خلاصه بررسی ایربادز هواوی فری بادز 4 توسط رسانه سخت‌افزار مگ در رسانه

خلاصه بررسی ایربادز هواوی فری بادز 4 توسط رسانه سخت‌افزار مگ

انتخاب یک ایربادز مناسب در میان انبوهی از برندها و مدل‌های مختلف کار آسانی نیست. بنابراین بر آن شدیم در ادامه دلایلی که می‌‎تواند شما را به خرید ایربادز حرفه‎‌ای هواوی فری بادز 4 مجاب کند را از زبان وب سایت سخت‌افزار مگ بیان کنیم.

نویسنده وب‌سایت سخت‌افزار مگ در بررسی هدفون فری‌بادز 4 ابتدا به ضرورت خرید هدفون بیسیم اشاره کرده و گفته که جک‌های 3.5 میلی‌متری صدا در برخی از گوشی‌های هوشمند حذف شده‌اند‌ندا و به جای آن هدفون‌های بیسیم در حال فراگیر شدن هستند. در همین زمینه هم شرکت‌هایی مانند هواوی محصولات خوبی را راهی بازار کرده‌اند. فری بادز 4 جدیدترین محصول هواوی در میان هدفون‌های بیسیم به حساب می‌آید.

در ادامه نویسنده مطلب بیان کرده که فری بادز 4 از نوع Open Fit بوده و فاقد سری سیلیکونی است و به راحتی درون مجرای گوش قرار می‌گیرد و استفاده از آن خسته‌کننده نیست. علاوه بر این احتمال درآمدن آن در هنگام انجام حرکات ورزشی مانند دویدن بسیار کم است. همچنین نویسنده معتقد است طراحی Open Fit فری بادز 4 موجب افزایش بلندی و بالا رفتن کیفیت صدا می‌شود.

پس از آن نویسنده به قابلیت‌های این محصول اشاره کرده و گفته که این هدفون از بلوتوث نسخه 5.2 پشتیبانی می‌کند. هدفون فری بادز 4 قادر است به طور هم‌زمان به 2 دستگاه مختلف متصل شود و به صورت هوشمندانه میان آنها جابجا گردد. علاوه بر این با درآوردن ایربادزها پخش موسیقی به طور خودکار متوقف می‌شود.

سپس نوبت به قابلیت‌های حذف نویز هواوی می‌رسد. فری بادز 4 از دو قابلیت مختلف حذف نویز بهره می‌برد. میکروفن‌های قدرتمند این ایربادز هنگام مکالمه نویزهای محیط را حذف کرده و صدای شما را به صورت واضح و شفاف به دست مخاطبان می‌رساند. مضاف بر این فری بادز 4 به قابلیت حذف نویز ANC مجهز شده و صداهای مزاحم را فیلتر می‌کند.

از نظر نویسنده کیفیت صدای این هدفون در مقایسه با محصولات رقیب واقعاً خوب است. همچنین پشتیبانی از فرمان‌های لمسی و ژست‌های حرکتی هم بهبود یافته و می‌توان این هدفون را به‌راحتی کنترل کرد. شاید جالب‌ترین قابلیت کنترلی، کم و زیاد کردن صدا با کشیدن انگشت بر روی ساقه این ایربادز باشد.

در ادامه باتری این محصول مورد بررسی قرار گرفته است. ایربادزهای هواوی به یک باتری 30 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده‌اند که تا 4 ساعت کاربر را در هنگام پخش موسیقی همراهی می‌کنند. همچنین کیس شارژ این هدفون هم از یک باتری 410 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که می‌تواند تا 22 ساعت پاسخگوی نیاز کاربران باشد. در نتایج تست‌های رسانه سخت‌افزار مگ آمده که کیس شارژ فری بادز 4 در عرض 37 دقیقه به طور کامل شارژ شده و ایربادزها هم کمتر از یک ساعت کاملاً شارژ می‌شوند که نتیجه فوق‌العاده ای برای هواوی محسوب می‌شود.

فری‌بادز 4 هواوی علاوه بر طراحی زیبا و شکیل خود از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. همچنین هواوی مجموعه کاملی از امکانات صوتی را برای فری بادز 4 در نظر گرفته تا کاربران شاهد صدایی بسیار باکیفیت در هنگام پخش موسیقی باشند. علاوه بر این عملکرد باتری این ایربادز فوق‌العاده ارزیابی شده است. همه موارد فوق در کنار قیمت مناسب، این هدفون را به انتخاب شماره یک کاربران تبدیل کرده است.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!