ابزاری کارآمد برای پورت کردن نرم‌افزارهای با سرویس‌های گوگل به فروشگاه‌ App Gallery هواوی اخبار

ابزاری کارآمد برای پورت کردن نرم‌افزارهای با سرویس‌های گوگل به فروشگاه‌ App Gallery هواوی

پس از تحریم‌های آمریکا یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که برای هواوی ایجاد شد، عدم دسترسی به نرم‌افزارهای خاص برای کاربران HMS مربوط می‌شد. اما مهندسان همیشه یا راهی خواهد یافت یا راهی خواهد ساخت. در ادامه نرم‌افزاری کاربردی برای رسیدن به این هدف به ساده‌ترین روش ممکن را به شما معرفی می‌کنیم.

اخیراً یک شرکت نرم‌افزاری توانسته ابزاری کاربردی به منظور تبدیل برنامه های GMS به HMS برای کاربران گوشی‌های HMS عرضه کند تا بدین‌وسیله روند پورت کردن برنامه‌ها را برای کاربران آسان‌تر کند.

البته بسیاری از نرم‌افزارهای کاربردی خارجی و داخلی به نسخه HMS پورت شده‌ و در اختیار کاربران این گوشی‌ها قرار دارد، ولی با این حال هستند برنامه‌هایی که پورت شدن آنها کاربران را به دردسر انداخته است. هواوی برای حل این مشکل با همکاری یکی از شرکایش ابزار جدیدی معرفی کرده که روند تبدیل برنامه های GMS به HMSبرای کاربران آسان‌تر و بسیار سریع‌تر انجام می‌دهد.

ChoiseSDK  نام برنامه‌ای است که این کار را برای شما انجام می‌دهد. همچنین شرکت Choise SDk اولین برنامه‌ای را که تبدیل کرده مربوط به نرم‌افزار Raiffejsen Bank است. در ادامه این شرکت توانسته برنامه‌هایی مانند تلویزیون ملی، خدمات پستی و راه‌آهن اتریش را به نسخه HMS تبدیل کند که این خود گویای تجربه خوب این کمپانی در زمینه پورت کردن نرم‌افزارها است.

مضاف بر این ChoiseSDK تصمیم گرفته برنامه خود را متن باز کرده و آن را گسترش دهد که این کار به کاربران کمک می‌کند روند تبدیل برنامه‌هایGMS  به HMS را به آسانی طی کنند. این شرکت برای راحتی کار ابزار تبدیل خود را بر روی گیت‌هاب قرار داده است.

ناگفته نماند که روند استقبال از اکوسیستم هواوی با سرعت هرچه تمام در حال گسترش است و درحال حاضر فروشگاه نرم‌افزاری App Gallery چیزی حدود 530 میلیون کاربر فعال روزانه داشته که در قیاس با سال گذشته رشدی 61.5 درصدی را نشان می‌دهد به‌طوری‌که فقط در قاره اروپا حدود 42 میلیون کاربر به این فروشگاه مراجعه داشته‌اند.

علاوه بر این چیزی حدود 2.3 میلیون توسعه‌دهنده مشغول فعالیت در این فروشگاه هستند که این رقم رشد 77 درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد. البته 300 هزار نفر از این تعداد در خارج از چین ساکن هستند.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!