با HUAWEI nova 10 SE ستاره داستان خود باشید تجربه کاربران

با HUAWEI nova 10 SE ستاره داستان خود باشید

انسان‌ها مدت‌هاست که برای ابراز وجود خود ارزش قائل بوده‌اند، و ظهور دوربین‌های گوشی‌های هوشمند با کیفیت، اشتراک‌گذاری عکس‌ها در رسانه‌های اجتماعی یا به‌روزرسانی‌های عکس پروفایل در پلت‌فرم‌های پیام‌رسان را به‌عنوان شکل‌های پذیرفته‌شده ابراز وجود خود رایج کرده است.

هسته اصلی نسل Z ایده آشکار کردن هویت فردی است و این را می توان در نحوه استفاده مداوم  آنها از دوربین گوشی خود برای ایجاد خاطرات مشاهده کرد. از طریق این عکس های فوری از زندگی خود، آنها به طور مداوم خود را دوباره تعریف می‌کنند.

همدم ایده آل نسل Z

با دوربین پشتی HUAWEI nova 10 SE که دارای سیستم تصویربرداری دامنه 108 مگاپیکسلی RAW و دوربین ماکرو 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی است، لحظات گذرا را به بهترین شکلی که می توانید در ذهن خود تصور کنید، ثبت کنید. الگوریتم فیوژن چند فریمی گوشی در حوزه RAW عملکرد همه کاره را در طیف وسیعی از سناریوهای عکسبرداری ارائه می دهد. چه داخل یا خارج از منزل چه در محیطی تاریک یا دارای نور پس زمینه، HUAWEI nova 10 SE همیشه عالی است.

بزرگ‌ترین برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی امروزه برای تلفن همراه شما طراحی شده‌اند –TikTok یا برنامه‌هایی مانند آن – داشتن تلفنی ارزشمند است که می‌تواند به راحتی به ارائه عکس‌ها و ویدیوهای باکیفیت در این پلتفرم‌ها و ارتباط با دوستان کمک کند.

فعالان همیشگی شبکه‌های دیجیتال که روزانه فید رسانه‌های اجتماعی خود را مدیریت می‌کنند، می‌توانند از تصویربرداری 108 مگاپیکسلی با وضوح بالا استفاده کنند تا عکس‌هایی شفاف از خود و همراهانشان داشته باشند. که رندر دقیق تری از مو، رنگ پوست و سایر ویژگی های صورت را در اختیارشان قرار می‌دهد.

سازندگان محتوا، از جمله کسانی که درباره گیاهان یا معماری، محتوا پست می‌کنند، می‌توانند عکس‌های معماری یا طبیعت باکیفیت متمرکز بر بافت‌ها و جزئیات بگیرند – برای سرگرمی، آموزش یا الهام بخشیدن بهتر به دنبال‌کنندگانشان!

در عکاسی، پیمایش در محیط‌های روشن می‌تواند مشکل باشد، اما دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی هوآوی nova 10 SE با وضوح بالا بسیار حساس به نور است و تصاویری شفاف خصوصا در محیط‌های روشن ایجاد می‌کند. آیا می‌خواهید تصاویری تا 108 مگاپیکسل بگیرید؟ هنگام استفاده از دوربین عقب، به سادگی حالت عکسبرداری با وضوح بالا را فعال کنید. نتایج، کیفیت تصویر ظریف و عملکرد بهتر عکسبرداری، حتی در صورت بزرگنمایی است.

از سوی دیگر، فناوری Pixel Binning 9-in-1 سطح واقعاً خیره کننده ای از جزئیات و رنگ های زنده را در HDR و محیط های تاریک با افزایش دامنه دینامیکی نور ارائه می دهد. دیافراگم عریض f/1.9 میزان نور ورودی و عمق میدان را برای اعمال تاری پس‌زمینه واقعی افزایش می‌دهد و نور کانونی را روی سوژه قرار می‌دهد.

با HUAWEI nova 10 SE، می توانید OOTD های شبانه و عکس های گروهی خود را با زیبایی متفاوتی به نمایش بگذارید. این دوربین به لطف حسگر فوق العاده با وضوح بالا نور بیشتری را جمع آوری می‌کند. انسجام بین الگوریتم ترکیب چند فریمی در حوزه RAW و فناوری پیشرفته کاهش نویز چند فریمی، تضمین می‌کند که تصاویر گرفته شده در محیط‌های تاریک، روشنایی بهینه، افزایش دامنه دینامیکی و نویز کمتر تصویر را به رخ می‌کشند و جزئیات را افزایش می‌دهند. هنگام گرفتن پرتره های شبانه، Huawei nova 10 SE ظاهر و حرکات سوژه ها را طبیعی تر و واقعی تر به تصویر می‌کشد.

گرفتن عکس در برابر تابش نور خورشید می تواند یک چالش باشد. اما به لطف این گوشی می‌توانید از تصویربرداری طبیعی لذت ببرید، حتی در صحنه‌های دارای نور پس‌زمینه با الگوریتم ترکیب چند فریمی در حوزه RAW، که به‌طور خودکار صحنه‌های دارای نور پس‌زمینه را شناسایی می‌کند و آنها را برای اطمینان از کیفیت تصویربرداری بی‌نظیر تنظیم می‌کند. با فعال‌سازی HDR، کاربران می‌توانند از جزئیات تصویر واضح‌تر با هایلایت‌های سرکوب‌شده لذت ببرند و در نتیجه عکس‌های بهتری به دست آورند.

در همین حال، HUAWEI nova 10 SE دارای الگوریتم ترکیب چند فریمی در حوزه RAW است که می‌تواند سوژه، پس‌زمینه و سایر عناصر درون تصویر را شناسایی کند. برای گرفتن عکس های پرتره واضح که بهترین ویژگی های سوژه را برجسته می کند، به سادگی شاتر را لمس کنید.

 

عکس واید بهترین دوست سازندگان محتوا است. یک راه بی دردسر و جذاب برای نشان دادن مکان سوژه و اینکه چه کسی با آنها است، تنها یک بار، بدون نیاز به حرکت دادن زیاد دوربین، حالت پرتره فوق عریض HUAWEI nova 10 SE 8MP از میدان دید تا 112 درجه پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید همه و همه چیز را در قاب قرار دهید.

در همین راستا، می‌توانید از حالت عکاسی پانوراما 180 درجه استفاده کنید، با فشار دادن شاتر و حرکت دوربین به سمت مقابل، هنگام تغییر به این حالت، عکاسی پانوراما 180 درجه آغاز می‌شود، که تصاویر پانورامایی تولید می‌کند که حتی رد حرکت افراد را نیز در بر می‌گیرد.

علاوه بر این، nova 10 SE می‌تواند ویژگی ایجاد ولاگ را نیز ارائه دهد. عملکرد ضبط مداوم جلو/عقب را دارد. از سوئیچ بدون درز بین دوربین های جلو و عقب پشتیبانی می کند تا فیلم بدون وقفه باقی بماند. ویدئو با دید دوگانه به کاربران اجازه می دهد تا صحنه‌ای را با نمای تقسیم صفحه ثبت کنند. یک نیمه عکس العمل فیلمبردار را نشان می‌دهد و نیمه دیگر صحنه مقابل آنها را نشان می‌دهد.

با عملکرد ایجاد ویدیو با یک کلیک، محتوای بی دردسر ایجاد کنید. وارد کردن کلمات کلیدی در گالری به سیستم هوش مصنوعی امکان می دهد تصاویر و کلیپ های ویدیویی مرتبط را جستجو کند. و اپلیکیشن Petal Clip از پیش نصب شده در گوشی هنگام ویرایش فیلم بسیار ارزشمند است. این برنامه قالب‌های ویرایش داستان، تم‌های ویدئویی و موسیقی (از HUAWEI Music) را ارائه می‌کند که ایجاد محتوا را آسان می‌کند.

یک تصویر عالی برای شما: فقط یک کلیک فاصله دارید

برای بسیاری از افراد، داشتن بهترین ظاهر در عکس‌های گوشی هوشمندتان اولویت دارد. اکنون می‌توانید کمتر به برنامه‌های زمان‌بر ویرایش عکس تکیه کنید. عملکرد AI Beauty دوربین جلو HUAWEI nova 10 SE به‌طور خودکار سن، جنسیت، رنگ پوست و ویژگی‌های صورت را شناسایی می‌کند و خطوط طبیعی را بدون زحمت اعمال می‌کند.

در همین حال، وقتی حالت شب فعال است، تلفن می‌تواند چهره‌ها را شناسایی کند، روشنایی و پس‌زمینه را بهبود ببخشد تا توجه را به سوژه اصلی جلب کند. در نهایت، گرفتن سلفی‌های زیبای دسته جمعی می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش و راحت باشد.

nova 10 SE با تغییر خودکار به حالت FOV زاویه فوق عریض 78 تا 90 درجه هنگام گرفتن عکس سلفی گروهی یا منظره، زمان ثبت تصویر را کاهش می دهد.

اکنون، می‌توانید بهترین عکس‌های خود را برای دنیا آپلود کنید.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!