خلاصه‌ای از بررسی ایرباد هواوی فری بادز پرو توسط رسانه معتبر AndroidAuthority در رسانه

خلاصه‌ای از بررسی ایرباد هواوی فری بادز پرو توسط رسانه معتبر AndroidAuthority

رسانه معتبر Android Authority به تازگی به نقد و بررسی ایرباد هواوی فری بادز پرو یکی از پیشرفته‌ترین ایربادهای دنیا پرداخته است. در ادامه با هم خلاصه‌ای از بررسی ایرباد هوآوی فری بادز پرو توسط این وبسایت را می‌خوانیم.

هواوی سال 2020 یکی از پیشرفته‌ترین ایربادزهای خود را وارد بازار کرد که رسانه Android Authority در بررسی که از این ایربادز داشته به بیان ویژگی‌ها و امتیازدهی به آن پرداخته است.

بررسی ایرباد هواوی فری بادز پرو

در ابتدای بررسی ایرباد هوآوی فری بادز پرو عنوان می‌شود که این ایربادز می‌تواند با توجه به ویژگی‌هایی مانند کیفیت صدای خوب و سیستم حذف نویز فعال، عملکرد شارژدهی عالی و ویژگی‌های هوشمندی که دارد، یک پیشنهاد آسان برای همه کاربران باشد.

در بررسی ایرباد فری بادز پرو با جزئیات بیشتر از بخش‌های مختلف این ایربادز رو به رو هستیم، از این رو این وبسایت به کیفیت بالای ساخت و طراحی بدون عیب و نقص دستگاه اشاره می‌شود. در واقع نگارنده بیشتر از هر عامل دیگری به کیفیت صدای منتقل شده و عملکرد بسیار مناسب سیستم حذف نویز فعال یا ANC دستگاه اشاره می‌کند که با توجه به قابلیت موسوم به «اکولایزر پویا» دستگاه و بهره‌گیری از پردازش پیشرفته اصوات دریافتی از چندین میکروفون، در هر شرایطی بهترین حالت را برای گوشی دادن به موسیقی و محتوای صوتی پخش شده فراهم می‌کند.

بررسی ایرباد هوآوی فری بادز پرو

استفاده از نرم‌افزار کاربردی AI Life نیز امکان جذابی است که هواوی به صورت اختصاصی برای هر کدام از ایربادزهای تولیدی خود ارائه نموده است. توانایی مدیریت و تغییر حالت عملکرد دستگاه بین چهار حالت داینامیک، General، Cozy و Ultra در AI Life و همچنین ارائه گزارش کاملی که از وضعیت ایربادز نکاتی است که اندروید اثاریتی به آنها اشاره کرده است.

بخش دیگری که این رسانه در بررسی ایرباد هوآوی فری بادز پرو به آن اشاره کرده قابلیت‌های متعدد کنترلی FreeBuds Pro است که با عملکرد لمسی بدنه دستگاه حاصل می‌شود. در واقع ژست‌های حرکتی متنوعی که هواوی برای ایربادز پرو انتخاب کرده، تنظیمات بسیاری را بدون نیاز به استفاده از گوشی هوشمند و تنها با لمس یک یا چند باره و کشیدن انگشت روی بدنه آن، میسر می‌کند.

برای مثال نگارنده بررسی ایرباد هواوی فری بادز پرو در AndroidAuthority به قابلیت آسان کم و زیاد کردن حجم صدا اشاره می‌کند که برای اولین بار روی ایربادزهای هواوی قرار گرفته و مضاف بر آن کاربر می‌تواند بین ترک‌های موسیقی لیست پخش نیز جابجا شود.

بررسی ایرباد فری بادز پرو

قابلیت پاسخ و قطع تماس ورودی، توقف و پخش موسیقی، فعال و غیر فعال کردن حالت‌های حذف نویز نیز از دیگر قابلیت‌هایی است که حتی کاربر می‌تواند با مراجعه به نرم‌افزار AI Life آنها را ویرایش کرده و متناسب با سلیقه خود تغییر دهد.

عملکرد شارژدهی مناسب نیز از دیگر نقاط مورد بررسی دستگاه است که این رسانه در توصیف آن جهش بزرگی نسبت به محصولات قبلی شرکت را مورد اشاره قرار داده است.

در ادامه بررسی ایرباد فری بادز پرو این وبسایت، برای پخش موسیقی، با ANC خاموش، شارژدهی 7 ساعته به ثبت رسیده که با روشن کردن آن به 4.5 ساعت می‌رسد.

نکته جالب دیگر مدت زمان شارژدهی دستگاه است که با شارژ کامل جعبه نگهدارنده همراه، در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. اندروید اثاریتی اعلام نموده که در آزمون‌های این وبسایت، با شارژ کامل جعبه و ایربادزها، می‌توان به مدت 30 ساعت شارژدهی بدون ANC و نزدیک به 20 ساعت با ANC را دریافت کرد که عملکردی بسیار خوب به حساب می‌آید.

بررسی مشخصات ایرباد فری بادز پرو

در نهایت قابلیت اتصال به دو دستگاه به صورت همزمان که امکان مدیریت و پاسخ‌دهی به تماس‌های ورودی حین استفاده از ایربادز برای تماشای فیلم روی تبلت یا لپ‌تاپ را میسر می‌کند نیز مورد اشاره قرار گرفته که در کنار ویژگی‌های فوق، موجب کسب نشان STAFF PICK از این وبسایت برای ایربادز هواوی فری بادز پرو شده است.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!