آموزش پیدا کردن ایربادز های مفقود شده هواوی مقاله و آموزش

آموزش پیدا کردن ایربادز های مفقود شده هواوی

دنیای دیجیتال امروز ما کاملاً به گجت‌ها وابسته شده و همین امر باعث می‌شود که علاوه بر گوشی هوشمند، دستگاه‌هایی همچون هدفون‌های بی‌سیم نیز همواره همراه‌مان باشند. در این میان اندازه کوچک برخی دستگاه‌ها مانند ایربادزها، امکان مفقود شدن آن‌ها را دو چندان کرده است. هواوی برای حل مشکل کاربرانی که مرتباً محل هدفون‌های خود را فراموش می‌کنند، قابلیت Find My Earphones را معرفی کرده است.

در ابتدا باید به این نکته اشاره کنیم که به منظور استفاده از این قابلیت که برای دستگاه‌های همراه هواوی مانند ساعت هوشمند یا هدفون‌های تماماً بی‌سیم سری فری‌بادز هواوی در نظر گرفته شده، باید از گوشی یا تبلت با رابط کاربری EMUI 11 یا HarmonyOS 2.0 استفاده کرده و از پیش با حساب HUAWEI ID خود، قابلیت Find My Earphones را فعال کرده باشید.

برای پیدا کردن ایربادهای مفقود شده، می‌توانید یکی از راه‌های زیر را امتحان کنید:

  • اپلیکیشن Find Device را باز کرده و از طریق قسمت جستجو فری‌بادز خود را انتخاب نمایید.
  • به بخش Setting رفته، روی بلوتوث کلیک کنید و سپس پس از انتخاب گزینه Setting در کنار نام ایربادز خود، گزینه Find My Earphones را لمس نمایید.
  • اپلیکیشن AI Life را اجرا کرده و بعد از لمس کارت مخصوص ایرباد خود، به صفحه جزئیات آن مراجعه و روی Find My Earphones کلیک کنید.

اکنون نوبت به آن رسیده تا هدفون‌های مفقود شده خود را پیدا کنید. اگر هدفون‌ها را در اتاق خود کم کرده‌اید و آن‌ها هنوز به گوشی یا تبلت شما متصل هستند، می‌توانید گزینه Play sound را انتخاب کنید تا صدایی از آن‌ها پخش شود.

در حالتی که هدفون‌ها دیگر به گوشی متصل نباشند باید روی Locate device کلیک نمایید تا آخرین مکانی که در آن اتصال ایربادها از گوشی قطع شده، روی نقشه نمایش داده شود.

نکات مهم

  • در گوشی‌های غیر هواوی نیز می‌توان برای پیدا کردن ایربادها از اپلیکیشن AI Life و قابلیت پخش صدا استفاده کرد، اما امکان Locate device در این گوشی‌ها پشتیبانی نمی‌شود.
  • صدای مورد اشاره را می‌توان روی هر دوی ایرباد چپ یا راست به صورت جداگانه پخش کرد تا در صورت گم شدن یکی از آن‌ها، امکان یافتن دوباره وجود داشته باشد.
  • اگر یکی از ایربادها از طریق بلوتوث به گوشی متصل بوده و اتصال دیگر قطع شده باشد، از طریق گزینه Locate device می‌توانید هر دوی آن‌ها را پیدا کنید.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!