ایرباد هواوی FreeBuds 4i؛ نسل جدید با باتری و طراحی بهتر اخبار

ایرباد هواوی FreeBuds 4i؛ نسل جدید با باتری و طراحی بهتر

هواوی که در سالیان اخیر خود را به عنوان یکی از مهم‌ترین تولید کنندگان محصولات صوتی هوشمند معرفی کرده، به تازگی از ایرباد هواوی FreeBuds 4i رونمایی کرده است. این هدفون بی‌سیم از طراحی بسیار زیبایی برخوردار شده و می‌تواند به استفاده از قابلیت حذف نویز فعال یا ANC، تجربه خوبی برای کاربران خود به ارمغان بیاورد. فری بادز 4 علاوه بر این، از افکت‌های صوتی متنوع و باکیفیت نیز برخوردار است.

ویژگی حذف نویز فعال یا ANC به هدفون‌های بی‌سیم کمک می‌کند تا حتی در محیط‌های بسیار شلوغ و پر از آلودگی صوتی نیز کیفیت صدای شفاف و مطلوبی به گوش کاربران برسانند. به گفته بسیاری از کارشناسان در سراسر جهان، فناوری حذف نویز به کار رفته در ایرباد هواوی FreeBuds 4i از بسیاری از رقیبان هم رده بهتر است و همین موضوع باعث تمایل بیشتر مشتریان به آن می‌شود.

ایرباد هواوی FreeBuds 4i

هواوی در طراحی فری باد 4i به شکل و ساختار گوش انسان توجه ویژه‌ای کرده است و سعی داشته با فراهم کردن انطباق پذیری بسیار بالا، تجربه راحتی برای کاربران فراهم آورد. هر دو عضو یک جفت از این هدفون هوشمند دارای حسگر لمسی هستند که می‌تواند از طریق دو بار ضربه زدن یا فشردن طولانی، برای کنترل کردن خود هدفون یا گوشی کاربر مورد استفاده قرار بگیرد.

هواوی برای دسترسی کاربران به سایر قابلیت‌های هدفون‌های بی‌سیم FreeBuds 4i، اپلیکیشن AI Life را طراحی کرده است که می‌تواند از طریق گوشی‌های مجهز به EMUI 11 یا نگارش‌های بالاتر آن مورد استفاده قرار بگیرد. باید به این نکته اشاره کنیم که با دو بار ضربه زدن به حسگر لمسی هدفون، امکان پخش یا قطع کردن موسیقی و پاسخ دادن یا رد کردن تماس وجود دارد و با نگه داشتن طولانی مدت، می‌توان حذف نویز فعال و Transparent Mode را روشن یا خاموش کرد.

قیمت فری بادز 4 آی

هواوی داخل هرکدام از ایربادهای چپ و راست فری بادز 4 آی از باتری‌های 55 میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده است تا امکان کار مداوم و گوش دادن بدون وقفه به موسیقی تا 7.5 ساعت در هنگام فعال بودن ANC و تا 10.5 ساعت در هنگام غیر فعال بودن ANC فراهم شود. کیس شارژ هم از یک باتری 215 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است که شارژ کردن آن به 90 دقیقه زمان نیاز دارد. شارژ ایربادها از طریق کیس نیز 60 دقیقه طول می‌کشد.

از دیگر قابلیت‌های ایرباد هواوی FreeBuds 4i می‌توان به توانایی تشخیص هوشمند قرار گرفتن در گوش، ویژگی تشخیص باز شدن و بسته شدن باکس شارژ و همچنین قرار گرفتن و جدا شدن ایربادها اشاره کرد. این هدفون از فناوری پرسرعت بلوتوث 5.2 برای ارتباط بی‌سیم سریع و پایدار استفاده می‌کند.

هوآوی فری بادز 4 آی

قیمت و زمان آغاز فروش فری بادز 4i

هواوی قرار است هدفون بی‌سیم فری باد i4 را از اسفند ماه سال جاری، با قیمت 75 دلار و ابتدا در بازار چین به فروش برساند که قیمت مناسبی برای هدفونی با این امکانات محسوب می‌شود.

خلاصه‌‌ای از بررسی ایرباد هواوی FreeBuds Pro از دیدگاه سایت معتبر TechRadar

ایرباد هواوی FreeBuds 4i ؛ ایده آل برای موسیقی و مکالمه

ایرباد جدید هواوی از قابلیت‌های بسیار خوبی در مقایسه با محصولات مشابه برخوردار است و می‌تواند نیازهای روزمره کاربران را به طور کامل رفع کند. هواوی توانسته است با فرستادن HUAWEI FreeBuds 4i به بازار، موفقیت تجاری خوبی را نیز برای خود رقم بزند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مورد نیاز در هدفون‌های TWS یا کاملاً بی‌سیم را باید مجهز بودن به فناوری حذف نویز دانست که امکان لذت بردن از موسیقی در هر زمان و مکانی را میسر می‌سازد و به کمک آن دیگر لازم نیست برای داشتن یک مکالمه باکیفیت به یک گوشه خلوت و ساکت پناه ببرید.

دنیایی بدون نویز با ایرباد هواویهواوی در طراحی داخلی هدفون فری بادز آی 4 به گونه‌ای عمل کرده است که به کمک قطعات آکوستیک تعبیه شده در آن، بهترین عملکرد از لحاظ حذف نویز به کاربران هدیه شود. هواوی در طراحی فری بادز i4 تنها به سخت‌افزار و قطعات داخلی بسنده نکرده است و با طراحی یک الگوریتم هوش مصنوعی پیشرفته، صدای محیط را پردازش و فرکانس خنثی کننده مناسب را تولید می‌کند.

تمام خصوصیات FreeBuds 4i در حذف نویز فعال خلاصه نمی‌شود و  این هدفون می‌تواند با استفاده از دو میکروفون دارای قابلیت Beamforming، صدا را به صورت دقیق دریافت کند. افزون بر این، ویژگی ضد صدای باد نیز در این ایرباد گنجانده شده است و تراشه به کاررفته  FreeBuds 4i قادر است با اتکا به شبکه عصبی پیشرفته خود، صدای انسان را از صدای محیط تشخیص دهد تا صدایی شفاف و واضح در آن سوی خط شنیده شود.

فری بادز 4i دارای چهار حالت ANC (حذف نویز فعال) برای محیط‌های مختلف است تا نویزهایی همچون صدای کولر، صدای فن‌های کامپیوتر، صدای قطار و محیط‌های پر ازدحام، هریک به نحو مناسبی خنثی و حذف شوند.

دوام باتری طولانی و صدای باکیفیتیکی از بهترین مزیت‌های رقابتی هدفون‌های بی‌سیم هواوی را می‌توان دوام بالا و شارژدهی مناسب باتری دانست. فری بادز 4i نیز از این قاعده مستثنی نیست و می‌تواند با یک بار شارژ، تا 10 ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد کار کند. باید به این نکته نیز اشاره کنیم که در صورت نیاز به استفاده اضطراری از هدفون با شارژ باتری کم، امکان شارژ سریع 10 دقیقه‌ای برای 4 ساعت استفاده فراهم شده است.

هواوی برای تیون کردن بلندگوهای بزرگ 10 میلی‌متری FreeBuds 4i  با شرکت‌های بزرگ موسیقی جهان همکاری کرده است و با کنار هم قرار دادن این موضوع با الگوریتم‌های پیشرفته، صدایی باکیفیت استثنایی ارائه می‌کند. بلندگوهای دقیق این دستگاه دارای دیافراگم مخصوص هستند و هرگونه صدایی را با استفاده از قابلیت‌های نرم‌افزاری پیشرفته و حذف نویز کارآمد، به بهترین نحو به گوش شما می‌رسانند.

طراحی شیک و جوان‌پسندفری بادز 4 آی همچون سایر محصولات هواوی برای سلیقه جذاب مشتریان این شرکت طراحی شده است و مانند نسل قبل خود با داشتن ارگونومی و راحتی بسیار بالا، کاملاً جوان‌پسند است. هواوی FreeBuds 4i در سه رنگ مشکی، سفید و قرمز در اختیار خریداران قرار گرفته است.

در شعارهای هواوی می‌شنویم که مدیران این شرکت راحت کردن استفاده از تکنولوژی در زندگی انسان را یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های خود می‌دانند. این امر در طراحی فری بادز 4i نیز در نظر گرفته شده است و هر یک از ایربادها تنها 5.5 گرم وزن دارد. چیزی که باعث می‌شود در حین استفاده از فری بادز 4 آی، اصلاً حس نکنید که چیزی در گوش شما قرار دارد.

با در نظر گرفتن تمام امکانات FreeBuds 4i و با پشتوانه فناوری‌های صوتی هواوی، این محصول دروازه تازه‌ای را برای لذت بردن از موسیقی باکیفیت گشوده است. با ایرباد جدید هواوی، کیفیت مکالمه حتی در محیط‌های شلوغ در بالاترین سطح از شفافیت قرار دارد.

فری‌بادز 4i به عنوان یکی از جدیدترین و خوش‌قیمت‌ترین محصولات هواوی، هم‌اکنون در بازار کشورمان موجود است و می‌توان آن را با ضمانت و خدمات پس از فروش رسمی خریداری کرد.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!