آموزش تغییر آیکون های گوشی هواوی در رابط کاربری EMUI 11 مقاله و آموزش

آموزش تغییر آیکون های گوشی هواوی در رابط کاربری EMUI 11

EMUI 11 به عنوان رابط کاربری جدید گوشی‌های هواوی یکی از منعطف‌ترین رابط‌های کاربری در دنیای اندروید است که به کاربران اجازه شخصی‌سازی سطح بالایی را می‌دهد. یکی از این امکانات، قابلیت تغییر شکل آیکون‌ها در تعداد وسیعی است که می‌تواند حال و هوای گوشی شما را تغییر داده و حسی تازه را منتقل کند. در ادامه به شما آموزش خواهیم داد، تغییر آیکون های گوشی هواوی چگونه امکان پذیر است.

پوسته رابط کاربری شامل تصاویر زمینه، رنگ منوها (پوسته)، انیمیشن‌ها و آیکون‌هاست که هواوی امکان تغییر همه آنها را به صورت دلخواه توسط کاربر در رابط کاربری EMUI 11 ممکن کرده است.

در واقع با استفاده از امکاناتی که در بخش شخصی سازی رابط کاربری گوشی‌های با EMUI 11 وجود دارد می‌توانید به صورت کلی همه بخش‌های دستگاه خود را تغییر داده و به صورت کلی با دستگاهی جدید همراه شوید.

آیکون‌ها به عنوان نشانگر امکانات و برنامه‌ها یکی از این بخش‌ها هستند که هواوی به صورت پیش فرض، انبوهی از انواع آنها را در بخش تنظیمات گوشی قرار داده و کاربران می‌توانند با تغییر آیکون های گوشی هواوی خود حال و هوای تازه ای به رابط کاربری آن ببخشند.

در واقع کاربران در گوشی‌های هواوی دو دسته آیکون در اختیار خواهند داشت که یکی از آنها دسته آیکون‌های موجود در حافظه گوشی است و دسته دوم آیکون‌هایی هستند که با مراجعه به فروشگاه App Gallery می‌تواند دانلود کرده و روی گوشی نصب کرد.

تغییر آیکون های گوشی هواوی

برای تغییر آیکون های گوشی هواوی می‌توانید به راحتی پس از ورود به بخش تنظیمات (Settings) گوشی، وارد بخش Home Screen & Wallpapers شده و در ادامه روی تصویری که در پایین آن عبارت Icons نوشته شده کلیک کنید.

با مراجعه به این بخش انبوهی از انواع آیکون‌های اورجینال گوشی را پیش روی خود خواهید دید که برای انتخاب تنها کافیست روی آنها کلیک کنید. اگر پیش‌نمایش آیکون‌ها مورد پسند شما بود در پایین تصویر گزینه Apply را کلیک کنید تا پس از بارگذاری، آیکون‌ها شما در داخل رابط کاربری، مستقر شوند.

آموزش تغییر آیکون های گوشی هواوی

اگر قصد تغییر آیکون های گوشی هواوی را دارید، برای دانلود آیکون‌های بیشتر نیز تنها کافیست در بخش Icons در منوی قبلی گزینه More Icons را بزنید. با کلیک روی این گزینه به بخش ویژه آیکون‌ها در فروشگاه App Gallery هدایت می‌شوید و می‌توانید از صدها دسته آیکونی که توسط هواوی و یا کاربران ثالث طراحی و توسعه داده شده استفاده نموده و آنها را روی گوشی خود نصب کنید.

فراموش نکنید که آیکون‌های این بخش در دو دسته رایگان و غیررایگان ارائه می‌شوند و در صورتی که برای تغییر آیکون های گوشی هواوی به صورت غیررایگان مشکل دارید، جای نگرانی نیست؛ چرا که در بخش آیکون‌های رایگان نیز انبوهی از آیکون‌های زیبا و جذاب وجود دارد که شاید از دسته آیکون‌های غیررایگان نیز به چشم شما زیباتر باشند.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!