نسخه خاص و زیبای گوشی هواوی نوا 8 پرو با نام King of Glory Edition اخبار

نسخه خاص و زیبای گوشی هواوی نوا 8 پرو با نام King of Glory Edition

ماه گذشته هواوی گوشی‌های nova 8 و هواوی نوا 8 پرو را معرفی کرد اما فروش آنها به تازگی و اخیراً آغاز شد. حالا این کمپانی به مناسبت آغاز فروش سری نوا 8، یک نسخه ویژه به نام King of Glory Edition با ظاهر و تم اختصاصی معرفی کرده است.

گوشی nova 8 Pro King of Glory Edition به رنگ بنفش است اما از یک طرح بسیار جذاب بهره می‌برد. در کنار تفاوت ظاهری، تم رابط کاربری این گوشی نیز اختصاصی و متفاوت از نسخه اصلی است.

به جز تفاوت ظاهری و تم رابط کاربری، سایر مشخصات King of Glory Edition مشابه نسخه اصلی نوا 8 پرو است. این گوشی از یک صفحه نمایش بزرگ 6.72 اینچی OLED با وضوح تصویر 1236×2676 پیکسل و نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز بهره می‌برد که قادر به نمایش محتواهای HDR10 و یک میلیارد رنگ مختلف است. این صفحه نمایش با لبه‌های با خمیدگی 80 درجه، ظاهر بسیار زیبایی دارد.

هواوی نوا 8 پرو

امکانات جذاب گوشی nova 8 Pro

گوشی نوا 8 پرو هوآوی نیروی پردازشی خود را از چیپست پرقدرت Kirin 985 با فناوری ساخت 7 نانومتری و پشتیبانی از شبکه‌های 5G می‌گیرد.

نوا 8 پرو از یک دوربین سلفی دوگانه با رزولوشن‌های 16 مگاپیکسل و 32 مگاپیکسل بهره می‌برد. همچنین این گوشی دارای دوربین پشتی چهارتایی است که از یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک دوربین الترا واید 8 مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک دوربین سنجش عمق 2 مگاپیکسلی تشکیل شده‌اند.

گوشی nova 8 Pro یکی از بهترین گوشی های هواوی در بین میان رده های این برند از نظر باتری است. از یک باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت و شارژر بسیار پرسرعت 66 واتی بهره می‌برد. این گوشی تا 256 گیگابایت حافظه داخلی پرسرعت و تا 8 گیگابایت حافظه رم دارد. همچنین همراه با این گوشی یک شارژر با طراحی اختصاصی با چاپ لیزری، زنگ‌ها، تم‌ها و اعلان‌های اختصاصی ارائه می‌شود که آن را منحصر به فرد می‌کند.

گوشی هواوی نوا 8 پرو

جعبه این گوشی با تم اختصاصی و زیبایی که دارد، حاوی گوشی Nova 8 Pro King of Glory، قاب پشتی اختصاصی، برچسب‌های اختصاصی و شارژر 66 واتی بسیار سریع هواوی است.

قیمت گوشی Nova 8 Pro King of Glory هواوی با 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت حافظه رم 3999 یوان (حدود 615 دلار) است. این گوشی قادر به اجرای بازی King of Glory با نرخ فریم دهی تا 90 فریم در ثانیه است.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!