درصد، تجربه بصری بزرگ‌تر، غنی‌تر و همه‌جانبه‌تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، خواه برای بازی یا گشت‌زنی در رسانه‌های اجتماعی باشد خواه تماشای فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی در تلفن شما.

به لطف وضوح بالای 2388 در 1080، صفحه نمایش محتوا را با ظرافت بیشتری نمایش و کیفیت نمایش بهتری را به کاربران ارائه می‌دهد. با بالاترین روشنایی تا 500 نیت، کاربران دیگر نیازی به نگرانی در مورد انعکاس نور خورشید ندارند و به راحتی می توانند محتوای صفحه را در فضای باز مشاهده کنند. علاوه بر این، این گوشی با نرخ به روز رسانی صفحه نمایش 90 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 270 هرتز، تجربه‌ای روان را برای کاربران به ارمغان می آورد.

ویژگی‌های هوشمند برای مشاهده راحت

از آنجایی که استفاده طولانی مدت از تلفن می تواند به راحتی باعث خستگی چشم شود، این دستگاه دارای حالت راحتی چشم و حالت کتاب الکترونیکی است که از سلامت چشم کاربران بیشتر محافظت می کند. هنگام روشن کردن حالت راحتی چشم، صفحه نمایش نورانی با کاهش روشنایی صفحه و کاهش دمای رنگ، تجربه خواندن راحت تری را فراهم می کند. در همین حال، حالت کتاب الکترونیکی برای کسانی که عاشق مطالعه هستند بهترین است. دمای رنگ نمایشگر را بهینه می‌کند تا تجربه خواندنی شبیه کاغذ داشته باشد و خواندن را آرام‌تر و راحت‌تر می‌کند.

طراحی منحصر به فرد حلقه فضایی برای ظاهری برجسته

HUAWEI nova Y90 با ادای احترام به طراحی منحصر به فرد Space Ring هوآوی، با بافت CD نفیس در پنل پشتی خود عرضه شده است. علاوه بر این، پنل پشتی دارای بافت شنی درخشان است که مانند بلورهای یخ در زیر نور خورشید می‌درخشد.

nova Y90 در چهار رنگ موجود است: مشکی نیمه شب، سفید مرواریدی، سبز زمردی و آبی کریستالی. کاربران می‌توانند رنگی را انتخاب کنند که با سبک و ترجیحات آنها مطابقت داشته باشد.

nova Y90 در کنار صفحه نمایش گسترده و طراحی عالی، با باتری بزرگ، دوربین سه گانه هوش مصنوعی 50 مگاپیکسلی و سایر ویژگی های شگفت انگیز برای برآوردن نیازها و خواسته های کاربران همراه است. اگر آماده هستید تا گوشی بعدی خود را بزرگ کنید، این عضو جدید سری HUAWEI nova Y را امتحان کنید!

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!