احتمال عرضه گوشی‌های سری Nova 9 هوآوی با چیپست Kirin در آینده نزدیک    اخبار

احتمال عرضه گوشی‌های سری Nova 9 هوآوی با چیپست Kirin در آینده نزدیک  

هواوی در سالیان اخیر توانسته است در همه طیف‌های قیمتی گوشی‌های بسیاری خوبی به بازار بفرستد و کاربران خود را راضی نگه دارد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، این شرکت قصد دارد برای ادامه به روند موفقیت خود در بازار میان رده، نسل جدید گوشی های سری Nova 9 خود را با نام nova 9 و با تراشه Kirin به مشتریان ارائه کند.

به نظر می‌رسد هواوی قصد داشته باشد تا این گوشی جدید را با طراحی مشابه با نوآ 8 یا نوآ 8 پرو به میدان بیاورد. ماژول دوربین این گوشی‌ها دارای طراحی سه‌گانه است، پس انتظار داریم نوآ 9 نیز از حداقل از لحاظ ظاهر جایگاه و تعداد دوربین‌ها به همین شکل طراحی شده باشد. هنوز در مورد مشخصات احتمالی دوربین‌های این گوشی اطلاعاتی در دست نیست.

گوشی های سری Nova 9

با این حال برخی اطلاعات سخت‌افزاری مربوط به گوشی های سری Nova 9 به بیرون درز کرده است؛ هواوی برای روح بخشیدن به این دستگاه و انجام عملیات محاسبی و پردازشی سریع، گوشی هوشمند نوآ 9 را به تراشه Kirin 990E دارای هشت هسته پردازشی با حداکثر فرکانس 2.86 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی قدرتمند Mali-G76 مجهز خواهد کرد.

با توجه به مشکلات و محدودیت‌های هواوی در استفاده از تراشه‌های مجهز به فناوری شبکه 5G، گوشی نوآ 9 هواوی احتمالاً با فناوری 4G به بازار خواهد آمد. با توجه به اینکه nova 9 قطعاً مشخصات بهتری از گوشی‌های قبلی سری نوآ خواهد داشت، گمانه‌زنی‌ها از پشتیبانی از نرخ بروزرسانی 90 هرتزی در کنار فناوری شارژ سریع 66 واتی در این دستگاه حکایت دارند.

پیش‌بینی می‌شود که گوشی‌های سری نوآ 9 هوآوی در بازه زمانی بین اول تیر تا انتهای مرداد به کاربران معرفی شوند.

هواوی در ماه‌های آینده تقویم معرفی تقریباً فشرده‌ای خواهد داشت و قرار است از گوشی‌های پرچم‌دار سری P50 و تبلت MatePad 11 نیز رونمایی کند. تخمین زده می‌شود که رویداد معرفی گوشی های سری Nova 9 برای مرداد یا شهریور ماه در نظر گرفته شده باشد.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!