سری پرچم‌دار  Mate 50 هوآوی با عرضه در سطح جهانی، ابزارهای قدرتمند تولیدمحتوا با فناوری‌ پیشرفته را ارائه می‌کند اخبار

سری پرچم‌دار Mate 50 هوآوی با عرضه در سطح جهانی، ابزارهای قدرتمند تولیدمحتوا با فناوری‌ پیشرفته را ارائه می‌کند

هواوی در سال 2022 به مناسبت دهمین سالگرد عرضه اولین گوشی‌های هوشمند سری میت خود، عرضه بین‌المللی آخرین عضو از خط تولید  سری پرچم‌دار میت یعنی- سری HUAWEI Mate 50 را اعلام کرد. گوشی‌های سری هوآوی میت 50 به طیف وسیعی از فناوری‌های پیشرفته مجهز شده‌اند که زمینه جدیدی را ایجاد می‌کنند و دامنه انتظارات کاربران از یک دستگاه هوشمند را گسترش می‌دهند.

سری HUAWEI Mate 50 به لطف طراحی متقارن Space Ring و پیچیده، یک گام بزرگ رو به جلو در زیبایی طراحی در گوشی‌های هوشمند به شمار می‌آید. سنگ جامد “Kunlun Glass” مقاومت در برابر سقوط را 10 برابر افزایش می‌دهد. گوشی‌های سری میت 50 دارای دوربین XMAGE با دیافراگم فوق‌العاده هستند که اولین دیافراگم فیزیکی قابل تنظیم در مقیاس 10 و جزیی از همه‌کاره‌ترین قابلیت‌های عکاسی محسوب می‌شود که تاکنون در گوشی‌های هوشمند سری میت دیده شده است.

علاوه بر این، سری HUAWEI Mate 50 نوآوری‌های مهمی را در ارتباطات شبکه تلفن همراه ارائه می‌کند، چراکه اولین گوشی هوشمندی است که از قابلیت‌های پیام‌رسانی ماهواره‌ای Beidou در کشور  چین پشتیبانی می‌کند. این ویژگی‌های قوی توسط سیستم عامل EMUI 13 که در سری Mate 50 عرضه می‌شود و مجموعه گسترده‌ای از خدمات هوشمند یکپارچه را که ارائه می‌دهد، بیشتر افزایش یافته است. به عنوان مثال، ویژگی SuperHub انتقال داده‌ها و فایل ها میان برنامه‌ها و دستگاه‌های مختلف را تسهیل می‌کند و موانع طولانی مدتی را که پلتفرم‌های مختلف را از یکدیگر جدا کرده بود، از میان برمی‌دارد.

ریچارد یو، مدیر اجرایی هیئت مدیره و  مدیرعامل بخش مصرف‌کننده هوآوی، و مدیر عامل شرکت Intelligent Automotive Solution BU، به اهمیت این عرضه اشاره کرد و گفت: «در دهه گذشته، سری Mate به طور مداوم برای ایجاد دستاوردهای نوآورانه تلاش کرده است. هر نسل جدید از گوشی‌های هوشمند Mate مجموعه ای از فناوری‌های پیشرفته هوآوی را گرد هم آورده است. سری HUAWEI Mate 50 این میراث افتخارآمیز را ادامه می دهد و نوآوری های پیشگام را معرفی می‌کند”

طراحی با کیفیت و کلاسیک

علاوه بر زبان طراحی متقارن نمادین سری Mate و طراحی حلقه فضایی، سری HUAWEI Mate 50 برای اولین بار از طرح برجسته برجسته پله‌ای Clous de Paris استفاده می‌کند و نوع جدیدی از زیبایی سفارشی را تا نهایی‌ترین سطح جزئیات به نمایش می‌گذارد.

گوشی های سری Mate 50 هوآوی با دو نوع مختلف پوشش قاب پشتی شیشه‌ای و چرم گیاهی عرضه می شوند. پوشش شیشه ای در دو رنگ نقره‌ای و مشکی موجود است که ظاهری متمایز و زیبا به گوشی می بخشد. نسخه چرم گیاهی با رنگ نارنجی، با الهام از پرتوهای نارنجی درخشان خورشید عرضه می شود.

هوآوی Kunlun Glass از 10 نانوکریستال در سطح کوادریلیون تشکیل شده است که حاصل تقویت یون کامپوزیت است که آن را در برابر سقوط انعطاف‌پذیرتر و مقاوم‌تر می‌کند، همانطور که توسط گواهینامه پنج ستاره مقاومت در برابر سقوط شیشه از SGS سوئیس تأیید شده است. این امر باعث می‌شود مدل‌های سری میت 50 اولین گوشی‌هایی باشند که تا کنون به این گواهینامه دست یافته‌اند. سری Mate 50 از مقاومت آب تا عمق 6 متری زیر آب با استاندارد IP68 پشتیبانی می‌کنند که آنها اجازه می دهد به راحتی با محیط‌های مرطوب و گرد و غبار کنار بیایند.

دوربین فوق‌العاده دیافراگم XMAGE

هوآوی برند تصویربرداری موبایل خود یعنی «XMAGE» را در جولای 2022 با هدف ارائه الگوی عکس‌برداری جدید که علم را با فرهنگ، و زیبایی‌شناسی را با فناوری و سبک تصویربرداری و تجربه عکس‌برداری منحصربه فرد ترکیب می‌کند، راه‌اندازی کرد.

گوشی‌های سری میت 50 دارای یک دوربین فوق‌العاده با دیافراگم XMAGE مجهز به دیافراگم فیزیکی قابل تنظیم در سایز 10 هستند که پیشرفت‌های کلیدی در سیستم نوری، ساختار مکانیکی، فناوری تصویربرداری و پردازش تصویر را در خود جای داده است. دیافراگم به صورت هوشمند تنظیم می‌شود تا اندازه دیافراگم را با صحنه و سناریوی تصویربرداری شناسایی شده در حالت خودکار مطابقت دهد. تغییر حالت حرفه‌ای به شما امکان می دهد عمق میدان و درجه تاری را به صورت دستی تنظیم کنید.

سخت‌افزار و الگوریتم‌های پیشرفته برای بهبود تصویربرداری استاتیک عمیقاً تعبیه شده‌اند. دوربین اولترا دیافراگم مجهز به دیافراگم بزرگ F1.4 است که با موتور تصویر XD Fusion Pro و دریافت نور زیاد کار می‌کند تا روشنایی تصویر، جزئیات نور و سایه و همچنین تضادهای سرد و گرم را در حد کمال قرار دهد. حالت شب،عکس‌هایی با مناطق روشن و تاریک بسیار متمایز، حتی در محیط های کم نور ثبت می‌کند. حالت پرتره از تار شدن طبیعی پس زمینه استفاده می‌کند تا سوژه را از محیط اطراف خود متمایز کند. دوربین تله فوتو پریسکوپ از محدوده زوم تا 200 برابر پشتیبانی می‌کند و صحنه هایی افراتر از آن را درست جلوی چشمان شما ترسیم می‌کند.

دوربین ماکرو با زاویه دید عریض، جزئیات جهان‌های کوچک را بزرگ‌نمایی می‌کند و رشته‌ها و قطرات شبنم در سطح میلی‌متری را با وضوح فوق‌العاده نشان می‌دهد. سری HUAWEI Mate 50 همچنین از فیلمبرداری ماکرو و تصویر در تصویر ماکرو (PiP) برای انتقال دقیق صحنه ها در حال حرکت پشتیبانی می‌کند.

تعاملات ساده و عملکرد قدرتمند

گوشی‌های سری Mate 50 اولین گوشی‌هایی هستند که با رابط کاربری EMUI 13 کار می‌کنند و تعاملات روزانه را با ناوبری تک لمسی ساده‌تر می‌سازند.

Super Storage فایل‌های تکراری را به روشی نامحسوس حذف و برنامه‌هایی را که به ندرت استفاده می شوند فشرده می‌کند. با این کار تا 20 گیگابایت فضا (در گوشی با 256 گیگابایت ROM) حفظ می‌شود و فضای بیشتری برای عکس‌ها و ویدیوهای فراوانی که کاربران امروزی می‌گیرند، باقی می‌گذارد. SuperHub به کاربران اجازه می‌دهد تا به طور موقت تصاویر، اسناد و متن را ذخیره کرده و آنها را به صورت دسته‌ای با انتقال راحت و آسان میان برنامه ها و دستگاه‌ها به اشتراک بگذارند.

سری هوآوی  Mate 50دارای فناوری پیشرفته ای است که عملکرد را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد. یک حالت اضطراری نوآورانه با باتری کم که با کاهش سطح باتری به 1٪ فعال می‌شود، SuperEnergy Boosting، به سری Mate 50 این امکان را می‌دهد که زمان آماده به کار را سه ساعت در حالت آماده به کار یا 12 دقیقه زمان تماس افزایش دهد.

ویژگی‌های جامع حریم خصوصی به شما اجازه می‌دهد تا خیالتان در رابطه با تمامی اطلاعات راحت باشد. گوشی‌های سری Mate 50 از حفاظت از حریم خصوصی تصویر پشتیبانی می‌کنند، به این معنی که وقتی تصویری را به اشتراک می‌گذارید، تلفن به طور خودکار اطلاعات حساس مانند مکان و زمان را پاک می‌کند.

نوآوری هرگز متوقف نمی شود. سری  هوآوی Mate 50 با طراحی خیره‌کننده، ارتباطات قدرتمند، فناوری تصویربرداری و تعاملات هوشمند، ادای احترامی به یک دهه حضور نوآوری در سری میت هوآوی است.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!