پاسخ به 10 سوال مهم در مورد دستبند هواوی بند 6 مقاله و آموزش

پاسخ به 10 سوال مهم در مورد دستبند هواوی بند 6

هواوی بند 6 یک دستبند سلامتی و ساعت هوشمند ترکیبی بسیار کارآمد بوده که با امکاناتی مانند نمایشگر AMOLED، قدم‌ شمار، ثبت اطلاعات خواب، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون در کنار قابلیت‌هایی همچون پخش موسیقی از طریق گوشی و دیدن نوتیفیکیشن‌ها، یکی از بهترین گزینه‌ها برای طرفداران گجت‌های پوشیدنی خوش ‌قیمت و زیبا به شمار می‌آید. در ادامه مطلب به پرسش‌های پرتکرار و مهم کاربران در مورد دستبند هوشمند Huawei Band 6 پاسخ داده‌ایم.

هوای بند 6 را می‌توان نمونه یک دستبند سلامتی با ویژگی‎های رده بالا دانست که در برخی موارد حتی امکاناتی بیشتر از ساعت‎‌های هوشمند برندهای دیگر را ارائه می‌دهد. این دستبند زیبا که یک مدل همه فن حریف برای کاربران با سلائق و نیازهای متفاوت است با بندهای مختلف و متنوع در بازار عرضه شده و می‌تواند با سبک‌های مختلف پوشش و تیپ روزانه شما هماهنگ شود.

در ادامه با هم مهمترین سوالاتی که در مورد این دستبند هوشمند از سوی کاربران مطرح می‎‌شود را پاسخ خواهیم داد.

آیا هواوی بند 6 می‌تواند سطح اشباح اکسیژن خون را اندازه بگیرد؟

شرکت هواوی دستبند هوشمند Band 6 را به حسگر SpO2 مجهز نموده که قادر است سطح اکسیژن را در طول 24 اندازه گرفته و در صورت کاهش ناگهانی آن از سطح مجاز، به شما هشدار دهد.

آیا هواوی بند 6 با گوشی‌های برند سامسونگ سازگاری دارد؟

امکان اتصال و سازگاری با گوشی را باید یکی از مهم‌ترین نکات مورد نظر کاربران در خرید دستبند‌های هوشمند دانست. از دستبند هواوی Band 6 می‌توان در کنار گوشی‌های هوشمند سامسونگ و دیگر دستگاه‌های اندرویدی استفاده کرد. رهگیری اطلاعات سلامتی کاربر در دستبند بند 6 نیز از طریق اپلیکیشن HUAWEI Health که از Google Play Store قابل دانلود بوده، فراهم شده است.

آیا با هواوی بند 6 می‌توان به تماس‌ها پاسخ داد؟

دستبند هوشمند Huawei Band 6 علاوه بر ویژگی‌های سلامتی، ویژگی‌هایی مشابه با ساعت‌های هوشمند مانند مشاهده اعلان‌ها یا رد تماس‌های ورودی از گوشی هوشمند را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با این حال، امکان پاسخ به تماس‌ها از طریق هواوی بند 6 به صورت غیرمستقیم وجود دارد و می‌توانید با اتصال دستبند به گوشی هوشمند، تماس ورودی را پاسخ داده یا آن را رد کنید.

 

آیا هواوی بند 6 از قابلیت نمایشگر همیشه روشن برخوردار است؟

نمایشگر دستبند Band 6 را می‌توان با بالا آوردن مچ دست روشن نمود یا آن را از طریق تنظمیات در نظر گرفته شده روی روشن ماندن برای مدت زمان حداکثر 5 دقیقه تنظیم کرد. البته این دستگاه به نمایشگر همیشه روشن مجهز نشده که علت اصلی آن صرفه‌‎جویی عالی در مصرف انرژی دستگاه و امکان رسیدن به شارژدهی بسیار عالی 14 روزه را فراهم نموده است.

هواوی بند 6 چه پارامترهای پزشکی را اندازه می‌گیرد؟

در حال حاضر دستبندهای هوشمند نمی‌توانند فاکتورهایی همچون فشار خون را اندازه بگیرند و برای این کار به تجهیزات پزشکی تخصصی نیاز است. با این حال از طریق Huawei Band 6 می‌توانید ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و VO2 Max (روند مصرف اکسیژن در بدن کاربر) که معیاری بسیار حائز اهمیت برای ورزشکاران به شمار می‌آید را اندازه بگیرید.

چگونه می‌توان هواوی بند 6 را به گوشی متصل کرد؟

برای اتصال دستبند هوشمند Huawei Band 6 به گوشی باید اپلیکیشن HUAWEI Health را دانلود نموده و بعد از انتخاب بخش Devices، روی گزینه Add کلیک کرده و Band 6 را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که بلوتوث دستگاه در طی اتصال باید همواره روشن بماند.

آیا هواوی بند 6 توانایی پخش موسیقی دارد؟

از امکان کنترل موسیقی پخش شده روی گوشی می‌توان به عنوان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های نزدیک به ساعت‌های هوشمند این دستگاه اشاره کرد. با این حال دستبند هواوی Band 6 به بلندگوی داخلی برای پخش موسیقی مجهز نشده است.

آیا هواوی بند 6 با گوشی‌های آیفون سازگاری دارد؟

دستبند هوشمند Band 6 با سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید سازگاری کامل داشته و برای اتصال آن به گوشی‌های آیفون نیز تنها لازم است اپلیکیشن HUAWEI Health را از اپ‌استور دانلود نمایید.

آیا هواوی بند 6 ضد آب است؟

هواوی برای این دستبند درجه ضد آب 5ATM را دریافت کرده که به معنی مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متری است. این موضوع Band 6 را به گزینه‌ای مناسب برای فعالیت‌های آبی و حتی غواصی و شنا در آب‌های آزاد تبدیل می‌کند.

هواوی بند 6 در ایران چه قیمتی دارد؟

دستبند سلامتی Band 6 را می‌توانید با قیمتی در حدود 1,300,000 تومان از مراکز آنلاین، برندشاپ‌های هواوی و دیگر پخش کننده‌های معتبر در سراسر کشور خریداری نمایید.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!