مانیتور مخصوص بازی هواوی MateView GT؛ پنجره ای به آینده اخبار

مانیتور مخصوص بازی هواوی MateView GT؛ پنجره ای به آینده

بالا رفتن قدرت سخت‌افزارهای پردازشی و ظهور تراشه‌های پرقدرت گیمینگ موجب شده گیمرها به تجهیزات تخصصی گیمینگ اقبال نشان دهند تا بوسیله آن مهارت‌های خود را در بازی‌های رایانه‌ای بالا برده و از گیمینگ هم لذت فراوانی ببرند. یکی از محصولات گیمینگ که این روزها مورد استقبال گسترده گیمرها قرار گرفته مانیتورهای خمیده است در میان آنها نمایشگر فوق‌عریض گیمینگ هواوی MateView GT یکی از بهترین‌های موجود در بازار محسوب می‌شود.

به غیر از اندازه بزرگ و میدان دید گسترده، مانیتورهای عریض مزایای دیگری هم دارند که در ادامه این نوشتار سعی شده به چند مزیت برجسته مانیتور مخصوص بازی HUAWEI MateView GT پرداخته شود که شاید نظر خواننده را نسبت به خودش تغییر دهد.

نمایشگر 34 اینچی با وضوح و شفافیت بالا؛ غرق بازی‌ها شوید!

ابعاد مانیتور مخصوص بازی هواوی  MateView GTبرابر 34 اینچ است. همچنین وضوح این نمایشگر 3440×1400 بوده و نسبت ابعاد تصویر 21 به 9 است که این مقدار در قیاس با مانیتورهای معمولی 16:9 موجب می‌شود میدان دید تا 33 درصد گسترده‌تر شود. همچنین خمیده بودن این مانیتور تجربه بصری جذابی را برای گیمرها به ارمغان آورده و صحنه‌های بازی را به واقعیت نزدیک‌تر می‌کند.

البته همین قابلیت باعث شده تا گیمرها به بازی تسلط بیشتری داشته باشند و بدون اینکه چشم یا سر خود را حرکت بدهند و تمامی جزئیات صحنه‌های بازی را به خوبی مشاهده کنند. این در حالی است که تجربه چنین جلوه‌های بصری با مانیتورهای تخت امکان‌پذیر نیست.

مانیتور مخصوص بازی هواوی MateView GT

افزایش میدان دید گیمرها تنها ویژگی این مانیتورها نبوده و نمایشگر مانیتور مخصوص بازی هواوی MateView GT دارای کیفیت رنگ بالایی است که این امر موجب شده گرافیک بازی‌ها به واقعیت نزدیک‌تر باشد. همچنین نمایشگر یاد شده از پوشش 90 درصدی فضای رنگ P3 برخوردار بوده و با پشتیبانی از عمق رنگ 10 بیتی توانایی نمایش 1.07 میلیارد رنگ را دارد. همین دقت رنگ بالا موجب شده MateView GT در زمره مانیتورهای حرفه‌ای مخصوص انجام بازی و کارهای گرافیکی قرار بگیرد و این خود موجب افزایش جلوه گیم‌پلی و زیبایی‌های بصری بازی می‌شود.

همانطور که می‌دانیم گیمرها ساعت‌های متمادی به انجام بازی پرداخته و به‌طور متناوب به مانیتور زل می‌زنند از همین رو هواوی به فکر چشمان گیمرها هم بوده و مانیتور گیمینگ هواوی MateView GT با کسب گواهی TÜV Rheinland Low Blue Light برای کاهش نور مضر آبی در زمره مانیتورهای دوست‌دار چشمان گیمرها قرار گرفته است علاوه بر این فناوری DC Dimming موجب ارائه تصویری شفاف و بدون لرزش می‌شود.

برتری در بازی‌ها با نرخ نوسازی 165 هرتزی

شاید بتوان نرخ تازه‌سازی تصویر را کلیدی‌ترین ویژگی مانیتورهای گیمینگ عنوان کرد که موجب می‌شود شاهد تجربه تصاویری روان‌تر و با تاخیر کمتر در هنگام اجرای بازی‌ها باشیم. معمولاً مانیتورهای گیمینگ از نرخ تازه‌سازی 144 هرتز بهره می‌برند که هواوی توانسته نرخ تازه‌سازی مانیتور مخصوص بازی هواوی MateView GT را به 165 هرتز برساند.

بهره‌گیری از نرخ تازه‌سازی بالاتر اجرای روان‌تر و بدون لگ بازی‌ها را در پی خواهد داشت. این امر با کاهش محو شدگی در صحنه‌های سریع باعث کاهش آسیب به چشم و افزایش تجربه بصری بازی می‌شود. اما نرخ تازه‌سازی پایین در مانیتورهای دیگر، لرزش تصویر را در پی داشته که در نهایت موجب خستگی و خشکی چشم‌های کاربر خواهد شد.

پشتیبانی از قابلیت AMD FreeSync Premium موجب می‌شود نرخ تازه‌سازی مانیتور با نرخ نوسازی بازی‌ها هماهنگ شود تا ضمن حذف پرش و بریدگی تصاویر بهترین کیفیت تصویر ممکن به کاربر ارائه شود.

مانیتور هواوی MateView GT

طراحی مدرن مانیتور مخصوص بازی هواوی MateView GT با ساندبار و میکروفون داخلی

افزون بر طراحی نوین، مانیتور مخصوص بازی هوآوی  MateView GTبا بهره‌گیری از قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای خود را از دیگر مانیتورها متمایز می‌کند. این مانیتور، گیمرها را از خرید هدست یا اسپیکر مجزا بی‌نیاز می‌کند. بهره‌گیری از ساندبار حرفه‌ای در ترکیب با میکروفن داخلی موجب پخش صدای فراگیر و لذت هرچه بیشتر از انجام بازی‌ها می‌شود.

مانیتور هوآوی  MateView GTدارای یک جفت اسپیکر داخلی قدرتمند در بخش پایه خود بوده و کاربران کافی است با اشاره یک انگشت میزان صدای آن را در حین اجرای بازی تنظیم کنند مضاف بر این مانیتور یاد شده از نورپردازی  RGBبهره برده که توانایی نمایش رنگ‌های بی‌شمار و جلوه‌های نوری فراوانی را دارد و همین زیبایی مضاعفی را به مجموعه گیمینگ شما می‌بخشد.

مانیتور مخصوص بازی هوآوی MateView GT با قابلیت‌های فراوانی که ذکر شد می‌تواند به انتخاب شماره یک گیمرها تبدیل شده و انتظار می‌رود به زودی شاهد عرضه این محصول در بازار کشورمان با گارانتی و خدمات پس از فروش هواوی باشیم.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!