فناوری 5G هواوی انقلابی برای انتقال سریع فایل‌های حجیم بین گوشی‌ها اخبار

فناوری 5G هواوی انقلابی برای انتقال سریع فایل‌های حجیم بین گوشی‌ها

سیستم انتقال فایل هواوی با بکارگیری فناوری 5G، انقلابی باورنکردنی در قابلیت انتقال اطلاعات بین گوشی ها به وجود آورده است. در ادامه با بررسی بیشتر سیستم انتقال فایل جدید هوآوی همراه ما باشید.

هواوی در رویداد معرفی گوشی‌های جدید سری Huawei Mate 40 به امکانات و فناوری‌های بی‌شماری اشاره کرد که برخی از آنها در عین اهمیت و نوآوری زیاد، با توجه کمتر رسانه‌ها روبرو شدند. یکی از این تکنولوژی‌ها، به‌کارگیری کلیه امکانات 5G هواوی شامل گوشی، تراشه و شبکه مخابراتی به منظور انتقال مستقیم و پرسرعت فایل بین دو نقطه از شبکه است.

در واقع هواوی در این رویداد، یک فناوری جدید برای انتقال فایل‌های حجیم بر روی بستر 5G با سرعت سرسام آور معرفی کرده است. با این فناوری می‌توان از طریق گوشی‌های سری Huawei Mate 40 فایل‌هایی با حجم تا 400 گیگابایت را با سرعت چشمگیر 305 مگابیت بر ثانیه جابه‌جا کرد.

سیستم انتقال فایل هوآوی

اطلاعات منتشر شده درباره سیستم انتقال فایل جدید هوآوی

گوشی‌های سری هواوی میت 40 از چیپست قدرتمند Kirin 9000 با مودم 5G بهره‌مند هستند. این گوشی‌ها با استفاده از فناوری جدید هواوی برای انتقال سریع داده، قادر هستند فایل‌ها را با سرعت بسیار بالا و بدون هیچ گونه وقعه و قطعی بین دو دستگاه جابه‌جا کنند. در این قابلیت تمام فناوری‌های 5G هواوی اعم از گوشی‌های 5G، تراشه‌های 5G و شبکه‌های مخابراتی 5G گرد هم آمده تا بستر لازم را برای انتقال فایل مستقیم بین دو گوشی در یک شبکه فراهم کنند.

با این فناوری می‌توان فایل‌های حجیم را در زمان بسیار کوتاهی منتقل کرد. از این رو، این تکنولوژی می‌تواند در خدمت کار، سرگرمی و ارتباط از راه دور قرار بگیرد.

ریچارد یو، مدیرعامل کسب و کار کالاهای مصرفی هواوی، در خصوص این فناوری انقلابی گفت: این یک دستاورد عظیم دیگر در ارتباطات 5G است که می‌تواند از تمامی پتانسیل زیرساخت 5G استفاده کند.

هواوی در این زمینه هنوز اطلاعات بیشتری ارائه نداده است ولی بدون شک این فناوری می‌تواند تحولی عظیم در انتقال فایل‌های بزرگ در فواصل طولانی ایجاد کند. بنابراین باید منتظر آمار و اطلاعات بیشتری از این تکنولوژی کاربردی در آینده نزدیک از سوی هواوی باشیم.

مطلب مرتبط: رابط کاربری EMUI 11 هواوی به قابلیت هشدار زلزله مجهز است

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!