هواوی به زودی ساعت هوشمند Watch D را قابلیت اندازه گیری فشار خون عرضه می‌کند اخبار

هواوی به زودی ساعت هوشمند Watch D را قابلیت اندازه گیری فشار خون عرضه می‌کند

بسیاری از افراد برای اندازه‌گیری روزانه فشار خون خود نیاز به دستگاه‌های دیجیتال با ابعاد بزرگ و حضور یک متخصص دارند و به همین دلیل، وجود دستگاهی کوچک و قابل حمل که بتواند این پارامتر مهم سلامتی را به صورت مرتب رهگیری نماید، خبر خوبی برای بسیاری از بیماران به شمار می‌آید. هواوی به زودی با عرضه ساعت هوشمند Watch D با این ویژگی، به این مهم جامه واقعیت خواهد پوشاند.

شرکت هواوی در سال‌های گذشته با تولید ساعت‌های هوشمند دارای قابلیت‌های سنجش سلامتی و رهگیری فعالیت‌های ورزشی پیشرفته موفق شده یکی از موفق‌ترین نام‌ها در این حوزه لقب گرفته و به دومین تولیدکننده بزرگ ساعت هوشمند در جهان مبدل شود. حال قرار است ساعت هوشمند Watch D که برای اولین بار از قابلیت اندازه‌گیری فشار خون برخوردار خواهد بود، لیست قابلیت‌های سلامتی ساعت‌های هوشمند این شرکت را تکمیل نماید.

یکی از افشاگران چینی اطلاعاتی را منتشر کرده که بر اساس آن‌ها، زمان زیادی تا معرفی رسمی ساعت هوشمند واچ D نمانده و هواوی تا حداکثر دو هفته دیگر از آن رونمایی خواهد کرد. این افشاگر همچنین تصاویری از این ساعت را نیز به اشتراک گذاشته که فرم مستطیلی شکل و وجود یک دکمه اختصاصی برای اندازه‌گیری کمیت‌های سلامتی در آن را به ما نشان می‌دهد.

باید اشاره کنیم که شرکت هواوی پیش از این نیز موفق شده به استانداردهای لازم در ساخت محصولات پزشکی دست یافته و از دولت چین مجوزهای لازم در این زمینه را دریافت نماید. از این رو باید منتظر افزوده شدن قابلیت‌های سلامتی با دقت بالای بیشتری نیز به ساعت‌های هوشمند و دست‌بندهای سلامتی هواوی باشیم.

البته برای استفاده از این قابلیت‌ها، هواوی باید مجوزهای لازم را از سازمان‌های مرتبط در کشورهای هدف نیز دریافت نماید. این کمپانی چندی پیش مجوز پزشکی State Drug Administration Class II را برای ساخت دستگاه‌های پزشکی کلاس 2 دریافت کرد که از جدیت هواوی در این زمینه حکایت دارد.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!