بهترین گوشی هواوی  2020 در سه رده مختلف راهنمای خرید

بهترین گوشی هواوی 2020 در سه رده مختلف

اکنون در اواخر این سال میلادی قصد داریم بهترین گوشی هواوی 2020 دسته‌های پایین‌رده، میان‌رده و پرچمدار را به شما معرفی کنیم. گوشی های 2020 هواوی، به نوعی هویت و نماد تلاش و کوشش هواوی در بازار وسیع جهانی گوشی ‌‌های هوشمند در سال 2020 هستند که هر کدام به نوعی یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن بر اساس بودجه و نیاز کاربران محسوب می‌شوند.

اندک‌اندک به پایان سال 2020 میلادی نزدیک می‌شویم. در این سال هواوی به عنوان دومین سازنده بزرگ تلفن‌های هوشمند در جهان، سالی پر از اتفاقات مختلف را تجربه کرد. هواوی در این سال نزدیک به 35 گوشی هوشمند را در رده‌های مختلف تولید و عرضه کرده و توانست موفقیت‌های بسیاری را در کنار مشکلاتی که وجود داشت، کسب کند. از این رو می توان گفت که هواوی برای هر سلیقه‌ای و برای هر نیازی تدابیری اندیشیده است. از این رو در این مطلب سعی داریم، 6 مورد از گوشی های هواوی، که بیشترین رضایت را از طرف کاربران با خود به همراه داشته، به عنوان بهترین گوشی هواوی در سال 2020، به شما معرفی کنیم.

 

بهترین گوشی‌ های 2020 هواوی در رده پرچمداران

  • میت 40 پرو / Mate 40 Pro

آخرین محصول پرچمدار هواوی در سال 2020 و بهترین مدل گوشی هواوی 2020، سری بسیار موفق میت بوده که مدل میت 40 پرو به عنوان محصولی بسیار ممتاز در تمامی فاکتورها از این سری شناخته می‌شود. یک پرچمدار قدرتمند و بهترین گوشی هواوی در سال 2020، با طراحی متفاوت و کاربرپسند که توانست پس از برادر بزرگترش یعنی میت 40 پرو پلاس، رتبه دوم بهترین گوشی هوشمند بر اساس دوربین اصلی و بهترین تلفن هوشمند با دوربین سلفی را از سایت معتبر DXOMark دریافت کند.

میت 40 پرو از بهترین گوشی های هواوی 2020 ، با یک نمایشگر بزرگ و بسیار با کیفیت OLED به همراه نرخ بازسازی 90 هرتز چشم هر کاربری را مجذوب تصاویر شفاف و غنی از رنگ می‌کند. تراشه جدید و بسیار سریع Kirin 9000 با مودم داخلی 5G نیز بار دیگر رکوردهای جهانی را شکسته و توانست بالاترین امتیاز را تا بدین لحظه در بنچمارک Antutu نسخه 8 ثبت کند.

بهترین مدل گوشی هواوی

به لطف پردازنده گرافیکی Mali-G78 MP24، هواوی میت 40 پرو برای اجرای بازی فراتر از چیزی که فکر می‌کنید توان‌مند و کارآمد است و یکی از ایده‌آل‌‌ترین گزینه‌ها برای گیمینگ به شمار می‌رود.

هواوی برای جذاب‌تر شدن میت 40 پرو به عنوان بالاترین مدل و بهترین گوشی موبایل هواوی در سال 2020، از یک باتری حجیم با امکان شارژ بسیار سریع 66 واتی استفاده کرده تا کاربران وقت زیادی را صرف شارژ گوشی خود نکنند. اگر هم علاقه‌ای به شارژر‌های سیمی ندارید، شارژ سریع بی‌سیم 50 واتی قابلیتی است که به راحتی در محصول دیگری نخواهید یافت.

میت 40 پرو با انبوهی از قابلیت‌های جذاب و کاربردی به عنوان ممتازترین پرچمدار هواوی در سال 2020 در صدر لیست قرار می‌گیرد.

  • پی 40 پرو / P40 Pro

سری P هواوی همواره یکی از محبوب‌ترین و برترین گوشی 2020 هوآوی در رده پرچمداران در بازار شناخته می‌شود و تاریخچه موفقی را از خود به جای گذاشته است. سری P40 در سال 2020 با چندین مدل عرضه شد و اکنون قصد داریم مدل P40 Pro را به عنوان دومین گوشی برتر لیست منتخب سال 2020 به شما معرفی کنیم.

این پرچمدار خوش‌دست با خمیدگی در هر 4 طرف نمایشگر یک محصول بی‌همتا در زمینه طراحی در بازار به شمار می‌رود. همچنین نمایشگر بسیار با کیفیت OLED با نرخ بازسازی 90 هرتز دارد و نمایش تصاویر و بازخورد لمس در آن بسیار نرم و روان خواهد بود. هواوی این گوشی را با استاندارد IP68 همراه کرده تا کاربر بدون دغدغه بتواند از آن در هر شرایطی استفاده کند.

پی 40 پرو در چیدمان دوربین از ترکیب بی نظیری استفاده کرده است.

پی 40 پرو را بهترین گوشی هواوی در سال 2020 می نامیم زیرا این گوشی در چیدمان دوربین از ترکیب بی نظیری استفاده کرده است. دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی در کنار دوربین فوق عریض 40 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی چیزیست که به سادگی در دیگر پرچمداران نخواهید یافت. برای سرگرمی هرچه بیشتر، پی 40 پرو از فرستنده مادون قرمز برخوردار است و به شما امکان کنترل وسایل درون منزل و محل کارتان را ‌می‌دهد.

بالاترین مدل گوشی هواوی

برای اینکه در طول روز با خاموشی‌های ناگهانی مواجه نشوید، یک باتری بزرگ با امکان شارژ 40 واتی برای این گوشی فراهم شده که به سرعت باتری را شارژ می‌کند. در آخر هم بد نیست بگوییم، دومین گزینه لیست امسال ما با توجه به امکانات و قابلیت‌ها یکی از خوش قیمت‌ترین پرچمداران حال حاضر بازارهای جهانی است.

  • هواوی P40

هواوی پی 40

حدودا همگی گوشی های هواوی امسال با استقبال بسیار خوبی از طرف کارشناسان حوزه فناوری روبرو گردیده‌اند و خانواده P40 نیز از این قاعده جدا نیست. بخش اعظمی از کارشناسان این گوشی را تحت عنوان شایسته ترین تلفن همراه هواوی 2020 و بالاترین موبایل هواوی تعیین کرده‌اند. تلفن همراه هواوی P40 تحت عنوان ورژنی استاندارد این خانواده، در دو مدل متفاوت و تحت عنوان بهترین موبایل هوآوی عرضه می گردد. یک ورژن از این گوشی دارنده حافظه موقت 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی بوده و ورژن دیگر نیز از 8 گیگابایت حافظه موقت و 256 گیگابایت خاطر داخلی منفعت میبرد.

سیستم عامل گوشی هواوی P40 ترکیبی از اندروید 10 و EMUI 10.1 بوده و بر اساس پردازنده هشت هسته‌ای HiSilicon Kirin 990 5G عرضه شده است. نمایشگر OLED هواوی پی 40 با اندازه 6.1 اینچ و رزولوشن 1080×3440 پیکسل، خروجی بسیار چشم نوازی را ارائه می دهد. اگر در شرایطی هستید که در‌پی ورژن ارزان‌تر این تلفن همراه میگردید، P40 Lite انتخابی بهتر برای شماست. علاوه بر این، دو ورژن Pro و Pro Plus نیز محصولاتی قابل قبول در بازار پرچمداران هواوی هستند.

 

  • هواوی Mate Xs

هواوی میت ایکس

یکی‌از تلفن گوشی های پرچمدار هواوی که در دومین ماه سال 2020 به بازار آمد، هواوی میت ایکس اس است که به راحتی در تیم بهترین ترین تلفن همراه های هواوی از منظر دوربین عکاسی و کیفیت عکس قرار می گیرد. این جنس پرطرفدار بر اساس پردازنده هشت هسته‌ای HiSilicon Kirin 990 5G عرضه شده است. نمایشگر هواوی میت ایکس اس 8 اینچی، تاشو و OLED است و از رزولوشن 2200×2480 بهره می برد. وزن کلی هواوی میت ایکس اس برابر با 295 گرم بوده که با توجه به سخت افزار بکار فته در آن، منطقی به نظر می رسد.

حافظه داخلی هواوی Mate Xs برابر با 512 گیگابایت و حافظه موقت آن 8 گیگابایت است. سیستم دوربین‌های این گوشی موبایل از یک دوربین واید 40 مگاپیکسلی، یک دوربین تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی، یک دوربین الترا واید 16 مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق تشکیل می‌گردد. قابل ذکر میباشد که هواوی میت ایکس اس فاقد دوربین جلویی میباشد. این گوشی هواوی را باید از برترین تلفن همراه های هواوی 2020 و انتخابی مطلوب برای علاقه مندان به گوشی های پرچمدار هواوی دانست. ارزش هواوی Mate Xs به عنوان بهترین گوشی تلفن همراه هواوی 2020 در بازار جهانی، حدود 230 یورو خواهد بود.

  • هواوی P30 Lite

P30 Lite

یکی از پرسروصداترین و بهترین گوشی های هواوی 2020 را می‌توان هواوی پی سی لایت دانست. این بالاترین مدل گوشی هواوی است که بر پایه پردازنده هشت هسته‌ای Hisilicon Kirin 710 بنا گشته و از نمایشگر ال‌سی‌دی 6.15 اینچی با رزولوشن 1080×2312 پیکسل بهره می‌برد.

سیستم دوربین پشتی گوشی هواوی P30 Lite شامل یک دوربین واید 48 مگاپیکسل، یک دوربین الترا واید 8 مگاپیکسل و یک حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسل می‌شود. دوربین جلویی نیز 32 مگاپیکسل است. سیستم عامل پیش فرض این گوشی پرچمدار هواوی، ترکیبی از اندروید 9 و EMUI 9.1 بوده و کمی نسبت به سایر موارد موجود در این لیست قدیمی‌تر است. این گوشی نیز از پرچمداران هواوی محسوب می‌شود.

هواوی P30 Lite
یکی دیگر از برترین موبایل های هواوی در سال 2020 را می‌توانیم هواوی پی سی لایت معرفی کنیم. این بهرتین تلفن همراه هواوی امسال است که بر اساس پردازنده هشت هسته‌ای Hisilicon Kirin 710 عرضه شده که در کنار آن نمایشگر ال‌سی‌دی 6.15 اینچی با رزولوشن 1080×2312 پیکسل نیز برای وضوح هرچه بهتر تصویر ارائه می کند.

سیستم دوربین پشتی تلفن همراه هواوی P30 Lite از یک یک دوربین واید 48 مگاپیکسل، یک دوربین الترا واید 8 مگاپیکسل و یک حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسل بهره برده است. دوربین جلویی نیز 32 مگاپیکسل است.  سیستم عامل پیش فرض این تلفن همراه پرچمدار هواوی، ترکیبی از اندروید 9 و EMUI 9.1 است.

  • گوشی هواوی میت 20

از دیگر گوشی هایی که قصد داریم در این مطلب از معرفی کنیم یکی دیگر از بهترین گوشی های هواوی در سال 2020 است. این گوشی در نوع خود یک تلفن همراه بسیار قدرتمند است. گرچه می توان گفت که این گوشی از هواوی میت 20 پرو ارزان تر است اما از نظر امکانات چیزی از آن کمتر ندارد.
گوشی هواوی میت 20 از یک چیپست هشت هسته ای مدل کایرین 980 و یک رم 6 گیگابایتی و باتری 4000 میلی آمپری بهره می برد. این امکانات قدرت بالایی به این گوشی بخشیده است و آن را یکی از بهترین پرچمداران هواوی در سال 2020 تبدیل کرده است.

جدیدترین گوشی هواوی 2020 در رده میانی

  • نوا 7 آی / Nova 7i

سری میان‌رده نوا امسال با مدل بسیار موفق 7i تکمیل شد و فروش بسیار خوبی را برای تیم هواوی رقم زد و یکی از بهترین گوشی های Huawei 2020 درسری میان رده ها لقب گرفت. این محصول ممتاز با طراحی بسیار شکیل و زیبا و رنگ سبز جذاب برای قشر جوان طراحی شده و با سلیقه‌های گوناگون هماهنگ است. هنر هواوی در کاهش حاشیه‌های نمایشگر و استفاده از حفره دوربین سلفی درون نمایشگر به همراه لبه‌های گرد در اطراف گوشی باعث شده این گوشی بسیار خوش‌دست باشد.

نوا 7 آی با یک نمایشگر IPS بسیار کم مصرف و با کیفیت بالا عرضه شده و از چیپ‌ست جدید Kirin 810 برخوردار است. 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی این گوشی امکان ثبت هزاران عکس را با دوربین 48 مگاپیکسلی این گوشی فراهم می‌کند.

جدیدترین گوشی هواوی 2020

پشتیبانی از دو سیم‌کارت 4G همزمان و امکان اتصال به شبکه‌های وای فای نسل 6 باعث شده کاربران هرگز محدودیتی در اتصال به دنیای اینترنت نداشته باشند. این محصول با یک باتری 4200 میلی آمپر ساعتی و شارژر 40 واتی همانند پرچمداران عرضه شده و مجهز به پورت USB Type-C است.

  • وای 9 ای / Y9a

وای 9 ای یکی دیگر از بهترین گوشی های 2020 هواوی است که می خواهیم در این مطلب به شما معرفی نماییم. این محصول خوش ساخت با قیمت بسیار رقابتی به تازگی در بازار ایران نیز موجود شده و در دسترس خریداران است. گزینه چهارم لیست برترین گوشی‌های سال 2020 هواوی از یک طراحی شبیه به سری Mate بهره‌مند است و ویژگی‌های بسیار مناسبی را با خود به همراه دارد.

نمایشگر تمام‌صفحه Y9a با قطر 6.63 اینچی از نوع IPS تصاویر بسیار با کیفیت و دقیقی را ارائه می‌دهد.

نمایشگر تمام‌صفحه Y9a با قطر 6.63 اینچی از نوع IPS تصاویر بسیار با کیفیت و دقیقی را ارائه می‌دهد. با قرار دادن دوربین سلفی روی بدنه و به صورت پاپ آپ، یک نمایشگر یکدست و بدون حفره برای کاربران فراهم شده تا بتوانید حداکثر لذت را از تماشای محتوای مورد نظرتان داشته باشید.

چیپ‌ست Helio G80 در این گوشی توان مناسبی را برای پردازش و کارهای روزمره در اختیارتان قرار خواهد داد و همچنین به لطف حافظه داخلی 128 گیگابایتی یک گوشی کاملاً مناسب برای ذخیره‌سازی محتواها خواهید داشت.

بهترین گوشی های هواوی

دوربین اصلی Y9a با رزولوشن 64 مگاپیکسلی هم عملکرد بسیار خوبی در رده قیمتی خود دارد. شاید بتوان گفت که ما در این محدوده قیمت  با بهترین گوشی هواوی از نظر کیفیت دوربین رو به رو خواهیم شد. و همچنین امکان فیلم‌برداری 4K را هم برای شما فراهم می‌کند. برای جذاب‌تر شدن این گوشی، هواوی سه رنگ مشکی، صورتی و نقره‌ای را در نظر گرفته‌ است که با تغییر زاویه تابش نور به بدنه، طیف‌های جذابی از انعکاس نور را برایتان خلق می‌کند.

Y9a مجهز به یک باتری 4200 میلی آمپر ساعتی و با امکان شارژ بسیار سریع نیز است، این گوشی هوسمند امروزه یکی از محبوب‌ترین تلفن‌های هوشمند بازار در رنج میان‌رده است.

  • هواوی Y9s

اگر به دنبال گوشی بدون ناچ یا بریدگی صفحه در میان گوشی های اقتصادی هستید، هواوی Y9s همان مدل مورد نظر شماست. هواوی وای 9 اس از یک نمایشگر 6.59 اینچی با رزولوشن Full hd+ استفاده می‌کند که به لطف دوربین سلفی پاپ آپ هیچ ناچ یا حفره‌ای در آن دیده نمی‌شود.

 HuaweiY9s

هواوی Y9s با یک فریم آلومینیومی و قاب شیشه ای خود تنها 206 گرم وزن دارد. همچنین این گوشی از سه دوربین با چینش زیر هم و سنسور‌های 48 برای دوربین اصلی، 8 برای دوربین فوق عریض و 2 برای دوربین سنجش عمق میدان میزبانی می‌کند.
باتری 4000 میلی آمپری آن طرفیت مناسبی برای کارکرد یک شبانه روزی با آن است. همچنین تراشه کایرین 710 اف به عملکرد روان گوشی بسیار کمک کرده است. این گوشی در یک نسخه 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت حافظه رم ساخته شده و از دیگر مشخصه‌های کلیدی آن می‌توان به Emui 9 بر پایه‌ی اندروید 9 و حسگر اثرانگشت یکپارچه با دکمه پاور اشاره کرد.

بهترین گوشی های هواوی 2020 در رده ارزان‌قیمت

  • وای 8 پی / Y8p

محصول بعدی از لیست بهترین گوشی هواوی 2020، گوشی جدید و پایین‌رده هواوی است که توجه شما را جلب خواهد کرد. این گوشی جدید با مشخصات بسیار خوب و توانمندی همراه شده و به سختی می‌توان برای آن رقیبی پیدا کرد. اول از همه از خمیدگی قاب پشتی دستگاه صحبت کنیم که باعث شده بسیار راحت و آسان در دست جای بگیرد.

بهترین گوشی هواوی 2020

گوشی Y8p با یک نمایشگر 6.3 اینچی از نوع OLED همراه شده و دارای سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر از نوع اپتیکال است. در واقع به سختی می‌توان محصولی با مشخصات Y8p و قیمت مشابه آن با این نمایشگر با کیفیت پیدا کرد.

به سختی می‌توان محصولی با مشخصات Y8p و قیمت مشابه آن با چنین نمایشگر با کیفیتی پیدا کرد.

پردازنده Kirin 710F به همراه 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و 6 گیگابایت حافظه رم در این گوشی با این قیمت بسیار شگفت‌ انگیز است. در زمینه دوربین‌ها هم یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با کیفیت و یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و همچنین دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی خواهید داشت.

برای ارتباطات بهتر هم وای فای دوکاناله در این گوشی  در نظر گرفته شده و از طریق پورت USB Type C نیز امکان اتصال ابزارهای ذخیره‌سازی خواهید داشت. به خاطر داشته باشید این گوشی دارای رادیو FM داخلی نیز است. هواوی برای Y8p یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته است که جوابگوی استفاده کاربران در طولانی مدت خواهد بود.

  • هواوی Y7p

گوشی‌های اقتصادی هواوی این روزها طرفداران زیادی دارند، زیرا آن ها گوشی هایی هستند که علاوه بر اینکه خوش قیمت هستند به تمام نیازهای کاربر خود پاسخ می دهند. گوشی هواوی Y7p نیز یکی از همین خوش قیمت هاست که هواوی در فوریه 2020 آن را به بازار گوشی های هوشمند عرضه کرد. گوشی هواوی وای 7 پی 2020 از نظر مشخصات فنی بسیار نزدیک به وای 8 اس است.

هواوی Y7p

اما تفاوت در دوربین ها و کیفیت صفحه نمایشگر آن این دو را از یکدیگر متمایز می کند.هواوی Y7p رزولوشن نمایشگر را به Hd+ کاهش داده ولی در عوض از سه دوربین در قاب پلاستیکی پشتی بهره برده است که دوربین اصلی سنسور 48 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض سنسور 8 مگاپیکسلی و دوربین عمق میدان سنسور 2 مگاپیکسلی دارد.

  • وای 6 پی / Y6p

گزینه آخر لیست برترین گوشی Huawei 2020 ، گوشی پرفروش و ارزان قیمت Y6p است که در سال 2020 معرفی شد. این گوشی خوش‌دست با قیمتی کاملاً رقابتی و رنگ‌ بندی مشکی، سبز و بنفش از یک نمایشگر بزرگ 6.3 اینچی از نوع IPS برخوردار است.

برای این تلفن تنوع حافظه مختلفی در نظر گرفته شده و امکان انتخاب بین ظرفیت‌های 32 و 64 گیگابایت با حافظه‌های رم متفاوت 3 یا 4 گیگابایت را خواهید داشت. چیپ‌ست Helio P22 درون این تلفن به لطف پردازنده 8 هسته‌ای، برای شما قدرت پردازشی خوبی را فراهم می‌کند.

بهترین گوشی هواوی

برای دوربین هم یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و یک دوربین 5 مگاپیکسلی فوق عریض در نظر گرفته شده است. همچنین دوربین سلفی هم 8 مگاپیکسلی است و کاملاً مناسب استفاده‌های روزمره‌تان خواهد بود. بهره‌مندی از رادیو FM داخلی باعث شده که Y6p یک همراه مطمئن در سفرها و لحظات شخصی شما باشد. در بحث امنیت هم سنسور اثر انگشت فراموش نشده و می‌توانید از این سنسور سریع و دقیق استفاده کنید.

بخش جذاب‌تر ماجرا برای Y6p، باتری داخلی 5000 میلی آمپر ساعتی آن است که می‌تواند ابزارهای دیگر را نیز شارژ کند و به عنوان یک پاوربانک استفاده شود.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!