لپ‌تاپ‌های هواوی در بازار ایران؛ بهترین میت‌بوک‌ها برای کاربردهای مختلف را بشناسید راهنمای خرید

لپ‌تاپ‌های هواوی در بازار ایران؛ بهترین میت‌بوک‌ها برای کاربردهای مختلف را بشناسید

هواوی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فناوری جهان، علاوه بر گوشی هوشمند، طیف گسترده‌ای از محصولات دیجیتال را تولید می‌کند. حال این شرکت یکی از مهم‌ترین محصولات خود یعنی لپ‌تاپ‌های سری میت بوک (MateBook) را به بازار ایران آورده است و آن‌ها را با خصوصیاتی متفاوت و متنوع به مشتریان عرضه می‌کند. در ادامه با ما همراه باشید و ببینید کدام لپ‌تاپ سری میت بوک برای کاربردهای مورد نظر شما مناسب تر است و کدام لپ تاپ بهترین میت بوک هواوی برای شماست.

هما‌ن‌طور که می‌دانید، یک لپ‌تاپ ممکن است از خصوصیات سخت‌افزاری قدرتمند و قابلیت‌های زیادی برخوردار باشد، اما در صورت پوشش ندادن نیازهای گرافیکی، ظاهری یا پردازشی مورد نیاز شما، نمی‌تواند کارایی مناسبی ارائه دهد. لپ‌تاپ‌های هواوی موجود در بازار ایران نیز از این قاعده مستثنی نیستند و برای کاربردهای گوناگونی طراحی شده‌اند. در ادامه به معرفی سه لپ‌تاپ هواوی عرضه شده در بازار کشور به نام‌های MateBook 13، MateBook D14 و MateBook X Pro می‌پردازیم تا شما بتوانید گزینه ایده‌آل و منطبق با نیازهای خود را از میان آن‌ها انتخاب کنید.

هواوی میت بوک 13؛ بهترین میت بوک برای افراد پر سفر

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که بیشتر زمان خود را در سفر می‌گذرانید یا بسته به نیازهای شغلی خود باید دائماً در حرکت باشید، میت بوک 13 بهترین میت بوک برای شماست. این لپ‌تاپ شارژدهی مناسبی دارد و می‌تواند تصویر باکیفیتی در اختیار شما قرار دهد.

بهترین میت بوک

میت بوک 13 بسیار نازک طراحی شده است و ابعادی معادل 286 در 211 در 14.9 میلی‌متر دارد. این لپ‌تاپ با توجه به اعداد ذکر شده و داشتن تنها 1.32 کیلوگرم وزن، قادر خواهد بود شما را بدون مزاحمت همراهی کند. شما می‌توانید میت بوک 13 را در هرگونه کیف یا کوله‌پشتی معمولی جای دهید تا از خرید یک کیف و کوله مخصوص حمل لپ‌تاپ نیز بی‌نیاز باشید.

افزون بر قابل حمل بودن، هواوی با بکارگیری بدنه‌ای از جنس آلیاژ آلومینیوم، مقاومت دستگاه شما در برابر ضربه را نیز تضمین می‌کند. علاوه بر بدنه زیبا، کوچک و سبک، نمایشگر 13 اینچی این دستگاه قادر است محتوا را با رزولوشن 2160 در 1440 پیکسل به نمایش بگذارد و با پوشش 100 درصدی فضای رنگی RGB، برای تولیدکنندگان محتوا و طراحان نیز گزینه مناسبی باشد.

همچنین با اتکا به پردازنده نسل دهمی Core i5 اینتل و کارت گرافیک GeForce MX250، امکان اجرای بازی‌های سنگین در تنظیمات گرافیکی متوسط فراهم شده است. برای تکمیل خصوصیات سخت‌افزاری قدرتمند یکی از بهترین میت بوک های هواوی، 8 گیگابایت حافظه رم LPDDR3 و 512 گیگابایت حافظه SSD برای این دستگاه در نظر گرفته است.

هواوی برای تاکید هرچه بیشتر به ویژگی حمل‌پذیری و امکان استفاده از این دستگاه در محیط بیرون، از یک باتری پرظرفیت 41.7 وات ساعت بهره برده است که می‌تواند حتی در حالت پخش پیوسته ویدئو، تا 11.6 ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد کار کند.

هواوی میت بوک D14؛ تعریف دوباره مفهوم تعادل

لپتاپ دی 14 هوای بهترین میت بوک هواوی برای استفاده های حرفه ای کاربران است. D14 را می‌توان به عنوان یک لپ‌تاپ همه کاره و متعادل استفاده کرد؛ هواوی برای ساخت این دستگاه سعی کرده تا نیازهای معمولی و حرفه‌ای طیف بزرگی از کاربران را در نظر بگیرد و امکان در اختیار داشتن کیفیت بالا برای هر شرایطی را فراهم کند.

بهترین میت بوک

میت بوک دی 14 مانند برادر کوچک‌تر خود به یک پوسته زیبای آلومینیومی مجهز شده و با داشتن ضخامت 15.9 میلی‌متر و 1.38 کیلوگرم وزن، کمی از میت بوک 13 بزرگ‌تر است. هواوی به منظور ایجاد کردن یک تجربه بصری پویا برای کاربران، نمایشگر 14 اینچی این دستگاه را با رزولوشن استاندارد FullHD عرضه و آن را  به ویژگی اختصاصی مراقبت از چشم کاربر مجهز کرده است.

هواوی در بخش سخت‌افزاری بهترین میت بوک هواوی یعنی لپ تاپ دی 14 هم از پردازنده Core i5-10210U و کارت گرافیک GeForce MX250 انویدیا استفاده کرده و در کنار حافظه SSD با ظرفیت تا 512 گیگابایت، امکان انتخاب  مدل‌های دارای حافظه رم 8 یا 16 گیگابایتی را نیز برای مشتریان در نظر گرفته است. باید به این نکته اشاره کرد که چنین ویژگی‌هایی میت بوک D14 را به یک لپ‌تاپ سریع و قابل استفاده در همه سناریوهای روزانه تبدیل می‌کند.

هواوی برای تامین انرژی میت بوک دی 14 نیز سنگ تمام گذاشته و با قرار دادن یک باتری 56 وات‌ساعتی در آن، امکان استفاده طولانی مدت در هر شرایطی را به کاربران هدیه می‌دهد. البته در بسته بندی این لپ‌تاپ یک شارژر 65 واتی نیز قرار دارد و علاوه بر این، قابلیت شارژ میت بوک D14 با شارژرهای مرسوم گوشی‌‌های هوشمند نیز میسر شده است.

خبر خوب دیگر در مورد این لپ‌تاپ، تجهیز آن به ویندوز 10 نسخه Home به صورت اورجینال است و با توجه به درگاه‌های جانبی متعدد، استفاده از MateBook D14 می‌تواند با کمترین محدودیت، بیشترین قابلیت‌ها را در اختیار کاربر قرار دهد.

هواوی میت بوک ایکس پرو؛ لپ تاپ رده بالا و مخصوص حرفه‌ای‌ها

حالا نوبت به معرفی آخرین و قدرتمندترین محصول این لیست و بهترین میت بوک هواوی برای افراد حرفه ای رسیده است. لپ‌تاپ میت بوک ایکس پرو قادر خواهد بود با ارائه بهترین عملکرد پردازشی و همراه داشتن هر آنچه که برای تامین نیاز کاربران حرفه‌ای و سخت‌پسند لازم است، این دسته از مشتریان را بیشتر از هر گزینه دیگری راضی نگه دارد.

هواوی تمرکز خاصی بر بخش طراحی و ساخت بهترین میت بوک خود داشته است و سعی کرده با خصوصیات ظاهری مناسبی مانند وزن 1.33 کیلوگرم، ضخامت بسیار کم 14.6 میلی‌متر و بدنه آلومینیومی در سه رنگ سبز زمردی، نقره‌ای و خاکستری فضایی، دستگاهی مناسب برای چشمان جزئی‌نگر و زیبایی‌شناس مشتریان وفادار خود ارائه کند.

حاشیه‌های بسیار نازک و نسبت نمایشگر به بدنه 91 درصدی؛ به جذابیت این لپ‌تاپ افزوده است تا صفحه نمایش آن بتواند با ارائه رزولوشن بسیار بالای 3000 در 2000 پیکسل به همراه نور زمینه با حداکثر درخشندگی 450 نیتی که با استفاده از حسگر نور محیط تنظیم می‌شود، در کنار عملکرد فوق‌العاده، تجربه‌ای لذت بخش و پویا برای انجام امور دقیق مهندسی یا طراحی‌ به وجود بیاورد.

در کنار این ویژگی‌های ظاهری چشم‌نواز، هواوی برای روح بخشیدن به میت بوک ایکس پرو از سخت‌افزارهای قدرتمندی همچون پردازنده Core i7- 10510U اینتل و کارت گرافیک GeForce MX250 انویدیا استفاده کرده تا این لپ‌تاپ بتواند با بهره گیری از حافظه رم 16 گیگابایتی و حافظه SSD تا 1 ترابایت، در کنار انتقال سریع فایل‌ها، اجرای بی دردسر برنامه‌ها و انجام عملیات سنگین پردازشی، عملکرد بی‌نظیری داشته باشد.

در بخش باتری نیز یک برگ برنده دیگر در اختیار این لپ‌تاپ بوده و باتری 56 وات ساعتی آن قابلیت شارژدهی تا 13 ساعت برای پخش ویدئو و یک روز کامل کاری بدون نیاز به شارژ مجدد را دارد. شارژر 65 واتی USB-C نیز دیگر ویژگی جذاب این لپ‌تاپ است که می‌تواند تنها با 30 دقیقه شارژ، انرژی مورد نیاز برای 6 ساعت استفاده از لپ‌تاپ را تامین کند.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!