نیم میلیارد کاربر فعال در ماه؛ تازه‌ترین شگفتی Huawei AppGallery اخبار

نیم میلیارد کاربر فعال در ماه؛ تازه‌ترین شگفتی Huawei AppGallery

هوآوی تازه‌ترین آمار از قلب اکوسیستم خانگی خود را ارائه کرد. بر پایه آمار ارائه شده از سوی این کمپانی حالا تعداد کاربران Huawei AppGallery به بیش از نیم میلیارد کاربر فعال در ماه رسیده است. بر همین اساس کاربران اپ گالری هواوی بیش از 80 درصد رشد را نسبت به سال قبل تجربه کرده است.

به گفته هواوی اکنون کاربران اپ گالری هواوی به عنوان  قلب سرویس‌های موبایلی هواوی در ماه بیش از 530 میلیون رسیده است. همچنین تعداد نصب اپلیکیشن‌ها از طریق فروشگاه AppGallery در سال 2020 میلادی با رشد سالانه 83 درصد به رقم حیرت انگیز 384 میلیارد نصب رسیده است. فروشگاه AppGallery در زمینه بازی‌ها نیز رشد خیره‌کننده 500 درصدی را تجربه کرده است.

این آمار جدید از سوی مدیرعامل بخش کسب و کار محصولات رده مصرف کننده هواوی، ریچارد یو، به اشتراک گذاشته شد. این کمپانی اعلام کرده  اکنون 2.3 میلیون توسعه دهنده ثبت شده مشغول توسعه اپلیکیشن و بازی برای فروشگاه نرم افزاری AppGallery هستند که رشد 77 درصدی را نسبت به سال 2019 نشان می‌دهد.

کاربران اپ گالری هواوی

هواوی برای ارائه اپلیکیشن ها و بازی‌ها بر روی فروشگاه AppGallery با توسعه دهندگان محلی و جهانی وارد همکاری شده است. در سال 2019 میلادی تعداد کاربران اپ گالری هواوی بیش از یک میلیون کاربر در 25 کشور رسیده بود، اما حالا به 42 کشور و منطقه گسترش پیدا کرده است.

هوآوی می‌گوید حالا فروشگاه AppGallery میزبان اپلیکیشن‌های جهانی چون HereWeGo و Volt در زمینه حمل و نقل، LINE  و Viber در زمینه ارتباطات و سایر اپلیکیشن های محبوب چون Booking.com ،Deezer و Qwant است.

کاربران Huawei AppGallery

در همین خصوص آقای Zhang Zhe، از مدیران ارشد هواوی گفت این رشد حیرت انگیز به خوبی نشان می‌دهد AppGallery در حال تبدیل شدن به یک فروشگاه اپلیکیشن جهانی است. این مقام ارشد هواوی تاکید کرد همه چیز به اعداد ختم نمی‌شود و دو برابر شدن اپلیکیشن های مبتنی بر HMS Core در یک سال به خوبی نشان می‌دهد توسعه دهندگان از سراسر جهان به دنبال بهره گیری از توانایی‌های محصولات هواوی برای ارائه نوآوری و خلق تجربه‌ای بهتر و در پی آن کاربران اپ گالری هواوی هستند.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!