ساعت هوشمند هوآوی WATCH Ultimate، رمزگشایی از نهایت طراحی پیریمیوم و مدرن روی مچ دست شما مقاله و آموزش

ساعت هوشمند هوآوی WATCH Ultimate، رمزگشایی از نهایت طراحی پیریمیوم و مدرن روی مچ دست شما

هنگامی که ساعت WATCH Ultimate معرفی شد، Techmaniacs رسانه های یونانی اظهار داشتند که این ساعت نه تنها یک ساعت هوشمند، بلکه یک جواهر نیز هست. اکنون، HUAWEI WATCH Ultimate در نسخه طلایی خود رونمایی شده و به طور یکپارچه هنر سنتی را با فناوری مدرن ترکیب می کند تا اوج زیبایی شناسی مد و تکنولوژی را ایجاد کند.

اولین ساعت هوشمند طلایی هوآوی

در طراحی این ساعت، هوآوی برای اولین بار طلای 18 عیار را در محصولات فوق‌العاده خود اضافه کرده است. هر قسمت از قاب تا قسمت انتهایی با مواد درجه یک ساخته شده و به این ساعت هوشمند ارزش کلکسیونی می‌دهد.

 

در مرحله اول، قاب با شش بخش از طلای 18 عیار تزئین و مطابق با نسبت طلایی طراحی شده است و به طور یکپارچه زیبایی رنگ مشکی را با درخشش طلا ترکیب می کند و ب طراحی هماهنگ و متعادلی دست می یابد.

ثانیاً، تاج نسخه طلایی با استفاده از شکل‌پذیری طلا، از روش منحصر به فرد خاتم طلا استفاده می‌کند. پس از گذراندن 14 روش دقیق، میله دکمه و حلقه بیرونی طلا کاملاً یکپارچه شده اند، ورق طلای 18 عیار به کناره میله دکمه ای آلیاژ تیتانیوم در زاویه 3 درجه پرچ می شود، که منجر به تناسب یکپارچه میان ورق طلا و دکمه می شود.

جزئیات بعدی شخصیت طلایی PVD است. کاراکترهای حک شده بر روی قاب از رنگ‌آمیزی دستی و رسوب بخار فیزیکی (PVD) استفاده می‌کنند. کاراکترها در حین حکاکی لیزری خطوط مات ایجاد می کنند و پس از آبکاری PVD، یک اثر شن و ماسه طلایی ظریف تولید می‌شود.

در آخر، بند. نسخه طلایی به یک بند زنجیر سه محفظه طلایی و مشکی مجهز شده است که از فناوری PVD طلای واقعی، عملیات سطحی 17 ​​مرحله‌ای و فرآیند پرداخت ریز دست ساز خالص استفاده می‌کند.

متریال فوق العاده استفاده شده در بدنه

ساعت WATCH Ultimate با بدنه فلزی مایع مبتنی بر زیرکونیوم، ماده ای شبیه به تیتانیوم یا فولاد ساخته شده است و دارای استحکام بالا، سختی بالا، مقاومت در برابر سایش و خوردگی بسیار قوی است و به عنوان سخت ترین آلیاژ سبک موجود در حال حاضر شناخته شده است.

در طول فرآیند تولید، مواد فلزی مایع مبتنی بر زیرکونیوم از حالت آمورف خنک می‌شوند و تنها در چند ثانیه از 1000 درجه سانتی‌گراد به 200 درجه سانتی‌گراد با نرخ انقباض کوچک (0.25%) کاهش می‌یابند. سپس، با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته، این ماده به بدنه ساعت با طراحی دقیق تبدیل می‌شود و از فرآیندهایی مانند ریخته‌گری تحت خلاء، پرداخت، قالب‌گیری تزریقی، سندبلاست، حکاکی رادیوم و 30 فرآیند شدید استفاده می‌شود. سپس رنگ ماده با تغییر ساختار ترکیب مواد تغییر می کند. این فرآیند رنگ آمیزی، طبیعی و مقاوم در برابر سایش است و سطح بسیار صاف و ظاهری براق را تضمین می کند.

ماهیت آمورف آلیاژ غیر کریستالی است و اتم ها ساختار دانه سازمان یافته ای را تشکیل می دهند که توسط کریستال ها مختل نمی شود. این ماده انسجام اتمی قوی‌تری را در طول اتصال نشان می‌دهد و به راحتی در شرایط گرمایش تغییر شکل پیدا نمی‌کند، با این حال با درخشش فلزی بالا عرضه می‌شود و به اندازه‌ای مقاوم است که می‌توانید در زمین‌های صخره‌ای، بیابان‌های گرم، شام‌های مجلل و حتی رفت‌وآمدهای روزانه با خود ببرید.

جزئیات برتر قابل مشاهده

قاب سرامیکی با فناوری نانو HUAWEI WATCH ULTIMATE DESIGN از سرامیک های میکروکریستالی با استفاده از بیش از 24 تکنیک پردازش، ماشینکاری دقیق CNC و حکاکی دقیق ساختار داخلی آن ساخته شده است. سرامیک ویژگی های مقاومت در برابر خراش و خوردگی را به همراه دارد، با بیش از 6 تا 7 برابر سخت تر از فولاد ضد زنگ، در حالی که درخشندگی مشابه سنگ های قیمتی داراست.

نسخه طلایی ساعت WATCH Ultimate از یک مکانیزم گیره پروانه‌ای قابل تنظیم که خود طراحی شده است استفاده می کند که با دقت بسیار بالا در فضای باریک 8 میلی متر × 4 میلی متر × 20 میلی متر طراحی شده است تا به ظاهری سبک‌وزن دست یابد، حتی سبک‌تر و نازک‌تر از برخی از مشهورترین ساعت‌های لوکس در صنعت. این سیستم تنظیم بند دقیق ثبت شده جدید، کشش آسان و کارآمد و تنظیم دقیق را بدون نیاز به ابزار امکان پذیر می کند. شما به سادگی می توانید اندازه بند را با کشیدن و فشار دادن به بیرون تنظیم کنید، بدون نیاز به باز کردن بند برای تنظیم اندازه. پس از انجام تنظیمات، می توانید به سرعت سگک بند را به جای خود بازگردانید.

ساعت WATCH Ultimate با ظاهر لوکس نهایی و تجربه پوشیدن راحت، ساعت‌های هوشمند را به عصر جدیدی سوق می‌دهد. علاوه بر این، این ساعت معتبرترین، حرفه ای ترین و جامع ترین ویژگی های مدیریت Huawei Health  را تا به امروز ارائه می دهد. از مقاومت در برابر آب تا عمق 100 متر، حالت های مختلف ماجراجویی و بیش از 100 حالت ورزش پشتیبانی می‌کند.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!