ساعت‌های هوشمند سری هوآوی GT 4 در هشت مدل با طراحی مدرن و مد روز و در دو نسخه 41 و 46 میلی‌متری معرفی شدند اخباررویدادها

ساعت‌های هوشمند سری هوآوی GT 4 در هشت مدل با طراحی مدرن و مد روز و در دو نسخه 41 و 46 میلی‌متری معرفی شدند

در تاریخ 14 سپتامبر 2023، سری هوآوی WATCH GT 4 در 8 مدل با طراحی مدرن و مد روز برای کاربران مختلف و اندازه های 41 و 46 میلی متری عرضه شد. در ادامه به معرفی ویژگی‌ها و مدل‌های مختلف این محصولات می‌پردازیم.

مدل‌ 46 میلی‌متری:

  • سبز
  • مشکی
  • قهوه‌ای
  • خاکستری

مدل 41 میلی‌متری:

  • سفید
  • نقره‌ای
  • طلایی
  • مشکی

در رابطه با متریال به کار رفته، قاب ساعت در تمام مدل‌های معرفی شده از فولاد ضد زنگ ساخته شده، اما شکل ظاهری قاب در هر دو اندازه مچ دست متفاوت است. قاب نسخه 46 میلی متری کاملاً هشت ضلعی است و نسخه های 41 میلی متری گرد هستند. حاشیه های نسخه 46 میلی متری بزرگتر از 41 میلی متر بوده با این حال، هر دو مدل مطابق با اندازه مچ کاربران در نظر گرفته شده است.

با نگاهی به گزینه‌های ارائه شده برای بند ساعت متوجه می‌شویم مدل مشکی رنگ 46 میلی متری دارای بند فلورالاستومر است. مدل قهوه‌ای دارای بند چرمی، نسخه سبز دارای بند کامپوزیت سبز و مدل خاکستری دارای بند استیل ضد زنگ است.

نسخه مشکی 41 میلی‌متری دارای بند فلورالاستومر مشکی، نسخه طلایی روشن دارای بند میلانی، نسخه نقره‌ای دارای بند فولادی و نسخه سفید دارای بند چرمی سفید است.

به لحاظ مشخصات کلیدی، Huawei Watch GT 4 46mm دارای صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED با وضوح 466×466 پیکسل با تراکم 326 PPI است. از سوی دیگر، نسخه 41 میلی متری دارای صفحه نمایش 1.32 اینچی AMOLED است که از 466×466 پیکسل پشتیبانی می‌کند.

طیف وسیعی از 25000+ واچ فیس برای انتخاب وجود دارد. به علاوه، این ساعت‌ها از مجموعه‌ای از گزینه‌های سفارشی‌سازی از جمله رنگ‌ها و ویجت‌ها نیز پشتیبانی می‌کنند.

نظارت بر تناسب اندام:

ساعت‌های هوشمند سری هوآوی WATCH GT 4 دارای Activity Rings 2.0 جدید است که سلامتی شما را به صورت مداوم ثبت کرده کند و به شما اطلاع می‌دهد. سری GT 4 ، با ارائه برنامه جدید Stay Fit که از فناوری Huawei TruSeen 5.5+ پشتیبانی می کند، نظارت بر تناسب اندام و سلامتی را به عادت رومزه کاربران، تبدیل می‌کند.

این برنامه نگاهی اجمالی به کالری دریافتی کاربر از جمله کالری دریافتی در زمان واقعی، کالری فعال، کالری در حال استراحت و کمبود کالری دارد. به علاوه ارائه بیش از 100 حالت تمرین ورزشی به کاربران امکان می‌دهد تا تناسب اندام خود را به صورت مداوم حفظ نمایند.

نظارت بر سلامتی:

سری هوآوی WATCH GT 4 شامل مانیتورینگ ضربان قلب جدید TruSeen 5.5+ با یادآوری به موقع در زمان وقوع ناهنجاری در صدا یا ضربان قلب می‌باشد. فناوری جدید حتی در محیط های سرد به طور مداوم کار خواهد کرد. علاوه بر این، این ساعت به قابلیت های دیگری از جمله TruSeelp 3.0، اندازه گیری اکسیژن خون SpO2 و سطح استرس و موارد دیگر مجهز شده است.

باتری:

میراث عمر طولانی باتری سری Huawei Watch GT با Watch GT 4 ادامه دارد. نسخه 46 میلی متری حداکثر عمر باتری 14 روزه را ارائه می دهد و نسخه 41 میلی متری آن 7 روز دوام باتری دارد.

قیمت:

Huawei Watch GT 4 46 mm مشکی با قیمت 249 یورو، قهوه ای و سبز با قیمت 269 یورو و نسخه استیل ضد زنگ با قیمت 349 یورو به بازارهای جهانی عرضه می‌شود. ساعت هوشمند هوآوی Watch GT 4 نسخه 41 میلی متری با بند چرمی سفید 249 یورو، نسخه میلانی 299 یورو  قیمت دارد.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!