دستبند هوشمند هوآوی بند 6 ؛ ضرورتی برای امروز

دستبند هوشمند هوآوی بند 6 ؛ ضرورتی برای امروز

امروزه بسیاری از افراد به دلیلی چون شیوع بیماری کرونا به دنبال تهیه دستگاه‌های پالس اکسیمر و سنجش ضربان قلب هستند تا از این طریق کنترل بهتری بر روی سلامت خود داشته باشند. خوشبختانه دستبند هوشمند بند 6 هوآوی که اخیراً در بازار ایران هم با قیمت مناسب موجود شده، قادر به اندازه گیری اشباع اکسیژن خون و ضربان قلب است. این دستبند با قیمت مناسب خود کارکردهایی بسیار فراتر از دستگاه‌های تک منظوره در اختیار شما قرار می‌دهد. در ادامه به بررسی هوآوی بند 6 خواهیم پرداخت.

بررسی هوآوی بند 6 از نظر اندازه گیری اشباع اکسیژن خون

برای بیماران مبتلا به ویروس کرونا سنجش میزان اشباع اکسیژن خون بسیار حیاتی است و با پی بردن به پایین بودن سطح اکسیژن می‌توانند در زمان طلایی برای دریافت خدمات پزشکی مراجعه کنند. در حالی که برخی از مردم از دستگاه‌های پالس اکسیمتر ارزان قیمت و غیر دقیق برای این منظور استفاده می‌کنند، ساعت هوشمند HUAWEI Band 6 این کار را به سادگی هرچه تمام انجام می‌دهد.

ساعت هوشمند HUAWEI Band 6 این امکان را به شما می‌دهد تا همواره با یک کلیک ساده بتوانید از میزان اشباع اکسیژن خونتان مطلع شوید و حتی تغییرات آن را پایش کنید. این در حالی است که پالس اکسیمترهای ارزان قیمت رایج غالباً چنین قابلیتی ندارند و استفاده و نگه داری آنها هم آسان نیست.

به گفته پزشکان سطح اکسیژن پایین‌تر از 92 یا 93 درصد در بیماران مبتلا به کرونا نیازمند توجه جدی است و باید تحت اکسیژن تراپی یا حتی مراقبت ویژه قرار بگیرند. از همین رو با داشتن  دستبند هوشمند HUAWEI Band 6 به راحتی می‌توان همواره مراقب سطح اکسیژن خون بود و فرصت طلایی قبل از پیشرفت بیماری و درگیری ریوی را از دست نداد.

بررسی هوآوی بند 6 از نظر امکان پایش ضربان قلب

دستبند هوشمند بند 6 هواوی دارای حسگر اپتیکال سنجش ضربان است و می‌تواند همواره ضربان قلب کاربر را پایش کند. با داشتن دستبند هوشمند هوآوی بند 6 همواره از عملکرد قلب خود و حتی میزان استرس مطلع می‌شوید تا بهتر بتوانید تندرستی خود را حفظ کنید.

کارکرد HUAWEI Band 6 تنها به اندازه گیری ضربان قلب محدود نمی‌شود و این دستبند زیبا قادر به ثبت اطلاعات و تحلیل آنها با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته طراحی شده توسط متخصصان پزشکی است تا کاربر بدون داشتن دانش پزشکی هم قادر به تفسیر داده‌ها باشد.

دوست دار بانوان

در زندگی پر مشغله و پر استرس امروزی هیچ عجیب نیست اگر بانوان چرخه عادت ماهیانه خود را فراموش کنند و برای آن آماده نشده باشند. در بررسی هوآوی بند 6 می بینیم که بانوان از چند روز قبل نسبت به شروع عادت ماهیانه خود مطلع می‌شوند تا برای آن آماده باشند و در یک روز پرمشغله غافل گیر نشوند.

بررسی هوآوی بند 6

بانوان می‌توانند با وارد کردن جزئیات مربوط به چرخه‌های قبلی در دستبند Band 6، همواره آن را با تغییرات بدنی خود همگام نگه دارند و دیگر هرگز غافل گیر نخواهند شد.

موفقیت بیشتر در تناسب اندام

بررسی هوآوی بند 6 نشان داد با داشتن مجموعه کاملی از حسگرها، قادر به پایش فعالیت بدنی، محاسبه کالی مصرفی و حتی تشخیص خودکار شروع تمرینات بدنی است و با ثبت داده‌های دریافتی از حسگرهای مختلف، اطلاعات بسیار کاربری در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

کاربران با دسترسی به اطلاعات جامعی که HUAWEI Band 6 از فعالیت بدنی آنها گرد آوری و تحلیل می‌کند، می‌توانند بهتر و اصولی‌تر ورزش کنند تا سریع‌تر و با کمترین زحمت به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنند.

دستبند هوشمند بند 6 هواوی دارای الگوریتم‌های پیشرفته تحلیل داده است و نمودارهای بسیار کاربردی را تهیه می‌کند که به پیشرفت در ورزش حرفه‌ای و حفظ تناسب اندام کمک می‌کند.

شیک و جوان پسند

حالا که در بررسی هوآوی بند 6 با برخی از قابلیت‌های کاربردی آن آشنا شده‌اید، بهتر است کمی هم به طراحی زیبا و شیک این دستبند هوشمند هوآوی توجه کنید. بند 6 هوآوی برخلاف محصولات دیگر چون می‌بند 6 شیائومی، دارای صفحه نمایش بزرگ و طراحی شبیه به ساعت‌های هوشمند است که باعث زیبایی و کاربردی‌تر بودن آن شده است.

با بند 6 هواوی هر روز می‌توانید متناسب با حس و حالتان یک فیس واچ متفاوت انتخاب کنید. این دستبند زیبا در رنگ‌های مختلفی برای سلیقه‌های گوناگون عرضه می‌شود و به راحتی می‌تواند با لباس و سبک ظاهری شماست شود.

HUAWEI Band 6  را با دستبندهای رایج اشتباه نگیرید؛ این یک دستبند واقعاً هوشمند با صفحه نمایش باکیفیت، حسگرهای مختلف، الگوریتم‌های پیشرفته تحلیل داده، دوام دو هفته‌ای باتری، بندهای لطیف و باکیفیت ضد حساسیت و نرم افزار بسیار پرقدرت است که حتی برخی از کارکردهای ساعت‌های هوشمند هم در آن یافت می‌شود.

خوشبختانه دستبند هوشمند HUAWEI Band 6 در بازار ایران هم موجود شده است و علاقه‌مندان می‌توانند همین حالا آن را با قیمت مناسب و گارانتی رسمی خریداری کنند. با هواوی بند 6 از استایل روز جوانان عقب نمانید.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!