بزرگترین برندشاپ هوآوی در شانگهای چین افتتاح شد

بزرگترین برندشاپ هوآوی در شانگهای چین افتتاح شد

در تاریخ 4 تیرماه سال جاری، در مراسمی باشکوه، بزرگترین برندشاپ هوآوی در شرق «شانگهای» (Shanghai) را افتتاح شد. بزرگ‌ترین فروشگاه اختصاصی هواوی در منطقه تجاری شهر واقع شده است، منطقه‌ای با 5000 متر مربع وسعت که یکی از قطب‌های تجاری و فناوری در شهر به حساب می‌آید.

در مراسم افتتاح بزرگ‌ترین فروشگاه اختصاصی هوآوی، «ریچارد یو» (Richard Yu) مدیرعامل بخش مصرف‌کنندگان هوآوی گفت: «ارتباط مستقیم با مشتری همواره برای هوآوی از اهمیت بالایی برخوردار بوده است. ارتباط ما فقط یک ارتباط بین فروشنده و خریدار نیست بلکه ما مقید به ارائه بهترین خدمات به مشتری هستیم. فروشگاه جدید باید جایی باشد تا مشتریان، مصرف‌کنندگان و حتی تولیدکنندگان در آن دور هم جمع شوند».

بزرگترین برندشاپ هوآوی

«در جریان ساخت این فروشگاه، هوآوی همکاری تنگاتنگی را با واحد بناهای تاریخی شهر شانگهای داشته تا با حفظ ظاهر و جنبه تاریخی ساختمان فروشگاه، آن را تبدیل به مکانی برای فعالیت‌های اجتماعی کند تا افراد بتوانند در آن استراحت کرده، با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و اطلاعات خود را به اشتراک بگذارند.» این مطالب توسط «هرمن ژو» (Herman Zhu) مدیر بازاریابی بخش مصرف‌کنندگان هوآوی در مراسم افتتاحیه ایراد شده است.

بزرگترین برندشاپ هوآوی

در طبقه اول این بزرگترین برندشاپ هوآوی کلیه محصولات هوآوی به نمایش گذاشته شده است. در طبقه دوم نیز هوش‌مصنوعی قدرتمند هوآوی به نمایش گذاشته شده که دارای پنج بخش مختلف شامل خانه هوشمند، محل‌کار قابل جابجایی، سلامتی و تندرستی، سفر آسان و بخش سرگرمی می‌شود. در این بخش از بزرگترین فروشگاه محصولات هوآوی مشتریان فناوری‌های آینده در این حیطه را تجربه کرده و با امکانات هوشمند و نوآورانه بسیاری آشنا می‌شوند، امکاناتی که به کمک تحقیقات گسترده هوآوی در همه بخش‌ها به دست آمده است.

کلام آخر

در این مطلب به معرفی بزرگ‌ترین فروشگاه اختصاصی هواوی پرداختیم. جالب است بدانید بزرگترین فروشگاه محصولات هواوی، بخشی اختصاصی برای معرفی استفاده همه‌جانبه از هوش‌مصنوعی در زندگی دارد که در آن به مشتریان امکان تجربه زندگی در یک خانه که تمام اجزای آن مبتنی بر هوش‌مصنوعی کار می‌کند را می‌دهد. تمامی اجزا و لوازم این خانه به کمک اینترنت اشیا به هم متصل بوده و در هماهنگی کامل با یکدیگر و به کمک هوش مصنوعی فعالیت می‌کنند.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!