بررسی موشکافانه جدیدترین ساعت هوشمند هوآوی: HUAWEI WATCH FIT 3 راهنمای خرید

بررسی موشکافانه جدیدترین ساعت هوشمند هوآوی: HUAWEI WATCH FIT 3

ویژگی‌های خاص ساعت هوآوی WATCH FIT 3 شامل طراحی مربعی منحصر به فرد با انواع بندهای شیک است که به شما امکان می‌دهد زمان را بررسی کنید، تماس‌ها را پاسخ دهید و داده‌های ورزشی و سلامتی را نظارت کنید. این ساعت دارای برخی از ویژگی‌های مفید و جالب است که شاید از آن‌ها آگاه نباشید. این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا از ساعت هوشمند جدید خود به بهترین شیوه استفاده کنید و به یک مدل برجسته و شیک تبدیل شوید.

راهنمای استایل بند: ساعتی برای تمام مناسبت‌ها

ساعت هوشمند هوآوی WATCH FIT 3 دارای طراحی مربعی، بدنه‌ای با ضخامت 9.9 میلی‌متر و بندهایی از جنس‌های مختلف است که آن را یک آیتم فناورانه مبتنی بر مد تبدیل می‌کند.

حال چگونه باید بند مناسب را برای هر مناسبت انتخاب کنیم؟ در ادامه چند نکته را برای شما معرفی می‌کنیم.

  • بند فلوروالاستومر یا سیلیکونی دوست داشتنی، مقاوم در برابر آب و عرق است که مناسب برای فعالیت‌های ورزشی است.
  • بندهای نایلون به وزن سبک، تنظیم بی‌سیم و راحتی مشهور هستند. وقتی در مراسم غیررسمی مانند مهمانی‌ها یا در حین استفاده روزمره هستید، می‌توانید بند نایلونی انتخاب کنید.
  • بند چرمی کلاسیک و شیک است. هنگام حضور در رویدادهای تجاری، استفاده از بند چرم، حرفه‌ای بودن و ذوق مد را نشان می‌دهد.

ساعت هواوی واچ فیت 3

 

چطور بندهای مختلف ساعت هوشمند هوآوی WATCH FIT 3 را عوض کنیم؟

به راحتی! ساعت هوآوی WATCH FIT 3 دارای یک طراحی نوآورانه به نام “لینک” است، بدین معنا که تعویض بندها همانند تعویض دستبندها آسان است. فقط کافی است نقطه اتصال را فشار دهید، تعویض کنید، و حالا آماده استفاده هستید!

 

واچ‌فیس جدید، منعکس‌کننده احساسات لحظه‌ای شما

این ساعت دارای دو صفحه نمایش سرگرم‌کننده جدید است که از پیش نصب شده‌اند و قابلیت پشتیبانی از سفارشی‌سازی را نیز دارد.

پس از روشن کردن صفحه نمایش، بر روی رابط ساعت چند ثانیه فشار وارد کنید تا بتوانید به راحتی صفحه نمایش ساعت خود را تعویض کنید. با انتخاب Mood شاد، می‌توانید یک صفحه نمایش ساعت متغیر داشته باشید. این شامل مجموعه‌ای از ایموجی‌ها است که طی روز تغییر می‌کنند. هر بار که مچ دستتان را بالا برمی‌دارید، مودهای مختلفی را نشان می‌دهد و تجربه مشاهده ساعت را به یک تجربه شخصی و سرگرم‌کننده تبدیل می‌کند.

ساعت هواوی واچ فیت 3

زمانی که صفحه نمایش را به عنوان Time Illusion انتخاب می‌کنید، باور نکردنی‌ترین طراحی گرافیکی و تعاملی را خواهید دید، شما یک اثر انحرافی از عمق و حرکت درون صفحه نمایش را تجربه می‌کنید. وقتی از پره‌ی صفحه استفاده می‌کنید، عناصر درون صفحه به نظر می‌رسند که حرکت می‌کنند، یک تجربه بصری پویا و غوطه‌ور شکل می‌دهد که مانند داشتن یک قطعه هنر در مچ دست شماست، یک تعامل آرام‌بخش، تقریباً رویایی را ارائه می‌دهد.

با نگه داشتن طولانی بر روی صفحه نمایش ساعت خود، متوجه می‌شوید که برخی از صفحات نمایش با گزینه‌هایی دارای دکمه سفارشی یا شخصی‌سازی زیر آنها هستند که نشان می‌دهد که قابلیت سفارشی‌سازی دارند. روی “سفارشی” کلیک کنید و می‌توانید به راحتی پس‌زمینه، رنگ‌ها و ویژگی‌های مورد نظر خود را انتخاب کنید.

WAساعت هواوی WATCH FIT 3

برای انتخاب “استایل”، ابتدا رابط صفحه نمایش ساعت را در برنامه HUAWEI Health باز کنید و استایل را در قسمت من یا Me پیدا کنید. عکس لباسی که برای روز دارید را بگیرید، و این برنامه به طور خودکار چندین صفحه نمایش با استایل‌هایی که با لباس شما تطابق دارند تولید می‌کند. صفحه نمایش‌های مورد علاقه خود را انتخاب کنید و روی “ذخیره” کلیک کنید تا اعمال شود. به این ترتیب، می‌توانید هر روز صفحه نمایش ساعت خود را با استایل متفاوتی مطابقت دهید.

همچنین روشی بسیار راحت‌تر برای سفارشی‌سازی صفحه نمایش ساعت وجود دارد. NFC را روی تلفن همراه خود فعال کنید، تصویری که دوست دارید در گالری باز کنید و پشت تلفن همراه خود را به سمت ساعت نزدیک کنید. الگوریتم هوش مصنوعی به طور خودکار تصویر را تشخیص داده و آن را برای بهترین نمایش بر روی ساعت تنظیم می‌کند.

3  گام برای فعال کردن دستیار ورزشی و سلامتی

گام اول: تنظیم حلقه فعالیت

برای ورود به ثبت حلقه فعالیت، صفحه ساعت را به سمت چپ بکشید، روی دکمه در گوشه پایین سمت چپ کلیک کنید، و اهداف ورزشی روزانه خود را تنظیم کنید. در صفحه حلقه فعالیت، هر زمان که خواستید می‌توانید کالری‌های فعالیت روزانه، مدت زمان تمرین و ساعت‌های فعالیت روزانه خود را ببینید.

ساعت هوشمند هوآوی WATCH FIT 3

حلقه فعالیت پویا و جدید در ساعت هوشمند HUAWEI WATCH FIT 3 از یک الگوریتم محاسباتی به روز شده از یک موسسه تحقیقاتی فنلاندی استفاده می‌کند که بر اساس داده‌های فعالیت‌های تعداد قدم‌ها و مصرف کالری تمرین بر پایه ضربان قلب است. این محاسبه بهبود یافته الگوریتمی که الگوریتم کالری را در سراسر ساعت و گوشی هوشمند جایگزین می‌کند، برای اطمینان از یکپارچگی محاسبات ارائه می‌دهد.

گام دوم: تنظیم یادآور دوم

برای ورود به سابقه‌ی حلقه فعالیت، صفحه ساعت را به چپ بکشید، روی دکمه در گوشه پایین سمت راست کلیک کنید، و یادآوری ایستادن، یادآوری پیشرفت، و یادآوری رسیدن به هدف را فعال کنید.

ساعت هوشمند HUAWEI WATCH FIT 3

وقتی ساعت تشخیص می‌دهد که شما بیش از یک ساعت نشسته‌اید، به شما یادآوری می‌کند که باید بلند شوید و حرکت کنید تا خطرات سلامتی ناشی از نشستن طولانی را کاهش دهید. وقتی پنجره یادآوری نمایان می‌شود، می‌توانید بر روی “ورزش” کلیک کنید تا حرکت کوتاهی را طی کنید و از انجام ورزش کوتاه بهره‌مند شوید.

یادآوری پیشرفت و یادآوری رسیدن به هدف می‌تواند شما را تشویق کند تا هر روز به انجام ورزش بپردازید و احساس بیشتری از موفقیت کسب کنید!

گام سوم: مدیریت علمی تناسب اندام

می‌توانید روزانه مصرف غذایی خود را در رکوردهای کالری در اپلیکیشن HUAWEI Health ثبت کنید. ساعت هوشمند HUAWEI WATCH FIT 3 به طور خودکار کالری‌هایی که شما مصرف می‌کنید و سوزاندن آن‌ها بر اساس عادات غذایی و داده‌های ورزشی که روزانه نظارت می‌کند، محاسبه می‌کند و اختلاف کالری روزانه شما را تعیین می‌کند. شما می‌توانید اختلاف کالری روزانه خود را در رکورد کالری مشاهده کنید تا مدیریت تناسب اندام خود را درک کنید، تجزیه و تحلیل رژیم غذایی خود را بررسی کنید و به دستورات تغذیه‌ای حرفه‌ای و تغذیه‌ای دست پیدا کنید.

ساعت هوشمند هواوی واچ فیت 3

علاوه بر ویژگی‌های سرگرم‌کننده و کاربردی مذکور، ساعت هوشمند هواوی واچ فیت 3 همچنین دارای یادآوری‌های پیام، کنترل دوربین از راه دور و چراغ قوه رنگارنگ است. در اپلیکیشن HUAWEI Health، می‌توانید بیشتر برنامه‌های جذاب را از AppGallery دانلود کنید!

با این ترفندها، ساعت هوشمند جدید شما دیگر فقط یک ابزار زمان نیست. اجازه دهید HUAWEI WATCH FIT 3 رنگ‌های بیشتری به زندگی شما ببخشد!

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!