رکوردزنی هواوی با ثبت شارژر 135 واتی؛ سریع‌تر از همیشه! اخبار

رکوردزنی هواوی با ثبت شارژر 135 واتی؛ سریع‌تر از همیشه!

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد هواوی مشغول کار بر روی یک شارژر 135 وات پرسرعت برای گوشی‌های موبایل است. این شارژر می‌تواند در کنار یکی از محصولات پرچمدار آتی هواوی رونمایی شود که گوشی‌های سری P50 محتمل‌ترین آنها هستند.

گواهی به ثبت رسیده در آژانس 3C چین نشان می‌دهد هواوی یک شارژر سریع 135 واتی طراحی کرده است که با شناسه محصول HW-200675CP0 شناخته می‌شود. این شارژر تحت برند محبوب SuperCharge (سوپر شارژ) هواوی عرضه خواهد شد.

اطلاعات موجود نشان می‌دهد این شارژر قادر به ارائه طیف متنوعی از ولتاژها با شدت جریان‌های مختلف است که از 5 ولت با شدت جریان 3 آمپر گرفته تا 20 ولت با شدت جریان 6.75 آمپر را شامل می‌شود. بیشینه ولتاژ 20 ولت با شدت جریان 6.75 بیانگر توان 135 واتی این شارژر پرسرعت هواوی است.

شارژر 135 وات

به نظر می‌رسد هواوی با این شارژر می‌خواهد دست بالا را در بین گوشی‌های بازار داشته باشد. هم اکنون شارژر 100 واتی  یکی از برندها قادر به شارژ کامل باتری ظرف تنها 24 دقیقه است، بنابراین می‌بایست شارژر 135 واتی هواوی از این هم سریع‌تر باشد.

همچنین شارژر سریع 135 واتی SuperCharge هواوی قادر به ارائه ولتاژهای ثابت و متنوع است و می‌توان از آن برای شارژ کردن سریع‌تر وسایلی چون لپ تاپ‌ها هم استفاده کرد.

لازم به ذکر است که در حال حاضر هواوی یک شارژر پرسرعت 66 واتی هم دارد. این شارژر از پروتکل‌های شارژ سریع و محافظتی همچون QC2.0 ،FCP ،SCP و SSCP (10V/4A) پشتیبانی می‌کند و با بسیاری از گوشی‌ها قابل استفاده است. شارژر فعلی 66 واتی هواوی، در مراسم رونمایی از گوشی‌های سری میت 40 معرفی شد. این گوشی‌ها برای اولین بار از شارژ سریع بی‌سیم 50 واتی نیز پشتیبانی می‌کنند.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!