هواوی به زودی مانیتورهای MateView خود را معرفی می‌کند؛ مناسب برای حرفه‌ای‌ها اخبار

هواوی به زودی مانیتورهای MateView خود را معرفی می‌کند؛ مناسب برای حرفه‌ای‌ها

استراتژی هواوی بر گسترش سبد محصولات خود استوار است. همین باعث شده این شرکت در زمینه‌های مختلفی به بازار ورود جدی داشته باشد. یکی از این زمینه‌ها به رایانه‌های شخصی و خانگی مربوط می‌شود. این اواخر اطلاعاتی از مانیتور های mateview هوآوی به بیرون درز کرده که نشان از عزم این شرکت برای ورود جدی‌تر به بازارهای لوازم رایانه‌ای دارد.

ماه گذشته میلادی شایعاتی درباره اولین مانیتور حرفه‌ای هواوی در وب‌سایت موسسه 3C  منتشر شده که مشخصات جذابی از این مانیتور را به اشتراک می‌گذارد و این یعنی در آینده‌ای نزدیک با یک مانیتور گیمینگ قدرتمندی روبرو خواهیم بود.

یکی دیگر از منابع خبری نیز در شبکه اجتماعی ویبو مدعی شده که نام مانیتورهای جدید هواوی mateview بوده و در آینده‌ای نزدیک تولید و روانه بازار خواهد شد.

مانیتور mateview را باید اولین مدل 32 اینچی گیمینگ این شرکت دانست که قرار است نسخه 42 اینچی آن هم در آینده‌ای نزدیک وارد بازار شود. مانیتورهای این گروه از پنل‌های تخت استفاده می‌کنند البته به نظر می‌آید نسخه 42 اینچی آن هم از نوع خمیده یا منحنی باشد.

اما در مورد مشخصات نسخه 32 اینچی باید گفت نسبت تصویر این مانتیور حرفه‌ای 3 به 2 بوده و وضوح تصویر آن برابر 4k+ یا همان 4500 در 3000 پیکسل است. این مانیتور از عمق رنگ 10 بیتی پشتیبانی و  گواهینامهHDR400 را نیز کسب کرده است. همچنین نمایشگر این مانیتور نزدیک به 100 درصد بدنه آن را پوشانده است.

مانیتور های mateview هواوی

همچنین نسخه 42 اینچی مانیتور گیمینگ هواوی از پنل منحنی بهره برده و وضوح نمایشگر آن برابر 3k+ یا همان 3440 در 1440 پیکسل است. همچنین نرخ تازه‌سازی آن برابر 165 هرتز بوده و نسبت تصویر آن 21 به 9 است که آن را به گزینه‌ای مناسب برای گیمرها تبدیل می‌کند. بر اساس شایعات این مانیتور از دو بلندگو هم بهره می‌برد که هنوز نحوه چینش و محل قرارگیری آن معلوم نشده است.

علاوه بر این مانیتور های mateview هوآوی از یک شارژر بی‌سیم بر روی پایه نگهدارنده خود بهره می‌برد که با استفاده از آن می‌توان گوشی یا ایربادز خود را به راحتی شارژ کرد.

مانیتور های mateview هوآوی

به نظر می‌آید هواوی قصد دارد در ماه جاری میلادی همزمان با معرفی سری جدید لپ‌تاپ‌های میت‌بوک 16 از مانیتور های  mateviewخود نیز رونمایی کند.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!